گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صعود جهان با من برقص و ادامه صدرنشینی مطرب

فیلم “مطرب” همچننان با قدرت در صدر جدول فروش هفتگی سینماهای کشور قرار دارد و این هفته هم با فروش ۱ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومانی که در گیشه تجربه کرد، جایگاه خود در صدر جدول حفظ کرده است. فروش کل این فیلم تا پایان هفته یازدهم اکرانش به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان رسیده است.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

اما فیلم “جهان با من برقص”، به کارگردانی “سرش صحت”، این هفته با یک پله صعود در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و ۱ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان فروش را در گیشه تجربه کرد. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان رسیده است. “علی مصفا”، “هانیه توسلی”، “جواد عزتی” و “پژمان جمشیدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور‌، فیلم “زیر نظر”، به کارگردانی “مجید صالحی”، با ۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم هم تا پایان هفته چهارم اکرانش به ۵ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان رسیده است.

فیلم‌های “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن” و “بنیامین”، به کارگردانی “محسن عنایتی” نیز به ترتیب با ۵۲۸ و ۳۵۱ میلیون تومان فروش، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای کشور قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینماهای کشور همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم