گزارش باکس آفیس آخر هفته: صعود فیلم 1917 و ادامه صدرنشینی پسران بد

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) موفق شد با فروش موفقش در گیشه، جایگاه خود در صدر جدول باکس آفیس را حفظ کند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life)، به کارگردانی “بلال فلاح” (Bilall Fallah) و “عادل ال عربی” (Adil El Arbi)، با 34 میلیون دلار فروش، دومین هفته صدرنشینی را پشت سر گذاشت فروش کل داخلی این فیلم تا پایان هفته دوم اکرانش به مباغ 120 میلیون دلار رسیده است. این فیلم هم از نظر امتیازی مه از طرف منتقدان دریافت کرده است و هم از نظر میزان فروش، نسبت به دو قسمت قبلی خود موفق‌تر بوده است.

همچنین فیلم “پسران بد برای همیشه” این هفته به 38 میلیون دلار فروش جهانی هم دست پیدا کرد و فروش کل این فیلم اکنون به رقمی بیش از 160 میلیون دلار رسیده است.

فیلم ۱۹۱۷، به کارگردانی سم مندس (Sam Mendes)، هم این هفته یک پله صعود کرد و با 15 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. فروش کل داخلی این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به مبلغ 103 میلیون دلار رسیده است.

داستان فیلم “۱۹۱۷” در زمان جنگ جهانی اول در جریان است و درباره ی سربازی است که ماموریت بسیار مهمی را دنبال می کند و نباید مرتکب کوچکترین اشتباهی شود. “کالین فرث” (Colin Firth)، “ریچارد مدن” (Richard Madden)، “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) و “جرج مک کی” (George MacKay) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا، فیلم “دولیتل” (Dolittle)، به کارگردانی “استیون گیگان” (Stephen Gaghan)، عملکرد خوبی در گیشه نداشت و این هفته با 12 میلیون دلار فروش، یک پله سقوط کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

“دولیتل” که با ژانر کمدی، فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است، درباره پزشکی به نام دولیتل (با بازی  رابرت داونی جونیور) است که به خاطر عشق و علاقه اش به همه ی موجودات، شروع به ارتباط برقرار کردن با حیوانات می کند و زمانی که متوجه می شود در این کار موفق شده است، یک ماجراجویی خارق العاده را آغاز می کند.

رامی ملک، تام هالند، ماریون کوتیار، اکتاویا اسپنسر، رالف فاینز، سلنا گومز، اما تامپسون، جان سینا و کمیل نانجیانی از جمله صداپیشگان این فیلم هستند.

فیلم‌های “جنتلمن” (The Gentlemen)، به کارگردانی “گای ریچی” و “جومانجی: مرحله بعد” (Jumanji: The Next Level) هم به ترتیب با 11 و 7 میلیون دلار فروش در جایگاه‌های هارم و پنجم جدول باکی آفیس قرار گرفته‌اند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

گرتل و هانسل – Gretel & Hansel

فیلم “گرتل و هانسل” (Gretel and Hansel) داستان یک دختر جوان به‌نام گرتل را دنبال میکند که تلاش می‌کند تا هانسل، برادر کوچکش را در یک جنگل تاریک هدایت کند. گرتل زمانی‌که در جستجوی غذا و کار است، یک کلبه مرموز در جنگل پیدا می‌کند که صاحب این کلبه یک جادوگر شیطانی است که از هویت آن خبر ندارند.

این فیلم به کارگردانی  “آز پرکینز” (Oz Perkins) و با ژانر ترسناک و فانتزی ساخته شده و در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس آخر هفته و مهم‌ترین اکران‌های پیش‌رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. فاطمه

    بهمن 10, 1398

    پسران بد که مالی نیست چطور کشد پایین 1917 را

    پاسخ

  2. فاطمه

    بهمن 10, 1398

    فیلم 1917 چی شد بلاخره بهترین فیلم شد برای اسکار 2020 یا نه خیلی ها از منتقدین میگن اسکار های زیادی را می ببره این فیلم 1917 و احتمال خیلی زیاد زیاد بهترین فیلم بشود جوکر فکر نکنم بتونه مقابلش وایسته

    عباس اقا لیست اسکار های فیلم ها 2020 را که اعلام می کنید با تشکر مراسم اسکار کی هست

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به فاطمه

      بهمن 10, 1398

      مراسم اسکار 21 بهمن ماه است

      پاسخ