اولین تریلر فیلم Morbius با بازی متفاوت جرد لتو منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر فیلم اکشن و ابرقهرمانی “موربیوس” (Morbius) را منتشر کرده است که در آن شاهد بسیاری از اتفاقات فیلم از جمله نحوه تبدیل شخصیت اصلی داستان به یک هیولای خون آشام و خطرناک هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم “موربیوس” یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2020 برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی محسوب می‌شود و پس از فیلم “ونوم” (Venom) دومین فیلمی است که درباره شخصیت‌های منفی دنیای مردعنکبوتی یا همان اسپایدرمن ساخته می‌شود. گفته می‌شود که ممکن است در این فیلم شاهد رویارویی شخصیت مردعنکبوتی با موربیوس هم باشیم.

این فیلم به کارگردانی “دنیل اسپینوزا” (Daniel Espinosa) ساخته شده و داستان آن درباره دانشمندی به نام “موربیوس” است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. “جرد لتو” نقش این شخصیت را در این فیلم ایفا می‌کند.

فیلم‌هایی مانند “حیات” (Life)، “کودک 44” (Child 44) و “خانه امن” (Safe House) از جمله فیلم‌های موفقی هستند که به کارگردانی “دنیل اسپینوزا” ساخته شده‌اند. علاوه بر “جرد لتو”،  “آدریا آرجونا”، “مت اسمیت” و “جرد هریس” نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم مورد انتظار “موربیوس” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جدید “موربیوس” در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی اکران خود در ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان را آغاز خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم