۵ قهرمان DC که می‌توانند مرد عنکبوتی را شکست دهند (و ۵ تن که از او شکست می‌خورند)

تصور اینکه کدام قهرمان‌ در یک نبرد تن‌به‌تن پیروز خواهد بود همیشه برای طرفداران سرگرم‌کننده است. (حتی اگر مسیر این قهرمانان هیچ‌گاه به یکدیگر برخورد نکند) بدون شک مرد عنکبوتی (Spider-Man) یکی از مهم‌ترین نمادهای ابرقهرمانی در کمیک‌ها است. این ابرقهرمان که چندین دهه خوانندگان کمیک‌ها را سرگرم کرده است، همواره به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و قابل‌اعتمادترین قهرمانان دنیای کمیک شناخته می‌شود.

مرد عنکبوتی دفعات زیادی با قهرمانان دنیای مارول روبه‌رو شده است؛ اما او در مقابل ابرقهرمانان دی سی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟ طی این مطلب قصد داریم 5 ابرقهرمان دی سی که می‌توانند مرد عنکبوتی را شکست دهند و 5 تن که از او شکست می‌خورند، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. پیروزی در مقابل: نایت وینگ (Nightwing)

دیک گریسون سالیان زیادی تحت عنوان همکار بتمن یعنی رابین، با جرم ‌و جنایت مبارزه می‌کرد. هنگامی که او به همکاری‌اش با بتمن پایان داد، هویت جدیدی به‌نام نایت وینگ را برای خود دست‌وپا کرد و به شیوه خاص خودش راه مبارزه با جنایت را در پیش گرفت. نایت وینگ یک استاد هنرهای رزمی با مهارت بالا در حرکات آکروباتیک و همچنین کارآگاهی نابغه است.

بااین‌حال، پیتر پارکر قادر به کنترل هر آن چیزی است که نایت وینگ قرار است طی نبرد با او ارائه دهد. مرد عنکبوتی یکی از چابک‌ترین ابرقهرمانان تمام کمیک‌ها است و حواس عنکبوتی این قهرمان طی نبرد با نایت وینگ، برتری بزرگی را برایش به‌ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه نبرد تن‌به‌تن این دو قهرمان بسیار نزدیک خواهد بود، اما این مرد عنکبوتی است که به کمک توانایی‌های فراانسانی‌اش از آن پیروز خارج می‌شود.


9. شکست در مقابل: سوپرمن (Superman)

کلارک کنت یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان تمام کمیک‌ها است. او می‌تواند تقریبا از پس هر قهرمانی در کمیک‌ها بربیاید. قدرت، سرعت، دید و شکست‌ناپذیری سوپرمن، او را تقریبا از هر ابرقهرمان دیگری مجزا می‌کند؛ بنابراین چندان شگفتی‌آور نیست که سوپرمن به‌راحتی بتواند مرد عنکبوتی را شکست دهد.

مرد عنکبوتی ابرقهرمان فرزی است؛ اما لیست قدرت‌های بی‌پایان سوپرمن برای مرد عنکبوتی بیش از حد زیاد است که بتواند در مقابل این ابرقهرمان آن‌ها را کنترل کند. پیتر پارکر به شیوه خود یک نابغه است؛ اما او طی مبارزه با سوپرمن لحظات دشواری را سپری خواهد کرد و زمان لازم را جهت فکر کردن به حرکات خود در این نبرد نخواهد داشت. مرد عنکبوتی طی یک نبرد عادلانه با سوپرمن تقریبا هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.


8. بت‌گرل (Batgirl)

بت‌گرل یک مبارز با مهارت‌های بالا است که از قدرت عقلی‌اش جهت حل کردن معماهایی که با آن‌ها مواجه می‌شود استفاده می‌کند. او از گجت‌های مختلفی نیز استفاده می‌کند. (البته تنوع این گجت‌ها به اندازه گجت‌های همکارش یعنی بتمن بالا نیست)

مرد عنکبوتی قادر به استفاده از تمام قدرت‌هایش جهت شکست دادن بت‌گرل است؛ البته این نبرد بسیار نزدیک خواهد بود. بت‌گرل بسیار باهوش است و با استفاده از ابتکار خود قادر به رقم زدن تفاوت‌ها در هر مبارزه‌ای است. پیتر پارکر نیز بسیار باهوش و زیرک است؛ بنابراین در این مورد هردو قهرمان برابر هستند. درنهایت مرد عنکبوتی به کمک قدرت عکس‌العمل و غرایز فوق‌العاده خود می‌تواند بت‌گرل را شکست دهد.


7. شکست در مقابل: زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)

پرنسس آمازون‌ها یکی از اعضای مهم تیم لیگ عدالت و یک نیروی غیرقابل‌توقف محسوب می‌شود. زن شگفت‌انگیز دارای برخی توانایی‌های منحصربه‌فرد است که او را به رقیبی سرسخت برای مرد عنکبوتی تبدیل می‌کند. از مهم‌ترین توانایی‌های زن شگفت‌انگیز می‌توان به قدرت فراانسانی، سرعت، دوام، چابکی و هوش زیاد اشاره کرد.

علاوه‌بر این توانایی‌ها، زن شگفت‌انگیز دارای سلاح‌های فوق‌العاده‌ای مانند کمند حقیقت و جت نامرئی است. او همچنین یک استاد شمشیرزنی است و به‌خوبی می‌تواند از شمشیر ترسناک و سپر خودش استفاده کند. با اینکه مرد عنکبوتی دارای قلب و اراده‌ای خارق‌العاده است، اما توانایی‌های او در مقابل مجموعه مهارت‌های زن شگفت‌انگیز چشمگیر نیست.


6. شکست در مقابل: فلش (Flash)

حواس فراانسانی مرد عنکبوتی به او این توانایی را می‌دهد که از حملات گوناگون پیش رویش فرار کند. در حالی که مرد عنکبوتی با استفاده از حواس فوق‌العاده‌اش قادر به فرار کردن از حملات است، اما بعید به‌نظر می‌رسد طی یک نبرد تن‌به تن با سریع‌ترین مرد جهان زنده خارج شود.

فلش به‌حدی سریع است که می‌تواند در زمان و بر روی دیوارها حرکت کند و با مشت‌های سهمگینش رقیب خود را به دردسر بیاندازد. مبارزه او با مرد عنکبوتی بسیار نزدیک خواهد بود؛ اما مرد عنکبوتی با توجه به سرعت بالای فلش قادر به شکست دادن او نیست. مرد عنکبوتی شاید بتواند چندین ضربه به فلش وارد کند؛ اما درنهایت فلش با توجه به فاکتور غیر قابل‌پیش‌بینی بودن و سرعت بالا می‌تواند مرد عنکبوتی را شکست دهد.


5. پیروزی در مقابل: گرین ارو (Green Arrow)

اولیور کوئین یک تاجر ثروتمند است که سالیان زیادی جهت تبدیل شدن به گرین ارو آموزش دیده بود. او یک استاد هنرهای رزمی، شمشیرباز ماهر و البته تیراندازی فوق‌العاده است. برخلاف تمام این مهارت‌ها، مرد عنکبوتی به کمک غرایز و چابکی فراانسانی‌اش قادر به شکست دادن گرین ارو است.

مرد عنکبوتی با حواس عنکبوتی‌اش قادر به خنثی کردن حرکات ارو بوده و می‌تواند به کمک تارها و حرکات آکروباتیکش الیور کوئین را تسلیم کند. گرین ارو قهرمانی بزرگ و مبارزی ماهر است؛ اما او طی نبردی واقعی قادر به شکست دادن پیتر پارکر نیست.


4. شکست در مقابل: گرین لانترن (Green Lantern)

گرین لانترن عنوانی است که در گذشته به افراد مختلفی داده شده است؛ درواقع این عنوان تیمی از مبارزان با توانایی‌های مشابه است. این ابرقهرمان توانایی‌های خود را از حلقه‌هایی قدرتمند گرفته‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد اشیا و اجسام مختلف را به کمک قوه تخیلشان مجسم کنند.

هرچه این قهرمانان دارای قدرت بیشتری باشند، سازه‌های آن‌ها نیز از قدرت بیشتری برخوردار هستند. این قدرت‌ها تقریبا بی‌حدومرز هستند؛ بنابراین برای مرد عنکبوتی بسیار دشوار خواهد بود که طی یک نبرد گرین لانترن را شکست دهد. مرد عنکبوتی بدون شک لحظات دشواری را برای رقیبش رقم می‌زند، اما درنهایت این گرین لانترن است که با قدرت‌های نامحدودش کاراکتر عنکبوتی کمیک‌ها را شکست می‌دهد.


3. پیروزی در مقابل: بوستر گلد (Booster Gold)

بوستر گلد یک قهرمان مسافر در زمان است که بار‌ها به عضویت تیم لیگ عدالت درآمده است. این ورزشکار آینده‌نگر با استفاده از تکنولوژی توانست در مقابل ابرشرورهای مختلف قرار بگیرد. بااین‌حال طی مبارزه با مرد عنکبوتی حتی تکنولوژی نیز نمی‌تواند باعث پیروزی او شود.

شبکه تارهای مرد عنکبوتی بیشتر فناوری‌های بوستر گلد را خنثی کرده و پارکر به کمک توانایی‌های فرانسانی خود می‌تواند در این نبرد پیروز شود. مرد عنکبوتی با شرورهای زیادی که تکنولوژی‌هایی مانند بوستر گلد داشتند مبارزه کرد. او همیشه در نبرد با این شرورها پیروز خارج شد. درنتیجه واکنش سریع و قدرت مرد عنکبوتی جهت شکست دادن بوستر گلد کافی است.


2. شکست در مقابل: بتمن (Batman)

بروس وین ثروتمند توسط قاتلانی خبره آموزش دیده و همچنین بزرگ‌ترین کارآگاه جهان محسوب می‌شود. او توانست به تنهایی تمام تیم عدالت را شکست بدهد. درنتیجه بتمن مطمئنا قادر است مرد عنکبوتی را شکست دهد. تنها راهی که با آن مرد عنکبوتی قادر به شکست دادن بتمن است استفاده از عنصر غافلگیری است؛ اما از آنجایی که بتمن بزرگ‌ترین کارآگاه جهان است، وقوع این اتفاق بعید به‌نظر می‌رسد.

بروس وین همیشه یک قدم از رقیبان خود جلوتر است. او می‌داند چطور نقطه ضعف دشمنانش را شناسایی و از آن‌ها استفاده کند. بتمن به کمک استراتژی و بررسی قدرت‌های مرد عنکبوتی می‌تواند او را شکست دهد.


1. پیروزی در مقابل: سایبورگ (Cyborg)

سایبورگ ترکیب نهایی انسان و ماشین است. ویکتور استون با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های موجود قادر به مبارزه در کنار تیم لیگ عدالت است. با وجود اینکه تکنولوژی‌های سایبورگ از هر ابرقهرمان دیگری برتر است، اما او لحظات دشواری را برای قرارگیری در مقابل شبکه تارها و غرایز مرد عنکبوتی سپری خواهد کرد.

حواس عنکبوتی پیتر پارکر عاملی مهم برای خثنی کردن حرکات سایبورگ است. اگرچه سایبورگ منابع زیادی جهت انتخاب دارد، اما مرد عنکبوتی با واکنش سریع و چابکی خود قادر است تمام آن‌ها را بی‌اثر کند. این مبارزه بسیار نزدیک خواهد بود؛ اما در پایان این مرد عنکبوتی است که با قدرت‌های فراانسانی خود می‌تواند سایبورگ را شکست دهد.


منتظر نظرهای شما راجع‌به این لیست در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (358)

بستن فرم

  1. حسام

    اسفند 30, 1399

    قریبا اطلاعات درست بود ممنون

    پاسخ

  2. AMIR HOSSEIN GAMER

    اسفند 27, 1399

    بابا اسپایدر من یه کریپ تونایت بزاره جلو سوپر من سوپر من پرپر می زنه

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به AMIR HOSSEIN GAMER

      اسفند 27, 1399

      😭😭😭خب آخه نوب، اسپایدرمن میخواد از کجا کریپتونایت پیدا کنه؟؟ هان؟؟ قبل اینکه حرف بزنی فکر کن!!

      پاسخ

      • پویا محمدزاده در پاسخ به تحلیل گر

        فروردین 22, 1400

        Batman سلطان دنیای کامیکه اونقدر قویه که سوپر منو هم شکست داده و هیچ ابر قهرمانی جرعت مقابله با اونو نداره علاوه بر اون به ۱۲۷ رشته هنر های رزمی مسلطه و استاد مطلق هنر رزمیه

        پاسخ

  3. علی

    بهمن 30, 1399

    از این همه شخصیت سوپرمن را گذاشتید جلوی اسپایدرمن!!!!!سوپرمن بسیار بسیار از اسپایدرمن قویتره،و اسپایدرمن هیچ شانسی جلوی سوپرمن نداره٬فقط کافیه یک مشت سوپرمن به اسپایدرمن بخوره،تا کارش تموم بشه.
    کاش آکوامن را جای سوپرمن قرار میدادید.

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به علی

      اسفند 27, 1399

      آکوامنم خیلی راحت و در چند لحظه کار اسپایدرمنو تموم میکنه!!

      پاسخ

      • THOR ODIN SON در پاسخ به تحلیل گر

        فروردین 7, 1400

        جان آکوامن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        آکوامن جزء ضعیفترین ها در لیگ عدالته
        اونوقت از اسپایدرمن قویتره
        اسپایدرمن سر عت بسیار زیادی داره که میتونه در مقابل ضربات آکوامن جا خالیی بده و با تار دست پای آکوامن ببنده و کارشو تموم کنه
        بابا تو فردا میای میگی
        سوپرمن در برابر والای همگان:سوپرمن

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به THOR ODIN SON

          فروردین 7, 1400

          به به از اسمتون مشخص بود چه مطالب طنز گویی هستید بوی مطالب طنزتون تا اینجا میاد به به ببینم چه کردید
          وای عجب سطحی داری شما واقعا گنگتون خیلی بالاست خیلی مفید بود برای سلامتیم لطفاً تمامش کنید زیاد باعث سلامتیم شد ممکن هست مسموم شوم وای وای رعایت کن عزیز از شدت سطح مطالبتون مسموم شدم
          خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
          پادشاه آتلانتیس رو با پیتر پارکر مقایسه میکنید شما ها دیگر کیستید اصلا ما درسطح شما نیستیم من بروم در غارم قایم شوم که در حد شما نیستم شما خوف و خفن ترین آدم زنده جهان هستید چقدر این مطالب طنزتان لذت بخش هست حیف که نمیشود بیشتر از این ازش استفاده کنم
          سرعت اکوامن از کرد عنکبوتی در خشکی بیشتر نباشه کمتر نیست در آب هم نگم بهتره
          اکوامن یک کشتی رو با ۱۰۰۰۰ تن وزن بلند کرده مرد عنکبوتی بزرگترین کارش بلند کردن یک کامیون بود اون تار هاش هم به کارش نمیاد

          پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به THOR ODIN SON

          فروردین 8, 1400

          😂😂😂اسپایدرمن؟؟ آکوامن؟؟؟ ترایدنت آکوامن به زره امپریکس، گالاکتوس دیسی که یه فوت کنه اسپایدرمن میره یونیورس بغلی نفوذ کرده!!! آهان اره دیگه آکوامنی که 160000 تن رو بلند میکنه دستاش با تار اسپایدرمن بسته میشه!! 😂😂😂با ترایدنت که آکوامن یه دونه میزنه به زمین و اسپایدرمنو سیل میبره بدون ترایدنت هم سریع میپره و با یه مشت اسپایدرمنو بیهوش میکنه یا اگر خیلی عصبانی باشه با یه مشت به زمین، اسپایدرمنو اون شهرو با خاک یکسان میکنه!!!! و در کل اسپایدرمن باید اول بره چندبار درست حسابی ونومو بزنه بعد بیاد به زور با چنتا انگشت آکوامن مقایسه شه!!!!

          پاسخ

        • blackalfa در پاسخ به THOR ODIN SON

          مرداد 5, 1400

          جناب چرا وقتی اطلاعات نداری نظر میدی مرد عنکبوتی اکوامن رو بزنه اکوامن پادشاه اتلانتیس پارکر نمیتونه یه کوسرو بکشه چه برسه به سلطان دریا ها اکوامن زیر دریایی اتمی رو بلند کرد بعد دستاش با تار بسته میشه سرعت اکوامن اونقدر زیاده که تونست جلوی فلش رو بگیره چی میگی محظ اطلاعت نیزه اکوامن قابلیت های ویژه ای مثل شلیک انرژی و رعد داره حواسش ار مرد عنکبوتی پیشتر نباشه کمتر هم نیست اکوامن با یک ضربه کارشو تمام میکنه

          پاسخ

  4. پوریا

    بهمن 16, 1399

    مرد عنکبوتی دو ثانیه جلو بتمن نمیتونه وایسته واس چی این اسپایدرمن رو با کسایی مثل بتمن مقایسه کردید بتمن کل لیگ عدالتو زد کشت اسپایدرمن چه کشکیه

    پاسخ

  5. ماندانا

    دی 26, 1399

    پس ردهود چی؟ اون خیلی راحت میتونه مرد عنکبوتی رو شکست بده!

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ماندانا

      بهمن 29, 1399

      نه اتفاقا رد هود خیلی از اسپایدرمن ضعیف تره بخاطر تجهیزات کمی که داره و کلا بت فمیلی به صورت جداگانه بدون تجهیزات شانسی جلو اسپایدرمن ندارن!!!

      پاسخ

      • RED HOOD در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 5, 1400

        دوست عزیزم
        کاملا معلومه که شما مارول فن هستین
        لطفا اول اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعدش نظر بدید 😊

        پاسخ

    • حسام در پاسخ به ماندانا

      اسفند 30, 1399

      دقیقا درست میگی اما به آسونی نه چون که مرد عنکبوتی حس عنکبوتی داره

      پاسخ

  6. Shahab ghazi

    دی 4, 1399

    آقا یک سوال
    آیا سایبورگ نباید مرد عنکبوتی را شکست بده؟ آخه سایبورگ میتونه از تمام بدنش سلاح درست کنه و گلوله هم خیلی سریع است و مرد عنکبوتی نمیتونه جلوشون رو بگیره و البته سایبورگ هم منبع فنی از سلاح گرم هستش. حالا کدام یک برنده میشه؟

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به Shahab ghazi

      دی 4, 1399

      سایبورگ باید با امثال مرد آهنی مقایسه بشه نه با مرد عنکبوتی ولی اگه به نظر مختار و رفقا باشه مرد عنکبوتی کار سختی برای شکست دادن دکتر منهتن نداره

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

        بهمن 27, 1399

        جناب میکر منهتن با رون کینگ ثور برابره بعد از مرد عنکبوتی که حریف بتمنم نمیشه شکست بخوره فکرکنم منظورتون سایبورگه و ببخشید مرد عنکبوتی از آکوامن هم شکست میخوره

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

          بهمن 27, 1399

          😐😐😐😐😐 به خط دوم توجه کنید به کلمه مختار

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

            بهمن 30, 1399

            بله جناب نویسنده متعصب اسپایدی رو میگین فکرکردم خودتون اینطوری فکر میکنین بله جناب به اونا باشه که مرد عنکبوتی رایتر روهم میزنه منهتن که هیچ

            پاسخ

        • شرلوک هلمز در پاسخ به دکتر منهتن

          اسفند 1, 1399

          داداش قدرت کینگ تور پیر از منهتن خیلیییییییییییییییییییییییییی بیشتره حالا رون کینگ تور رو حساب کن

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به شرلوک هلمز

            اسفند 27, 1399

            وات؟؟؟ کینگ ثور پیر؟؟؟ دکترمنهتن؟؟؟ تو داری کسی که خیلی زور بزنه بتونه گالاکتوسو شکست بده رو با کسی که براحتی مولتی ورسو نابود میکنه مقایسه میکنی؟؟ یکم از منهتن اطلاعات بیشتری داشته باشی بد نیس!!

            پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به شرلوک هلمز

            اردیبهشت 5, 1400

            کینگ ثور پیر بند انگشت منهتنم نیست اودی هم همینطور حتی گالاکتوس

            پاسخ

  7. کوروش

    دی 2, 1399

    به نظرم درست بود اما نباید لانترن و سوپرمن و واندروومن مقایسه میشد چون اونا خیلی قوی هستند

    پاسخ

  8. ایمان

    دی 1, 1399

    میگم چطوری مرد عنکبوتی کلون سوپر منو شکست داده ولی الان نمیتونه خودشو شکست بده؟ اگه نمیتونست که توی داستان کمیک نمیاوردن که داستان حوری بشه که نرد عنکبوتی بتونه کلونشو شکست بده .درست نیست

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ایمان

      دی 2, 1399

      چی میگی؟؟؟ هان؟؟ کی کلونه سوپرمنو زده؟؟ ها؟؟

      پاسخ

      • ایلیا در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 4, 1399

        در کمیک marvel vs dc بخونش

        پاسخ

        • TONI STARK در پاسخ به ایلیا

          اسفند 3, 1399

          اون کمیک خیلی مزخرف بود و هم طرفداران دیسی موافقن هم طرفداران مارول

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به TONI STARK

            اسفند 3, 1399

            همون کراس اورره رو میگی ؟ آره دوتا برادر توش بودن که باهم میجنگیدن اسمشون مارول و دیسی بود قدرتشونم بینهایت کلا کمیک مسخره ای بود

            پاسخ

  9. بتمن

    آذر 25, 1399

    درست نیست
    ایسکا گرفتی
    خجالت بکش

    پاسخ

  10. amir

    آذر 24, 1399

    دومزدی کلاک رو امروز خوندم اگه حرفای دکتر منهتن درست باشه باید اماده یک کراس اور خفن بین مارول و دی سی باشیم
    .
    .
    .
    با تو جه به اشاره به دنیای دی سی در کمیک ثور و بحران فروش کمیک در دوران کرونا این ایده از هر موقعی دست یافتنی تره

    پاسخ

  11. تور

    آذر 16, 1399

    سلام نوشتید با بتگیرل مساویه بعد گفتید نایتوینگ و گرین ارو رو شکست میده من که نمیفهمم گرین ارو و نایت وینگ از بتگرل قویترند

    پاسخ

  12. احمد

    آذر 14, 1399

    دوستان فقط همین چند تا نیستند که …… یک چهارم ابرقهرمان ها می توانند مرد عنکبوتی را شکست دهند

    پاسخ

  13. یس کمیک

    آذر 11, 1399

    ای خدا!

    پاسخ

  14. MATIN_89

    آذر 11, 1399

    مگه باهم جنگیدن میگی چیچی بلقور کیکنی

    پاسخ

  15. استیو راجرز

    آذر 9, 1399

    سلام دشمنان بتمن در برابر دشمنان بتمن

    جوکر علیه گرین گابلین. برابر تا روز قیامت

    ریدلر علیه دکتر اختاپوس. ریدلر ریدلر تن به تن نمیجنگه انقدر باهوش هست کهردکتر اختاپس رو نجات بده

    مترسک. میستریو. ترس و وحشت علیه توهم و کلک. مترسک گازش میستریو رو میکشه

    بلک کت. کت وومن. بلک کت چون خوش شانسه

    مرد شنی. بویزن ایوی. ایوی چون سمیه

    مستر فریز و ونوم. مسترفریز. یخش میزنه

    راس الغول. کریون شکارچی. راس الغول

    والچر. دو چهره. دوچهره

    لیزارد. کیلر کراک. متاسفانه کیلر کراک😓

    مایلز مورالز و دیمن وین هم. مایلز مورالز

    بین. راینو. برابر تا قیامت

    10 به چهار بتمن اگر ایرادی دیدید بگید

    پاسخ

  16. DCEUMCU

    آذر 7, 1399

    خوب بود ولی نباید با سوپرمن و واندر وومن مقایسه می شد

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به DCEUMCU

      آذر 7, 1399

      👍👍👌حرفتون درسته

      پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به DCEUMCU

      آذر 20, 1399

      نباید مقایسه شن چون سوپرمن ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ درصد برنده است

      پاسخ

    • ایمان در پاسخ به DCEUMCU

      دی 1, 1399

      عالی موافقم خیلی به جا گفتی

      پاسخ

    • ایمان در پاسخ به DCEUMCU

      دی 1, 1399

      ولی یه چیزی اسپایدر من تونسته کلون سوپرمن را شکست بده چرا نتونه خودش رو شکست بده

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به ایمان

        بهمن 27, 1399

        چون کلونش یک هفتم خودش قوی نیست و کلونش هم از اسپایدرمن قویتره و اونا محبوبیتین اونکراس اورا

        پاسخ

  17. ناشناس

    آبان 20, 1399

    وای چقدر حرف می زنن

    پاسخ

  18. محمد

    آبان 1, 1399

    بنظرم خیلی عالی بود ولی یه نقد باید از دکتر فیت بزارید چون بنظرم دکتر فیت قوی ترین جادوگر دی سی هست و با قدرت تغییر زمان همونطور که از اسمش پیداست دکتر سرنوشت میتونه بهترین کارهارو انجام بده و هیچکس به گرد پاشم نمیرسه

    پاسخ

  19. امیرحسین

    مهر 28, 1399

    درسته که بتمن تونسته تمام افراد لیگ عدالت رو بزنه ولی تمام نقاط ضعفشون رو میدونست اما مردعنکبوتی یکی از دشمنانش که نمیتونم بگم دشمن درجه یک اما به هر حال باهم دشمن هستند تو مبارزه تمام حرکات مردعنکبوتی رو بلده و میدونه در لحظه میخواد چی کار کنه تمام نقاط ضعف رو حفظِ، اما باز هم مردعنکبوتی شکستش داد چون مردعنکبوتی میتونه نقاط ضعفش رو از بین ببره اونم به مرور تازه مردعنکبوتی نقطه ضعفی بجز خانواده و عزیزانش نداره

    پاسخ

    • Rona در پاسخ به امیرحسین

      آذر 22, 1399

      خب شلید نقطه ظعف دیگری هم داشته باشد به نظر من بتمن برنده می شود

      پاسخ

    • ایمان در پاسخ به امیرحسین

      دی 1, 1399

      چرا داره مثلا یه نوع گاز هست که مخترع مخوف درست کرده که برای مرد عنکبوتی هم مرگ باره هم قدرتاش رو ازش میگیره مرد عنکبوتی ۲۰ تا نقطه ضعف داره که بزرگترینشون همین چیزی است که شما گفتی

      پاسخ

    • ایلیا در پاسخ به امیرحسین

      بهمن 4, 1399

      داره مثلا برخی تشعشعات ولی من برتری شخصیت رو به زورش نمیدونم

      پاسخ

  20. DARK COMIC FAN

    مهر 25, 1399

    سلام. من با اکثریت گرینه ها موافقم. اما لوستر گلد و سایبورگ خیلی از اسپایدرمن قوی تر هستند.!!!!!!!!اما در کل مقاله خوبی بود

    پاسخ