نسخه دیجیتالی کدام فیلم‌ها در اسفندماه 98 منتشر می‌شود؟

اگر از طرفداران سینما باشید، حتما می‌دانید که برای تماشای یک فیلم با کیفیت خوب، باید چند ماه بیشتر منتظر بمانیم! با توجه به متفاوت بودن زمان انتشار نسخه دیجیتالی فیلم‌ها، تصمیم گرفتیم در این مقاله مهم‌ترین فیلم‌هایی که در اسفندماه 98 شاهد انتشار نسخه وب-دی-ال و یا بلوری‌شان هستیم را همراه با تاریخ دقیق انتشار هر نسخه، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. چاقوکشی – Knives Out

تاریخ انتشار نسخه بلوری: 25 فوریه 2020 (6 اسفند 1398)

داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که اعضای آن برای مراسم تولد پدر خانواده که رمان نویس مشهور “هارلان تامبرلی” است، گردهم می‌آیند. صبح روز بعد، هنگامی که تامبری به طرز مرموزی مرده پیدا می‌شود، اعضای خانواده مضنون به قتل می‌شوند و کارآگاه “بنویت بلانک” تحقیقات در مورد این قتل را بر عهده می‌گیرد. “دنیل کریگ” بازیگر نقش بنویت بلانک است و کارآگاه خیالی کریستی “هرکول پوآرو” او را تحسین می‌کند.

علاقهٔ نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم “رایان جانسون” به کریستی بود که موجب شد این پروژه را شروع کند. جانسون برای کارگردانی فیلم جنگ “ستارگان: آخرین جدای” (Star Wars: The Last Jedi) محصول سال ۲۰۱۷ مشهور است.


2. منجمد 2 – Frozen ۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری: 25 فوریه 2020 (6 اسفند 1398)

قسمت دوم انیمیشن “منجمد” هم مانند قسمت اول آن، به کارگردانی “کریس باک” (Chris Buck) و “جنیفر لی” (Jennifer Lee) ساخته خواهد شد. داستان قسمت جدید این انیمیشن درباره ی سفر “السا”، “آنا”، “کریستوف” و “اولاف” به جنگلی دور دست برای پیدا کردن حقیقیت درباره ی راز باستانی حکومتشان است.

کریستین بیل”، “ایوان ریچل وود”، “جاناتان گروف” و “جاش گد” از جمله ستارگانی هستند که صدا پیشگی شخصیت های این انیمیشن را بر عهده دارند. این انیمیشن با عبور از یک میلیارد دلار فروش جهانی، به ششمین محصول کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۹ با فروشی بیش از یک میلیارد دلار تبدیل شد.


3. جومانجی مرحله بعد – Jumanji: The Next Level

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 3 مارس 2020 (13 اسفند 1398)

تاریخ انتشار نسخه بلوری: 17 مارس 2020 (27 اسفند 1398)

داستان و اتفاقات فیلم جدید “جومانجی: مرحله بعد”، در ادامه اتفاقات قسمت قبلی این فیلم، جریان داشت و به نظر می‌رسد که شاهد ماجراجویی‌ها و حوادث جدید و متفاوتی در این فیلم خواهیم بود. قسمت قبلی این فیلم با عنوان “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” (Jumanji: Welcome to the Jungle) در سال ۲۰۱۷ اکران شد که عملکردی بسیار موفق را پشت‌سر گذاشت و به فروشی ۹۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

“جیک کاسدان” (Jake Kasdan) مجددا کارگردانی این قسمت از فیلم “جومانجی” را بر عهده داشته است. “دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کوین هارت” (Kevin Hart)، “کارن گیلان” (Karen Gillan) و “جک بلک” (Jack Black) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “جومانجی: مرحله بعد” به ایفای نقش می پردازند.


4. یک زندگی پنهان – A Hidden Life

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 3 مارس 2020 (13 اسفند 1398)

داستان فیلم “یک زندگی پنهان” براساس ماجراهای واقعی ساخته شده است. این فیلم داستان فرانز ییگستَتار را حکایت می‌کند که از پیوستن به نازی‌ها و جنگیدن برای آن‌ها در جنگ جهانی دوم امتناع کرده است. وقتی این کشاورز دهقان اتریشی با تهدید اعدام به‌دلیل خیانت روبه‌رو می‌شود، عشق و ایمان بی‌بدیل او به همسرش یعنی فانی و همچنین فرزندانش است که روح او را زنده نگه می‌دارد.


5. زنان کوچک – Little Women

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 10 مارس 2020 (20 اسفند 1398)

در طی سالها، رمان “لوئیسا می آلکوت” با همین نام الهام بخش داستان‌های زیادی بوده است و فیلم‌های زیادی به طور رسمی از آن اقتباس شده‌اند. هشتمین اقتباس آن توسط “گرتا گرویگ” انجام شد. گرویگ با ساخت فیلم “لیدی برد” (Lady Bird) در سال ۲۰۱۷ توانایی خود را ثابت کرده بود، و این فیلم هم از نظر تجاری موفق بود و هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در دومین ماجراجویی خود با اقتباس از رمان آلکوت، داستان چهار دختر را روایت می‌کند، که در nنیایی که آنها را وادار می‌کند از قوانین پیروی کنند، سعی می‌کنند راه خود را پیدا کنند.

داستان درباره خواهری، خانواده، عشق و هویت است و این داستان بارها و بارها تکرار شده است. اما نه اینگونه. “سورشا رونان“، “اما واتسون“، “الیزا اسکنلن”، “فلورانس پیو”، “تیموتی شلمت” و بانو “مریل استریپ” ستارگان این فیلم هستند.


6. بامب‌شل – Bombshell

تاریخ انتشار نسخه بلوری: 10 مارس 2020 (20 اسفند 1398)

“بامب شل” را می‌توان اولین فیلم درباره تجاوز و آزار جنسی پس از جنبش #من هم (#MeToo) دانست که پیش از این آغاز شده بود. فیلم براساس داستان واقعی زنان شجاعی ساخته شده که خالق فاکس نیوز، یک امپراتوری دنیای رسانه، را به پایین کشیدند.

فیلم با حضور بازیگرانی چون “شارلیز ترون“، “نیکول کیدمن” و “مارگو رابی” که هردو برنده جایزه اسکار شدند، بازیگران درخشانی دارد. اجرای آنها نقطه قوت فیلم بوده که یک فیلم با زمان‌بندی مناسب است.


7. جواهرات تراش نخورده – Uncut Gems

تاریخ انتشار نسخه بلوری: 10 مارس 2020 (20 اسفند 1398)

داستان این درباره “هاوارد ستنر” (آدام سندلر) است، او یک صاحب یک جواهرفروشی است ولی به دلیل اعتیادش به قمار، تا خرخره در قرض فرو رفته است. مهلت پرداخت بدهی‌هایش محدود است و این موضوع باعث می‌شود به راه‌های نامطلوبی پا بگذارد.


8. جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 10 مارس 2020 (20 اسفند 1398)

داستان انیمیشن “جاسوسان نامحسوس” در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد؛ ویل اسمیت صداپیشگی شخصیت “لنس استرلینگ”، ماهرترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت “والتر” را بر عهده دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. “والتر” نیز شخصیتی بسیار باهوش، اما غیر اجتماعی است. او جامعه گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و وظیفه ی ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظره مقابله کنند.


9. 1917

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 10 مارس 2020 (20 اسفند 1398)

“سم مندس” (Sam Mendes)، کارگردان فیلم هایی مثل “جاده ی انقلابی” (Revolutionary Road)، “اسکای فال” (Skyfall)، “جاده ای به سوی تباهی” (Road to Perdition) و “اسپکتر” (Spectre) کارگردانی فیلم درام و جنگی “۱۹۱۷” را بر عهده داشته است. “مندس” علاوه بر کارگردانی، در نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم با “کریستی ویلسون کایرنز” (Krysty Wilson-Cairns) نیز همکاری کرده است.

داستان فیلم جدید “۱۹۱۷” در زمان جنگ جهانی اول در جریان است و درباره ی سربازی است که ماموریت بسیار مهمی را دنبال می کند و نباید مرتکب کوچکترین اشتباهی شود.

“کالین فرث” (Colin Firth)، “ریچارد مدن” (Richard Madden)، “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) و “جرج مک کی” (George MacKay) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


10. جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر – Star Wars: The Rise of Skywalker

تاریخ انتشار نسخه وب-دی-ال: 17 مارس 2020 (27 اسفند 1398)

“جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” به عنوان دنباله فیلم‌های “جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد” (Star Wars: The Force Awakens) و “جنگ ستارگان: آخرین جدای” (Star Wars: The Last Jedi) و همچنین آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های “جنگ ستارگان” در نظر گرفته شده است.

“جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams) کارگردانی این قسمت از مجموعه “جنگ ستارگان” را بر عهده داشته و “مارک همیل” (Mark Hamill)، “دیزی ریدلی” (Daisy Ridley)، “جان بویگا” (John Boyega) و “اسکار آیزاک” (Oscar Isaac) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم