سریال The Continental پس از اکران قسمت چهارم فیلم جان ویک منتشر خواهد شد

دو سال پیش و قبل از اکران قسمت سوم فیلم اکشن “جان ویک” (John Wick)، خبر ساخت سریالی به‌عنوان پیش درآمد و اسپین آف این مجموعه توسط شبکه استارز تایید شد و قرار شد این سریال با عنوان “کانتیننتال” (The Continental) تولید و پخش شود.

اکنون بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه استارز، سریال “کانتیننتال” قرار است زمانی منتشر شود که با اکران قسمت چهارم فیلم “جان ویک” تداخلی نداشته باشد. طبق صحبت‌های مدیر عامل این شبکه به نظر می‌رسد که شاهد پخش سریال “کانتیننتال” در اواخر سال 2021 خواهیم بود. گفتنی است که قسمت چهارم از مجموعه فیلم‌های “جان ویک” نیز در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که احتمال حضور  “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) نیز در سریال “کانتیننتال” وجود دارد؛ اما این خبر هنوز از طرف سازندگان این سریال و خود کیانو ریوز تایید نشده است.

قسمت سوم این مجموعه با عنوان “جان ویک ۳: پارابلوم” (John Wick ۳: Parabellum) اردیبهشت ماه سال جاری اکران شد که موفق شد با بیش از 180 میلیون دلار فروش، به پرفروش‌ترین قسمت مجموعه‌اش تبدیل شود.  “کیانو ریوز”، “هلی بری” (Halle Berry)، “مارک داکاسیوس” (Mark Dacascos) و “ایان مک شین” (Ian McShane) از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت سوم فیلم “جان ویک” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم