بهترین نقش‌های هنری کویل (Henry Cavill) به ترتیب و براساس IMDb

هنری کویل” که حالا در سریال “ویچر” (The Witcher) سنگ تمام گذاشته است، از قبل هم نقش‌های فوق العاده زیادی بازی کرده است. بهترین فیلم‌های او از این قرارند.

هنری کویل در حال حاضر همه جوره در سریال “ویچر” گل کاشته است. اما جدای از نقش آفرینی فوق العاده کویل در این مجموعه، او در زمان کوتاهی توانست در نقش آفرینی فیلم‌های سینمایی نیز تجربه زیادی به دست آورد.

کویل با بازی در نقش‌های کوچک کار خود را شروع کرد تا اینکه به عنوان یک ابرقهرمان، نقش اول یک فیلم را به دست آورد و به یکی از هیجان انگیزترین بازیگران اکشن این حرفه تبدیل شد. با اینکه هنوز مشخص نیست حرفه او چه سمتی به خود خواهد گرفت، اما تا به الان طرفداران از عملکرد او کاملاً راضی بوده‌اند. این شما و این هم لیست نقش‌های هنری کویل طبق IMDb. با پروشات همراه باشید.


10. فناناپذیران ‒ Immortals ‒ 2011 ‒ 6.0

“فناناپذیران” یکی از اولین نقش‌های کویل است و حرفه او را به مرحله جدیدی وارد کرد. او “تیسوس” نام دارد، مردی که توسط خدایگان “زئوس” برگزیده شده تا به لشکری از افراد علیه شاه “هایپریون” شرور (میکی رورک) که در جستجوی سلاحی است که می‌تواند بشریت را نابود کند، به پا خیزد.

با اینکه برخی این فیلم را نسخه پایین‌تر “300” می‌دانند، اما بسیاری دیگر از دیدن این افسانه اساطیر مصر لذت برند. کویل به عنوان یک قهرمان تاثیرگذار عمل می‌کند، رورک به عنوان نقش شرور جالب و بامزه است، و صحنه‌های جنگی فیلم بسیار سرگرم کننده می‌باشد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که باید تماشا کنید


9. لیگ عدالت ‒ Justice League ‒ 2017 ‒ 6.4

قرار بود “لیگ عدالت” گل سر سبد کمپانی دی سی شود، چرا که این، اولین فیلمی است که تمام قهرمانان دنیاهای دی سی برای اولین بار دور هم جمع می‌شوند؛ اما متاسفانه، آن طور که باید، نشد.

تغییر صحنه‌ها، مشکلات پشت صحنه و اینکه بسیاری از قهرمانان هنوز در دنیای دی سی حضور نیافته بودند، همه این‌ها باعث شد که این فیلم بسیاری از افراد را نا امید کند؛ اما، صرف نظر از تصاویر گرفته شده با فناوری سی جی آی، کویل با نقش آفرینی به عنوان سوپرمن موفق شد همان سوپرمنی را که طرفداران منتظر آن بودند را به تصویر کشید. این فیلم هنوز طرفداران خاص خود را دارد، اما برخی دیگر امیدوارند، برای این فیلم بازسازی در نظر گرفته شود.


8. بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت ‒ Batman V Superman: Dawn Of Justice ‒ 2016 ‒ 6.5

“بتمن در برابر سوپرمن” فیلم دیگری از کمپانی دی سی است، که موفق نشد انتظارات بینندگان را برآورده سازد. ماجرای فیلم پس از اتفاقات “مرد پولادین” (Man of Steel) رخ می‌دهد، زمانی که “بروس وین” (بن افلک) سوپرمن را یک تهدید به نظر می‌گیرد نه یک نجات دهنده. این موضوع باعث می‌شود دو ابرقهرمان روبروی یکدیگر قرار گیرند.

این فیلم به دلیل ایجاد فضای تاریک بین قهرمانان مورد انتقاد قرار گرفت. برخی معتقد بودند دلیل جنگ دو قهرمان و نتیجه گیری فیلم بسیار ضعیف بوده است؛ اما، برخی دیگر فضای تاریک “زک سیندر” را پسندیدند همچنین افلک به خاطر بازی خود و “گل گدوت” به عنوان اولین فیلمش در نقش “زن شگفت انگیز” مورد تحسین قرار گرفتند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جنیفر لارنس که استعداد بازیگری او را نشان می‌دهند


7. تریستان و ایزولد ‒ Tristan + Isolde ‒ 2006 ‒ 6.8

قبل از اینکه کویل موفق شود نقش او را از آن خود کند، در فیلم‌های زیادی به عنوان نقش فرعی نقش آفرینی کرد. “جیمز فرانکو” و “سوفیا مایلز” نقش اول فیلم “تریستان و ایزولد” هستند، آن‌ها دو پرنده عاشق هستند که به دلیل شروع جنگ از هم جدا شده‌اند. کویل نقش بهترین دوست و همراه باوفای فرانکو را بازی می‌کند.

این فیلم در گیشه سینما فروش چندانی نداشت، اما بینندگانی که به تماشای آن پرداختند راضی بودند. داستان عاشقانه فیلم تاثیرگذار بوده است، صحنه‌های اکشن هیجان انگیز بودند، و کویل نیز شانس پیدا کرد تا روحیه جنگجویی خود را نشان دهد.


6. هر چه نتیجه دار باشد ‒ Whatever Works ‒ 2009 ‒ 7.1

زمانی بود که برخی بازیگران شانس این را داشتند تا در فیلم‌های “وودی آلن” نقش آفرینی کنند. کویل کسی است که توانست این فرصت را از آن خود کند تا روحیه کمدی خود را در “هر چه نتیجه دار باشد” نشان دهد. “لری دیوید” در نقش مردی اهل نیویویورک با دختری جنوبی جوان (ایوان ریچل وود) دوست می‌شود و سعی دارد فلسفه‌های خود را به خورد او دهد. کویل نقش عاشق پیشه وود را بازی می‌کند.

این فیلم باب میل دوستداران سبک داستانهای نیویورکی وودی آلن بوده است. و همچنین به دیوید کمک کرد چرا که او نقشی مشابه نقشش در “زیاد ذوق زده نشو” (Curb Your Enthusiasm) را بازی کرد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کیت بلانشت (Cate Blanchett) بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


5. مرد پولادین ‒ Man Of Steel ‒ 2013 ‒ 7.1

برعهده گرفتن نقش سوپرمن برای هر بازیگری سنگین خواهد بود، خصوصاً برای بازیگری که برای بینندگان شناخته شده نیست. وقتی کویل برای نقش آفرینی در “مرد پولادین” اثر “زک سیندر” انتخاب شد، ستاره بخت او در حال بالا رفتن بوده است. “مرد پولادین” نگاهی جدید و تازه به سوپرمن داشته است.

این فیلم انتقادات متفاوتی دریافت کرد، اما بینندگان همگی از داستان فیلم و کار کویل به شدت راضی بودند. با اینکه او سوپرمن خوب و مهربان “کریستوفر رویز” نبود، اما کویل موفق شد قهرمانی شکنجه شده را به خوبی به تصویر بکشد، و بسیاری برای آن او را تحسین کردند.


4. مردی از یو.ان.سی.آل. ای ‒ The Man from U.N.C.L.E. ‒ 2015 ‒ 7.3

کویل یکی از کسانی است که در صورت تصمیم به جایگزینی “دنیل کریگ” در “جیمز باند” در نظر گرفته شده است. چرا که او فرصت پیدا کرد در فیلم جاسوسی ” مردی از یو.ان.سی.آل. ای” اثر “گای ریچی” نقش آفرینی کند.

کویل و “آرمی همر” در این فیلم که بر اساس سریالی در دهه 60 ساخته شده، به عنوان یک جاسوس آمریکایی و روسی نقش آفرینی می‌کنند، که مجبورند با هم همکاری کنند تا از اقدامات سازمانی جنایت کارانه که سعی دارند سلاح هسته‌ای تولید کنند را جلوگیری کنند. با اینکه ” مردی از یو.ان.سی.آل. ای” در سینما فروش خوبی نداشت، اما بسیاری با دیدن فیلمی جاسوسی جالب، خوش ساخت و با حال و هوای قدیمی شگفت زده شدند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جولیان مور که باید تماشا کنید


3. گرد ستاره ‒ Stardust ‒ 2007 ‒ 7.6

کویل با نقش آفرینی در فیلمی بر اساس رمان “نیل گیمن” با همان نام، موفق شد در فیلم ماجرایی تخیلی “گرد ستاره” تا در کنار ستارانی همچون “رابرت دنیرو“، “میشل فایفر” و “کلاری دنس” به نقش آفرینی بپردازند. “چارلی کاکس” در نقش مردی عاشق پیشه است که سعی دارد با آوردن ستاره‌ای سقوط کرده برای زنی که دوستش دارد، قلب او را به دست آورد. این موضوع باعث می‌شود او به یک ماجراجویی خطرناک پا بگذارد. کویل نقش رقیب عشقی کاکس را بازی می‌کند.

کارگردان “متیو وگهن” موفق شد یک ماجراجویی جالب به همراه هیجان و شخصیت‌های رنگارنگ را برایمان به ارمغان بیاورد، و این فیلم در ژانر تخیلی مورد کم لطفی شدیدی قرار گرفت.


2. کنت مونت کریستو ‒ The Count Of Monte Cristo ‒ 2002 ‒ 7.8

تا الان حتماً می دانید که کویل در بیشتر فیلم‌ها شمشیر به دست ظاهر می‌شود. “کنت مونت کریستو” بازسازی افسانه کلاسیک اثر “الکساندر دوما” یکی دیگر از نقش‌های شمشیری کویل می‌باشد. “جیمز کاویزل” در نقش “ادموند دانتز” که بهترین دوستش (گای پیرس) به او خیانت کرده و همسرش را از او می‌دزدد و او را زندانی می‌کند. سال‌ها بعد دانتز فرار می‌کند و تصمیم می گرد انتقام بگیرد. کویل نقش پسر دانتز را اجرا می‌کند که در جستجوی انتقام می‌باشد. نتیجه آن ماجرایی هوشمندانه و هیجان انگیز است.

همچنین بخوانید: رده‌بندی بهترین فیلم‌های واکین فینیکس که باید تماشا کنید


1. مأموریت غیرممکن: فال اوت ‒ Mission: Impossible – Fallout – 2018 ‒ 7.8

کویل بار دیگر در یک فیلم جاسوسی و در یکی از بزرگترین مجموعه‌های این ژانر به نقش آفرینی پرداخت. “مأموریت غیرممکن: فال اوت” ششمین قسمت این مجموعه است که در آن “ای‌تان هانت” (تام کروز) مأموریت دارد تا دیوانه‌ای را که می‌خواهد یک دستگاه هسته‌ای را منفجر کند، را متوقف کند. کویل در نقش یک مأمور سازمان سیا است که در این مأموریت به هانت می‌پیوندد.

این فیلم بار دیگر نشان داد که کروز می‌تواند هر کاری انجام بدهد تا بینندگان را به هیجان وا دارد. صحنه‌های اکشن فیلم فوق العاده هستند، و کویل شریک خوبی برای کروز می‌باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. واقع بین

    دی 23, 1398

    دوست عزیز ماموریت غیرممکن فال اوت ماله ساله 2018 هست نه ساله 2008 :I

    پاسخ

  2. Mohammad Reza

    دی 22, 1398

    ماموریت غیرممکن مال 2018 است.

    پاسخ