10 انیمیشن پرفروش برادران وارنر در تاریخ سینما

انیمیشن‌های برادران وارنر در گیشه سینما فروش بسیار خوبی داشتند. در اینجا برخی از موفق‌ترین انیمیشن‌های گیشه سینمای موجو را برایتان آماده کرده‌ایم.

دیزنی کنار برو که برادران وارنر وارد می‌شوند! آن‌ها هم می‌دانند که چطور انیمیشن‌های پرفروش بسازند.

خب، ممکن است کمپانی برادران وارنر نتواند به همین زودی پروفروش ترین انیمیشن دنیا را بسازد. با این حال، این کمپانی تعداد مناسبی اثر دارد که در گیشه سینما فروش بسیار خوبی داشته‌اند. ما در اینجا به پرفروش‌ترین انیمیشن‌های گیشه سینمای موجو خواهیم پرداخت. در حالی که کمپانی برادران وارنر امروزه یکی از سازندگان انیمیشن است، اما در این جا هر انیمیشن پرفروشی با علامت برادران وارنر، در نظر گرفته می‌شود.

با در نظر نگرفتن دیگر سازمان‌ها، حالا وقت آن رسیده که پفیلاهای خود را آماده کنیم، و به تماشای این انیمیشن‌های پرفروش گیشه موجود بنشینیم. با پروشات همراه باشید.


10. لگو نینجاگو ‒ The Lego Ninjago Movie ‒ صد و بیست و سه میلیون دلار

سومین قسمت از مجموعه “فیلم لگو” درباره کارتون تلوزیونی معروف “نینجاگو: استادهای اسپینجیتسو” (Ninjago: Masters of Spinjitzu) را در سال 2017 به تصویر کشید.

این ماجراجویی کمدی درباره یک نینجای نوجوان به نام “لوید” است که به همراه دوستانش سعی دارد شهر نینجاگو را از دست جنگ سالار “گارمادون” نجات دهد. خبری کاملاً غیرمنتظره: گارمادون در واقع پدر لوید است. لوید برای رسیدن به هدف بزرگتر باید بر پیوندهای شخصی خود که او را به این فرد شرور ربط می‌دهد، غلبه کند.

با اینکه عملکرد این انیمیشن مورد انتظار نبوده، اما فروش خوبی در گیشه سینما داشته است. مبلغی حدود 123 میلیون دلار.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم انیمیشن برتر تاریخ برادران وارنر براساس امتیاز IMDB


9. افسانه محافظان: جغدهای گاهول ‒ Legend Of The Guardians: The Owls Of Ga’Hoole ‒ صد و میلیون دلار

این انیمیشن ماجرایی بر اساس کتابی با همین نام اثر “کاترین لاسکی” ساخته شده است، و درباره جغدهایی است که توسط گروهر جغد شرور که خود را “خالص” می‌نامند ربوده می‌شوند. یکی از برادران موفق می‌شود و از آنجا فرار می‌کند و تلاش می‌کند تا نگهبانان افسانه‌ای را پیدا کند و از آنها بخواهد که گونه او را نجات دهند.

با اینکه داستان این انیمیشن مورد انتقاد گرفت، اما به دلیل جلوه‌های بصری موجود مورد تحسین قرار گرفت و مبلغی حدود 140 میلیون دلار به طور جهانی به فروش رسید.


8. خوش قدم 2 ‒ Happy Feet Two ‒ صد و پنجاه میلیون دلار

“خوش قدم 2” ساخت سال 2011 درباره پنگوئن رقصنده “مابل” است که با پسرش “اریک” سر و کله می زند. مشخص شده که اریک مانند پدرش نیست. پس از اینکه اریک فرار می‌کند، با پنگوئنی آشنا می‌شود که می‌تواند پرواز کند، و برای او به قهرمان تبدیل می‌شود. در حالی که ممکن است مابل پرواز کردن بلد نباشد، اما استعداد او در هنگام یخبندان در نجات دادن آنتراکتیکا کمکش می‌کند.

در حالی که به نسبت 135 میلیون دلار بودجه فیلم، امتیاز این آن در گیشه پایین بود، فروش 150 میلیون دلاری آن در مقایسه با دیگر فیلم‌های برادران وارنر بسیار عالی بوده است.

همچنین بخوانید: طبقه بندی 10 جوکر قدرتمند تاریخ سینما


7. لک لک‌ها ‒ Storks ‒ صد و هشتاد و میلیون دلار

این انیمیشن ماجرایی ساخت 2016 درباره “تولیپ” و همکار لک لک او “جونیور” است که در یک فروشگاه اینترنتی به نام کورنستور دات کام، مشفول به کار هستند. با این حال پس از اینکه در یک کارخانه قدیمی کودک سازی به طور تصادفی یک کودک می‌سازند، جونیور مجبور می‌شود تا قبل از اینکه مدیرش متوجه اشتباه او شود، مانند کاری که نوادگانش می‌کردند، این کودک را به مقصدش برساند.

نظرات راجع به این انیمیشن متفاوت بوده‌اند، اما بیشتر آنها فضای شاد و پرانرژی آن را تحسین کردند. این موضوع باعث شد که حدود 183 میلیون دلار فروش داشته باشد.


6. فیلم لگو 2: بخش دوم ‒ The Lego Movie 2: The Second Part ‒ صد و نود و یک میلیون دلار

فیلم لگو 2019 (که یکی از آخرین فیلم‌های کمپانی وارنر است) “امت” و “لوسی” در آن با یک کابوس آباد مواجه می‌شوند که “آپاکلیپسبرگ” نام دارد.

در حالی که گروه سعی دارد تا صلح را باز گرداند، خیلی زود به سرزمین دور افتاده منتقل می‌شوند، جایی که ملکه “واتورا وانابی” تغییر شکل دهنده امید دارد در آن سرزمین‌های “لگو” و “دوگلو” را با هم متحد کند. در حالی که بیشتر استادان به او باور دارند، “لوسی” مشکوک است. در عین حال “امت” سعی دارد با کمک قهرمانی عجیب به نام “رکس” دوستانش را نجات دهد.

این فیلم توانست حدود 191 میلیون دلار در گیشه سینما فروش داشته باشد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کمپانی دیزنی در این دهه (2010 تا 2019)


5. پا کوچولو ‒ Smallfoot ‒ دویست و چهارده میلیون دلار

این فیلم کمدی موزیکال درباره یک یتی به نام “میگو” است که پس از اینکه هواپیمایش سقوط می‌کند، یک انسان “پا کوچولو” را پیدا می‌کند. او که از واقعی بودن این موجودات شگفت زده شده است، این داستان را در روستای خود تعریف می‌کند. متاسفانه، هیچکس حرف او را باور نمی‌کند. و حالا همه چیز به میگو بستگی دارد تا این موضوع را به آنها ثابت کند.

این انیمیشن در هنگام انتشار مبلغ 214 میلیون دلار فروش داشته. با اینکه هیچ قسمت بعدی برای آن در نظر گرفته نشده، اما سازندگان آن اعلام کردند علاقه دارند دنباله‌ای برای آن بسازند.


4. فیلم لگو بتمن ‒ The Lego Batman Movie ‒ سیصد و یازده میلیون دلار

در این قسمت از “فیلم لگو” بتمن تلاش می‌کند شهر گاتهام را از نقشه‌های جدید جوکر حفظ کند. بتمن که همیشه به تنهایی کارهایش را انجام می‌داد حالا مجبور شده با “رابین” یتیم و آبدارچی او “آلفرد” متحد شود تا بتواند شهر را نجات دهد.

این انیمیشن ابرقهرمانی کمدی محصول سال 2017، از منتقدان نظرات مثبتی دریافت کرد، و به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. همچنین مبلغ 311 میلیون دلار در گیشه سینما فروش داشت.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


3. قطار سریع السیر ‒ The Polar Express ‒ سیصد و سیزده میلیون دلار

همگی سوار شوید!

این فیلم ماجرایی سال 2004، بر اساس کتاب کودکانه‌ای با همین نام محصول سال 1985 ساخته شده است، و داستان پسری را روایت می‌کند که به امید دیدن بابانوئل در شب قبل از کریسمس به قطب شمال سفر می‌کند. با اینکه او سعی می‌کند به جادو اعتقاد نداشته باشد، اما کنجکاوی او اتفاقات جالبی را برایش رقم می‌زند.

این فیلم کلاسیک کریسمسی در زمان انتشار نامزد سه جایزه اسکار شد، از جمله جایزه بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین آهنگ اصلی. این فیلم مبلغ 313 میلیون دلار در گیشه سینما فروش داشت.


2. خوش قدم ‒ Happy Feet ‒ سیصد و هشتاد و چهار میلیون دلار

البته که قسمت دوم “خوش قدم” بدون این قسمت اصلاً وجود نداشت.

این انیمیشن موزیکال سال 2006 درباره یک پنگوئن جوان به نام “مابل” است که بلد است آهنگ بخواند. در دنیایی که پیدا کردن نیمه گمشده کاری اساسی است، مشکل او بزرگ می‌باشد. خوشبختانه مابل یک نیروی ماورایی دیگر گیدا می‌کند، و آن چیزی نیست جز: رقصیدن.

این فیلم هم از جانب منتقدان و هم در گیشه سینما موفقیت زیادی کسب کرد، و در مراسم اسکار سال 2006، بهترین فیلم انیمیشنی نام گرفت، و مبلغ 384 میلیون دلار فروش داشت.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


1. فیلم لگو ‒ The Lego Movie ‒ چهارصد و شصت و هشت میلیون دلار

یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های کمپانی وارنر، فیلم انیمیشنی اصلی “لگو” است.

این انیمیشن ماجرایی محصول 2014، درباره یک کارگر ساده به نام “امت” است که به عنوان فرد “برگزیده” انتخاب می‌شود، و سرنوشت او این است که لگوها را از دست لرد “بیزنس” شرور نجات دهد. با کمک “ویلداستایل” همیشه آماده، بتمن خشن، پرنسس “یونیکیتی”، یک دزد دریایی سایبورگ، و یک فضانورد 80 ساله، رویارویی با این شرور ممکن می‌شود.

فیلم لگو توانست 468 میلیون دلار فروش داشته باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم