ساخت فیلم Captain Marvel 2 رسما تایید شد

کمپانی مارول طی خبری که امروز منتشر کرده است، ساخت قسمت دوم و دنباله فیلم “کاپیتان مارول” ( Captain Marvel) را رسما تایید و اعلام کرد. این کمپانی تاکنون “مگان مک‌دانل” (Megan McDonnell) را به عنوان نویسنده این فیلم معرفی و استخدام کرده است و گفته می‌شود کارگردان قسمت اول این فیلم یعنی “آنابودن” و “رایان فلک” گزینه‌های انتخابی مارول برای کارگردانی “کاپیتان مارول ۲” نمی‌باشند و این کمپانی به دنبال استخدام یک کارگردان زن برای ساخت این فیلم است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم “کاپیتان مارول ۲” در دسترس نیست، اما برخلاف قسمت اول که در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت، دنباله فیلم “کاپیتان مارول” قرار است در زمان حال جریان داشته باشد و بار دیگر تمرکز آن روی داستان کارول دانورز خواهد بود که در این فیلم بری لارسون بار دیگر نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان اکران دنباله قیلم “کاپیتان مارول” منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۱ انجام شود و در نهایت فیلم “کاپیتان مارول ۲” در سال ۲۰۲۲ اکران شود. در هر صورت باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه در آینده باشیم.

فیلم “کاپیتان مارول” اسفند ماه ۹۷ با درجه سنی PG-۱۳ روی پرده سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۱۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۴۲۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان بوده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم