اولین تیزر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد + ویدئو

تابستان گذشته بود که شبکه نتفلیکس فصل سوم سریال محبوب و پرطرفدار “چیزهای عجیب” (Stranger Things) را منتشر کرد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد. طبق آماری که این شبکه منتشر کرد، فصل سوم سریال “چیز های عجیب” در چهار روز اول انتشارش توسط بیش از ۴۰ میلیون کاربر تماشا شد که در مقایسه با سایر سریال‌های منتشر شده از شبکه‌ی نتفلیکس، آماری قابل توجه را به خود اختصاص داده است.

همین امر باعث شد تا شبکه نتفلیکس این سریال را برای فصل چهارم هم تمدید کند و اکنون اولین تیزر رسمی از فصل چهارم سریال “چیزهای عجیب” توسط این شبکه به تازگی منتشر شده است که باعث شگفتی هواداران شده و از زنده بودن شخصیت هارپر خبر می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر جدید را تماشا کنید:

با اینحال هنوز اطلاعاتی از داستان فصل جدید این سریال و همچنین اسامی بازیگران اصلی آن خبری منتشر نشده است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد اخبار تکمیلی بیشتری از این سریال باشیم.

فصل اول سریال “چیزهای عجیب” در سال ۲۰۱۶ و فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد که مورد توجه‌ی بسیاری از مخاطبان این شبکه قرار گرفت.

سریال “چیزهای عجیب” تاکنون نامزد دریافت ۳۱ جایزه امی شده و ۶ جایزه نیز از این مراسم دریافت کرده است. علاوه بر این، این سریال نامزد دریافت ۴ جایزه گلدن گلوب نیز شده است، اما تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم