حقایق دوران بارداری: 9 موردی که مادران در بارداری اولشان به‌خوبی متوجه می‌شوند

حقایق دوران بارداری: 9 موردی که مادران در بارداری اولشان به‌خوبی متوجه می‌شوند

اگر بارداری اول خود را تجربه می‌کنید، در آن صورت این 9 مورد را به‌خوبی درک می‌کنید.

1. به غریبه‌ها اجازه نمی‌دهید شکمتان را لمس کنند.

زمانی که شکم یک مادر باردار را لمس می‌کنید در حقیقت بدن او را لمس کرده‌اید نه نوزاد را. شاید او دوست نداشته باشد انگشت شما به بدنش بخورد. بنابراین بهتر است از درخواست کردن برای این کار دست بردارید.

2. علائم بارداری جادویی هستند.

دوران بارداری یک دوران طلایی و جادویی است. فرزند شما هرلحظه در بدنتان تکان می‌خورد، در هرکجا که باشید، در خانه، محیط کار یا در یک مراسم. او هرلحظه به شما یادآوری می‌کند که زنده و واقعی است و شما یک موجود زنده را درون خود پرورش می‌دهید.

3. اما برخی از علائم بارداری جادویی نیستند.

همه مادران باردار می‌دانند که همه علائم بارداری جادویی و شیرین نیست. گاهی اوقات این ضربه و لگدها شما را به دستشویی می‌کشاند. هر بویی می‌تواند حال شما را به هم بزند. در حقیقت برخی از علائم بارداری آزاردهنده هستند.

4. همه زنان باردار هیجان‌انگیز هستند.

اما با تولد فرزندتان همه این احساسات آزاردهنده از بین می‌رود. حتی دیدن لباس‌های تازه کودک نیز لذت‌بخش است و زودتر ازآنچه تصور می‌کنید می‌توانید فرزند خود را در آغوش بگیرید.

5. سؤال پرسیدن از زنان باردار گاهی آزاردهنده است.

شاید همه ما زمانی که یک زن باردار را می‌بینیم مدام از او سؤال می‌کنیم، احساساتش را می‌پرسیم و یا می‌خواهیم بدانیم که برای فرزندشان چه نامی انتخاب کرده‌اند، اما باید بدانید که این سؤالات گاهی آزاردهنده بوده و یک زن باردار را ناراحت می‌کند.

6. زنان باردار معمولاً می‌ترسند.

بیشتر زنان باردار از زایمان می‌ترسند. از این می‌ترسند که چگونه یک نوزاد را به دنیا بیاورند. علاوه براین، نمی‌دانند که آیا برای داشتن یک فرزند آماده هستند یا خیر. نمی‌دانند که آیا تحمل این را دارند که یک فرزند کوچک دائم دوروبرشان باشد، اذیتشان کند و یا وسایل خانه‌شان را بشکند.

7. یک زن باردار ممکن است درباره خیلی چیزها فکر نکند.

مسائل مختلفی وجود دارد که یک زن باردار ممکن است در ابتدا به آن‌ها فکر نکند، مسائلی مانند واکسن، جفت جنین، کرم‌ها، آماده کردن شیر نوزاد، خریدن پوشک‌های مختلف، کنترل وزن کودک، و یا حتی مسائلی که بعدها با آن مواجه است مانند مدرسه رفتن بچه و یا کلاس‌های آموزشی.

8. مادرانی که بارداری اولشان است ممکن است ندانند که چکار می‌کنند.

شاید مادران باردار در ابتدا اعتمادبه‌نفس زیادی داشته و از خود مطمئن باشند، اما در بیشتر موارد واقعاً خودشان هم نمی‌دانند که چکار می‌کنند.

9. زنان باردار از تفاوتشان با دیگران لذت می‌برند.

معمولاً به زنان باردار توجه بیشتری می‌شود، زمانی که همه سرپا هستند آن‌ها می‌توانند بنشینند، می‌توانند از بقیه غذای بیشتری بخورند و بسیاری از امکانات بیشتر. بنابراین از این تفاوت‌ها و امکانات لذت می‌برند. اما ممکن است از نصیحت‌ها چندان استقبال نکنند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم