تاریخ اکران جدیدترین فیلم وس اندرسن اعلام شد

تابستان گذشته بود که لیست بازیگران جدیدترین فیلم “وس اندرسن” (Wes Anderson) به نام “اعزام فرانسوی” (The French Dispatch) منتشر گردید و اعلام شد که احتمالا این فیلم در سال 2020 راهی پرده سینما خواهد شد. اکنون طی جدیدترین اخباری که کمپانی سرچلایت پیکچرز منتشر کرده است، فیلم “اعزام فرانسوی” در تابستان سال جاری میلادی و در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی راهی پرده سینما خواهد شد.

آخرین فیلمی که از این کارگردان 50 ساله‌ی آمریکایی منتشر شد، انیمیشن “جزیره سگها” (Isle of Dogs) بود که به‌صورت استاپ موشن ساخته و در سال 2018 اکران شد. “هتل بزرگ بوداپست” (The Grand Budapest Hotel)، “قلمروی طلوع ماه” (Moonrise Kingdom) و “آقای روباه شگفت انگیز” (Fantastic Mr. Fox) نیز از دیگر فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی این کارگردان خوش ذوق ساخته شده‌اند.

“فرانسیس مک دورموند” به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم غیرموزیکال معرفی شده و “تیموتی شالامی”، “سورشا رونان“، “بیل مری“، “لئا سیدو”، “کریستف والتس”، “کیت وینسلت” و “تیلدا سوئینتن” نیز از دیگر ستارگان فیلم موردانتظار “اعزام فرانسوی” می‌باشند.

اندرسون که تاکنون هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز برعهده داشته است و گفته می‌شود ماجرای این فیلم در اوایل قرن بیستم و در دفتر یک روزنامه آمریکایی که در پاریس قرار دارد اتفاق می افتد و ماجرای روزنامه نگاران آن زمان را در سه خط داستانی تعریف می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم