دومین تریلر فیلم ترسناک The Invisible Man با بازی الیزابت ماس منتشر شد + ویدئو

دو ماه پیش بود که کمپانی یونیورسال پیکجرز اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک و مورد انتظار “مرد نامرئی” (The Invisible Man) را منتشر کرد که تمرکز آن روی معرفی شخصیت اول داستان با بازی “الیزابت ماس” (Elisabeth Moss) بود. این کمپانی در حالی که کمتر از یک ماه به اکران رسمی این فیلم باقی مانده، دومین تریلر رسمی آن را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد صحنه‌های بیشتری از آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم “مرد نامرئی” داستان سسیلیا کاس را دنبال می‌کند که در یک رابطه نا‌امن با دانشمندی نابغه و شرور گیر افتاده است. به‌دلیل سواستفاده‌های شوهرش، سسیلیا به کمک خواهر و دوست دوران کودکی‌اش جایی مخفی می‌شود. زمانی که شوهر سسیلیا خودکشی می‌کند، مقدار زیادی از مال و اموال خودش را برای او باقی می‌گذارد، اما او به واقعی بودن مرگ شوهرش مشکوک است. زمانی که اتفاقاتی عجیب زندگی کسانی را که دوست دارد، تهدید می‌کند و سسیلیا در حال فروپاشی عصبی و روانی است، او تلاش می‌کند تا به همه اثبات کند موجودی که هیچکس او را نمی‌بیند در حال اذیت کردن و آسیب رساندن به او است و این شخص شوهر مرده‌اش است.

وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید “مرد نامرئی” را “لی ونل” (Leigh Whannell) بر عهده خواهد داشت. “ارتقا” (Upgrade) و “توطئه آمیز: قسمت ۳” (Insidious: Chapter ۳) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی وی ساخته شده اند.

فیلم جدید “مرد نامرئی” در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما‌های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم