اولین تریلر انیمیشن Minions: The Rise of Gru منتشر شد + ویدئو

کمپانی یونیورسال پیکچرز سرانجام اولین تریلر از انیمیشن موردانتظار “مینیون‌ها: ظهور گرو” (Minions: The Rise of Gru) را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات کمدی و ماجراجویانه‌ی این انیمیشن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

داستان این انیمیشن در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد، جایی که گرو که طرفدار گروه بزرگ اشخاص شرور یعنی Vicious 6 است و در تلاش است تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می‌سازد. زمانی که رهبر Vicious 6 مبارز افسانه‌ای گروه یعنی Wild Knuckles را برکنار می‌کند، حال این گروه به دنبال استخدام عضو جدید است و گرو در تلاش است تا وارد این گروه شود،‌ اما در مقابل به دشمنان او تبدیل می‌شوند. گرو در این ماجراجویی متوجه می‌شود که حتی افراد شرور نیز کمی به کمک دوستانشان نیاز دارند.

انیمیشن “مینیون‌ها: ظهور گرو” به عنوان اسپین آف مجموعه‌ی “من نفرت انگیز” (Despicable Me) در نظر گرفته شده و  کایل بالدا (Kyle Balda) وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشته است. “استیو کارل” (Steve Carell) نیز وظیفه صداپیشگی شخصیت “گرو” را در این انیمیشن انجام داده است.

انیمیشن “مینیون‌ها: ظهور گرو” در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم