بررسی و رده‌بندی نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار ۲۰۲۰

یکی دیگر از رشته‌های مهم مراسم اسکار، رشته‌ی مربوط به بازیگران نقش مکمل فیم‌ها است که از رشته‌های اصلی و مهم این مراسم هم به حساب می‌آید. بعد از بررسی نامزدهای  بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در این مقاله به بررسی و رده‌بندی نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد پرداخته‌ایم. توجه داشته باشید که رده‌بندی این لیست بر اساس شانس برنده شدن هر نامزد بوده است. با پروشات همراه باشید.


5. جو پشی برای بازی در فیلم The Irishman

لیست نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد امسال آنقدر پر ستاره است که رده بندی آن کار سختی می باشد. “جو پشی” (Joe Pesci) به همراه “آل پاچینو” برای بازی مشترکشان در فیلم “مرد ایرلندی” نامزد دریافت این جایزه شده اند. نقش “پشی” در این فیلم مهم و کلیدی بود اما اگر از نظر تعلق گرفتن جایزه بررسی کنیم، به نظر می رسد که اهدای آن به “آل پاچینو” قابل قبول تر باشد.


4. آنتونی هاپکینز برای بازی در فیلم The Two Popes

آنتونی هاپکینز هم از دیگر بازیگران بزرگ لیست نامزدهای نقش مکمل امسال است که برای بازی در فیلم “دو پاپ” این نامزدی را به دست آورده است. همبازی او “جاناتان پرایس” هم برای این فیلم نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است که احتمال برنده شدن هر دوی آنها با توجه به رقیبانشان کم می باشد.


3. تام هنکس برای بازی در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood

تام هنکس دوست داشتنی هم امسال برای بازی در فیلم “یک روز زیبا در محله” به لیست نامزدهای اسکار راه پیدا کرد و برای چهارمین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. این بازیگر که دو جایزه اسکار را تاکنون برنده شده است، بعد از “آل پاچینو” و “برد پیت” شانس بیشتری برای دریافت سومین اسکار کارنامه بازیگری اش را دارد.


2. برد پیت برای بازی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood

برد پیت  تاکنون برای بازی در فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” دو جایزه مهم یعنی گلدن گلوب و SAG را دریافت کرده است و بعد از آل پاچینو شانس زیادی برای برنده شدن اسکار را دارد. گرچه خیلی ها از بازی او در این فیلم چندان راضی نبودند، اما نظر داوران و منتقدان می تواند خیلی متفاوت تر باشد.


1. آل پاچینو برای بازی در فیلم The Irishman

آل پاچینو امسال بعد از 27 سال در لیست نامزدهای جایزه اسکار قرار گرفت. این نهمین نامزدی اسکار و چهارمین نامزدی نقش مکمل برای این بازیگر بزرگ است و با توجه به نقشی که او در فیلم “مرد ایرلندی” بازی کرد، می توان شانس برنده شدنش نسبت به سایر رقبا را بیشتر دانست. گرچه سایر افراد لیست هم هرکدام به نوعی لایق دریافت این جایزه هستند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ به نظر شما کدام یک از نامزدهای فوق شانس بیشتری برای برنده شدن اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دارند؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. taha

    اردیبهشت 5, 1399

    من همه بازی هارو دیده بودم و به نظرم حق ال پاچینو بود ولی خوب برد پیت اسکار نداش و این شانسو بیشتر کرد تا گرف

    پاسخ