پوستر فصل سوم سریال Westworld منتشر شد

تابستان گذشته بود که شبکه HBO تریلر رسمی فصل سوم سریال پرطرفدار “وست ورلد” (Westworld) را منتشر کرد که در آن شاهد دنیای جدید این سریال و اتفاقاتی از قبیل بازگشت شخصیت “میو” و دو نسخه شخصیت “دلورس” بودیم. علاوه بر این، بازگشایی مجدد پارک و بازگشت شخصیت “ویلیام” (با بازی اد هریس) را نیز شاهد بودیم. اکنون درحالی که تنها یک ماه به انتشار فصل جدید این سریال باقی مانده، شبکه HBO هم پوستر رسمی آن را منتشر کرده است که در آن شاهد عبارتی با این معنی هستیم: “اختیار رایگان نیست (هزینه دارد)”. شما در ادامه می‌توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید:

همچین شبکه HBO اعلام کرد که فصل سوم این سریال برخلاف دو فصل قبلی آن که ده قسمتی بودند، در هشت قسمت تولید و پخش خواهد شد. “آرون پال” (Aaron Paul)، “لنا وایت” (Lena Waithe) و “ونسان کسل” (Vincent Cassel) نیز از بازیگران جدید این فصل از سریال “وست ورلد” خواهند بود.

فصل اول سریال “وست ورلد” پاییز سال ۲۰۱۶ در ده قسمت از شبکه ی HBO منتشر شد و به واسطه ی داستان متفاوتش، خیلی زود مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت. “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) دو سازنده ی موفق این سریال هستند.

فصل دوم سریال “وست ورلد” نیز بهار سال ۲۰۱۸ منتشر شد و با ادامه ی طرفداری مخاطبان از آن، ساخت این سریال برای فصل سوم  نیز تمدید شد.“ایوان ریچل وود”، “تندی نیوتون”، “جفری رایت” و “اد هریس”  از جمله بازیگرانی هستند که به نقش آفرینی در این سریال پرداخته اند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال “وست ورلد” ۱۵ مارس ۲۰۲۰ (۲۵ اسفند ۱۳۹۸) اعلام شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم