معرفی قدرتمندترین اعضای تیم Heroes For Hire در کمیک‌های مارول

بسیاری از طرفداران عادی و نه‌چندان دوآتیشه کمیک‌های مارول می‌دانند تمرکز اصلی کتاب‌های کمیک بر روی تیم انتقام‌جویان قرار دارد؛ اما تیم‌های دیگری نیز در دنیای مارول وجود دارند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این تیم‌ها نیز در نوع خود قدرتمند و محبوب به‌حساب می‌آیند. ازجمله یکی از همین تیم‌ها می‌توان به تیم Heroes for Hire اشاره کرد.

اعضای اولیه این تیم شامل لوک کیج و آیرون فیست بودند. تیم Heroes for Hire با گذشت زمان بزرگ و بزرگ‌تر شد. این تیم اعضای گوناگونی داشت. (از مبارزان خیابانی گرفته تا خدایان و موجودات فراانسانی) طی این مطلب قصد داریم 10 مورد از قدرتمندترین اعضای تیم Heroes for Hire را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. میستی نایت (Misty Knight)

میستی نایت یکی از نخستین اعضای قدرتمند و یک کاراکتر محوری در تیم بود که سالیان زیادی به‌عنوان قلب و روح گروه Heroes for Hire در آن فعالیت داشت. میستی یک افسر پلیس سابق در نیویورک بود که بعد از قطع شدن دستش طی یک حمله بمبی، مجبور شد شغل خود را رها کند.

بعد از اینکه تونی استارک یک بازوی مصنوعی جایگزین به میستی نایت اهدا کرد، او به قدرت‌ خارق‌العاده‌ای دست یافت و سپس برای مبارزه با جرم و جنایت به کالین وینگ پیوست. درنهایت آن‌ها با آیرون فیست و لوک کیج همکاری کرده، اما عضو تیم Heroes for Hire نبودند. سرانجام طی همکاری‌های مجدد این میستی نایت بود که رهبری تیم را برعهده گرفت.


9. کالین وینگ (Colleen Wing)

کالین وینگ عضو بعدی بود که به این تیم پیوست. او کمک زیادی انجام داد تا یک پایه محکم برای تیم Heroes for Hire بسازد. بهترین دوست میستی نایت و متحد آیرون فیست، راه و روش سامورایی را از پدربزرگ خود یاد گرفت. کالین در ژاپن متولد شد و در همان‌جا رشد کرد. وینگ طبق پیش‌گویی آگاه بود آیرون فیست برای انتقام والدینش نزد او خواهد آمد و آن‌ها به یکدیگر کمک خواهند کرد.

سرنوشت وینگ سرانجام به میستی نایت پیوند خورد و آن‌ها گروه دختران اژدها (Daughters of the Dragon) را تشکیل دادند. آن‌ها با آیرون فیست و لوک کیج همکاری کرده و درنهایت به رهبری نسخه‌های مختلف تیم Heroes for Hire مشغول شدند.


8. فالکون (Falcon)

تعدادی از قهرمانان جهت انجام ماموریت‌های مختلف به تیم Heroes for Hire فراخوانده شدند. برخی از این قهرمانان به اعضای مهم گروه انتقام‌‎‌جویان تبدیل شده و تبدیل به یکی از رهبران آن گروه شدند. فالکون نیز مثال بارز همین قهرمانان است.

فالکون که با نام سم ویلسون نیز شناخته می‌شود یک قهرمان واقعی و یار همیشگی کاپیتان آمریکا بود. حتی طی سالیان بعد استیو راجرز لباس کاپیتان آمریکا را به او اعطا می‌کند. سم یکی از ابرقهرمانانی بود که جهت انجام ماموریت‌های مختلف وارد تیم Heroes for Hire می‌شد و سپس از آن خارج می‌شد.


7. بیوه سیاه (Black Widow)

قهرمانان مختلف این تیم دارای طیف گسترده‌ای از مجموعه قدرت‌ها و توانایی‌ها هستند. برخی از قهرمانان دارای قدرت‌های خارق‌العاده و فراانسانی هستند؛ اما برخی دیگر از قهرمانان جنگویانی ماهر و جاسوسانی حرفه‌ای محسوب می‌شوند که تخصص آن‌ها انجام ماموریت‌هایی سری و مخفیانه است. یکی از این ابرقهرمانان عضو دیرینه گروه انتقام‌جویان، یعنی بیوه سیاه است.

بیوه سیاه که با نام ناتاشا رومانوف نیز شناخته می‌شود، جاسوس سابق روس‌ها و یک قاتل بود. او در ادامه از برنامه جاسوسی روس‌ها خارج شد و با آغاز همکاری با کماندار گروه انتقام‌جویان یعنی هاکای، به یک قهرمان واقعی تبدیل شد. او بعد از حوادث خط داستانی Shadowlands و زمانی که میستی نایت اقدام به تشکیل دوباره تیم Heroes for Hire گرفته بود، وارد این تیم شد. در آن زمان میستی نایت شستشوی مغزی شده بود.


6. پانیشر (Punisher)

اگر بخواهیم مردی را تعریف کنیم که عدالت خیابانی را اجرا می‌کند، باید نام پانیشر را بیاوریم. فرانک کسل یکی از ابرقهرمانانی است که پیوسته در موقعیت‌های مختلف وارد تیم Heroes for Hire شده و از آن خارج می‌شد. او با توجه به موقعیتی که در آن قرار داشت شخصیتش از یک قهرمان تا یک ضدقهرمان تغییر می‌کرد.

پانیشر به‌دلیل زندانی نگرفتن و اجرای شدید عدالت در قبال دشمنانش توسط خودش مشهور است. (درواقع او پاسخ دشمنان خود را تنها با کشتن آن‌ها می‌دهد) او یک مبارز ماهر، قدرتمند و سربازی حرفه‌ای است که افراد کمی قادر به توقفش هستند. پانیشر به‌دلیل دارا بودن همین صفات می‌تواند ماموریت‌های بسیار دشوار را به‌انجام برساند.


5. مرد عنکبوتی (Spider-Man)

هر تیم ابرقهرمانی به شخصی نیاز دارد تا جنبه طنز را برای گروه به‌ارمغان بیاورد. استرس هر ماموریت می‌تواند با حضور کاراکتری شوخ‌طبع که هیچ‌شخصی از گزند شوخی‌های کنایه‌آمیزش در امان نیست، کاهش پیدا کند. برای اعضای تیم Heroes for Hire، مرد عنکبوتی این نقش را ایفا می‌کند.

پیتر پارکر شوخ‌طبع یک نماد در کمیک‌های مارول محسوب می‌شود که چندین بار جهان را نجات داده است؛ اما اعمال قهرمانی اصلی او مربوط به دفاعش از خیابان‌های نیویورک است. همین موضوع باعث شده تا او عضوی فوق‌العاده جهت پیوستن به این تیم خیابانی محسوب شود.


4. هرکول (Hercules)

بعد از حوادث Onslaught و Heroes Reborn، آیرون فیست و جیم هموند نسخه جدیدی از گروه Heroes for Hire که سال‌ها قبل توسط فیست و لوک کیج تشکیل شده بود، پایه‌گذاری کردند. با بازگرداندن لوک جهت رهبری این گروه، تعداد زیادی از ابرقهرمانان قدرتمند و با قدرت‌هایی خدایی مثل هرکول عضو تیم شدند.

هرکول دراصل طی دهه 1960 به طرفداران معرفی شد. با خارج شدن از گذشته توسط شخصیت شرور ایمورتوس، او شروع به جنگیدن در کنار ثور کرد. هرکول خیلی سریع به یکی از اعضای اصلی دنیای مارول تبدیل شد. او طی ماموریت‌های مختلف وارد تیم Heroes for Hire شد و با ابرقهرمانانی چون هالک-دخت و اسکات لنگ همکاری کرد.


3. هالک-دخت (She-Hulk)

یکی از ابرقهرمانان خارق‌العاده برای تیم که قادر بود در مواقع لزوم نقش یک مشاور حقوقی را داشته باشد، جنیفر والترز یا همان هالک-دخت بود. این ابرقهرمان قدرتمند دختر عموی هالک اصلی یا همان بروس بنر بود که طی یک حادثه و دریافت خون از بنر، توانست قدرت‌هایی مانند قدرت‌های هالک را به‌دست بیاورد و به هالک-دخت تبدیل شود.

هوش و شخصیت واقعی جنیفر در هنگام تبدیل شدن به هالک-دخت حفظ می‌شود. او طی نبرد می‌تواند از قدرت فوق‌العاده و توانایی آسیب‌ناپذیری‌اش استفاده کند. هالک-دخت یک مشاور حقوقی بااستعداد و قهرمانی فداکار محسوب می‌شود که در تیم‌هایی چون انتقام‌جویان و البته Heroes for Hire فعالیت داشت. او در این گروه با ابرقهرمانانی چون شوالیه سیاه و ببر سفید همکاری می‌کرد.


2. آیرون فیست (Iron Fist)

دو ابرقهرمان برتر این تیم افرادی هستند که آن را پایه‌گذاری کرده‌اند. رتبه دو قدرتمندترین ابرقهرمان تیم Heroes for Hire به دنی رند یا آیرون فیست تعلق دارد. او مردی جوان بود که بعد از مرگ والدینش به ثروت بسیار بزرگی دست پیدا کرد. دنی رند سپس تحت آموزش راهبان K’un L’un قرار گرفته با کشتن اژدها شو لاو به قدرت‌های ابرقهرمانی آیرون فیست دست پیدا کرد.

آیرون فیست با مشت‌های قدرتمند و انفجاری‌اش که مانند آهن داغ‌دیده در آتش می‌درخشند و همچنین تسلط زیاد به هنرهای رزمی، یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول محسوب می‌شود که قرار گرفتن در مقابل او کاری دشوار است.


1. لوک کیج (Luke Cage)

لوک کیج به‌یادماندنی‌ترین و قدرتمندترین عضو تیم Heroes for Hire است. کیج به‌عنوان مردی با پوست غیرقابل نفوذ و با قدرتی فوق‌العاده نماد اصلی تیم محسوب می‌شود. او که در ابتدا از توانایی‌های خود جهت کسب پول استفاده می‌کرد، با محکم کردن همکاری خود با دنی رند به یکی از بهترین نیروهای مبارز این تیم تبدیل شد.

او با عضویت در تیم‌هایی چون Mighty Avengers و مدافعان، در کنار ابرقهرمانانی چون دنی رند، همسرش جسیکا جونز و مت مورداک قرار گرفت؛ اما حضور کیج در تیم Heroes for Hire بود که باعث ورود او به دنیای گسترده داستان‌های ابرقهرمانی شد. او با عضویت در این تیم به شخصیتی ماندگار بین طرفداران مارول تبدیل شد.


امیدواریم از مطالعه این لیست لذت برده باشید، منتظر شنیدن نظرات شما درباره این مقاله هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم