معرفی فیلم‌های موفقی که دنباله آن‌ها در دهه جدید پخش خواهد شد

سال 2020 تازه شروع شده، اما می‌دانیم که بیشتر فیلم‌های موفق مانند “جنگ ستارگان” (Star Wars) فیلم‌های مارول و دیگر فیلم‌ها، هنوز تا دهه 2030 سر زبان‌ها باقی خواهند ماند.

در دهه اخیر شاهد ساخت فیلم‌های موفق زیادی بوده‌ایم، که قرار است تا ده سال آینده هم هنوز شاهد موفقیت چشمگیر آنها باشیم. با این حال، ممکن است برخی از این فیلم‌های موفق پرفروش زمان بیشتری تولید شوند.

شگفت انگیز است که هالیوود همچنان تغییر می‌کند و همواره برخی از مجموعه‌های اساسی خود را باقی نگه می‌دارد. حالا یا از طریق ساخت دنباله‌هایی برای این فیلم‌ها یا ساخت چند بازسازی جدید. در این لیست فیلم‌هایی را معرفی می‌کنیم که انتظار داریم در دهه آینده نیز آنها را تماشا کنیم، مهم نیست در حال حاضر چقدر از پخش آنها می‌گذرد. با پروشات همراه باشید.


10. پوکمون ‒ POKEMON

ممکن است کمی عجیب باشد چرا که از این انیمه و بازی ویدئویی تنها یک لایو اکشن ساخته شده، اما ما باور داریم که این شروعی برای دنیای سینمایی “پوکمون” است، که باید بعدها کشف شود.

اولین فیلم مشخصاً زمینه ساز می‌شود بعدها شاهد چیزهای بیشتری باشیم. بازی و سریال انیمه ای آن نسل‌هاست که ادامه یافته، پس اینکه تا ده سال آینده این فیلم محبوبیت خاص خود را داشته و پتانسیل ادامه دادن را دارد، منتظر آن باشید.

همچنین بخوانید: معرفی 20 انیمه مورد انتظار سال 2020 که در انتظار انتشارشان هستیم


9. شهر جادوگری ‒ WIZARDING WORLD

دنیای جادوگری که ساخته “جی کی. رولینگ” می‌باشد، اخیراً دچار کمی افت شده چرا که طرفداران بر این باور بودند روایت داستانی آن بیش از حد پیچیده شده است. جدای آن این فیلم طول عمر زیادی خواهد داشت.

تولید مجموعه‌های اخیر مربوط به این فیلم ادامه خواهند داشت، و از این پس اسپین آف های زیادی از دنیای این فیلم منتشر خواهند شد. انتظار داریم سال‌های آینده فیلم‌هایی ساخته شوند که به زندگی هری و دوستانش بپردازند.


8. جنگ ستارگان ‒ STAR WARS

کهکشان خیلی خیلی دور، طی دهه‌های زیادی بینندگان را با خود همراه ساخته است، و حالا نیز تأیید شده که طی 10 سال آینده نیز فیلم‌های فوق العاده این مجموعه را شاهد خواهیم بود. در واقع می‌توانیم منتظر یک فیلم سه گانه جدید باشیم.

با اینکه شایعه‌هایی مبنی بر ملاقات دوباره برخی شخصیت‌ها وجود دارد، همچنین انتظار داریم عصرهای جدید مانند جمهوری قدیمی را نیز مشاهده کنیم، این را می‌دانیم که تا سال 2030، یا حتی 2040 هنوز هم نسخه‌هایی از سه گانه “جنگ ستارگان: اپیزود 9” را تماشا خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر هالیوود که ستارگان کشتی کج (WWE) در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند


7. ارباب حلقه‌ها ‒ LORD OF THE RINGS

همین حالا می‌دانیم که شبکه آمازون در حال ساخت مجموعه‌ای بر اساس افسانه‌های دوره میانی زمین است و داستان‌هایی از تالکین تا الان چند دهه را پوشش داده‌اند. فقط می‌توانیم نتیجه گیری کنیم که این مجموعه موفق هرگز نمی‌میرد.

می‌دانیم که افسانه‌ها و اساطیر پشت این فیلم بسیار غنی هستند که را برای ادامه دادن و پرداختن به شخصیت‌ها و مکان‌های فرصت‌های فراوانی در اختیارمان می‌گذارند. چرا وقتی می‌توان به موفقیت‌های بیشتری دست یافت، سازندگان این فیلم تنها به شش قسمت بسنده کنند.


6. کینگزمن ‒ KINGSMAN

این فیلم جاسوسی اخیراً هم به موفقیت رسید و هم بعدا شکست خورد. البته زیاد با دیگر فیلم‌های این لیست تفاوت ندارد. با این حال، ایده پشت این مجموعه انگلیسی خاص و جذاب است.

در این دهه یک قسمت فرعی و یک قسمت جدید از این مجموعه را شاهد خواهیم بود. ادامه ساخت این مجموعه در دهه‌های جدید به میزان موفقیت این فیلم‌ها بستگی دارد. ما باور داریم که “کینگزمن” پتانسیل ادامه دار بودن را دارد.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


5. مأموریت غیرممکن ‒ MISSION IMPOSSIBLE

تا زمانی که “تام کروز” در بدلکاری‌های دیوانه وارش به خود صدمه نزند، این مجموعه اکشن درجه یک و موفق ادامه خواهد اشت. پس از اینکه بهترین فیلم این مجموعه پخش شد، این مجموعه فیلم قدرتمند دیگر غیرقابل توقف شده است.

این فیلم گنجایش ادامه دادن را دارد و درواقع، حقیقت این است که حتی اگر “تام کروز” از فیلم کنار گذاشته شده یا به نقش‌های فرعی منتقل شود، به نظرم برای ادامه این فیلم اکشن کلاسیک هیجان انگیز در سال‌های آینده هنوز هم ایده‌های ناب و جدیدی وجود دارد.


4. جیمز باند ‒ JAMES BOND

یکی دیگر از مجموعه‌های جاسوسی موفق انگلیسی “جیمز باند” است که به نظر هرگز پایان نمی‌یابد. هر بار فکر می‌کنیم که این بار فیلم به پایان می‌رسد، اما مشاهده می‌کنیم بار دیگر “جیمز باند” با بازیگران و گروه کارگردانی جدیدی غوغا به پا می‌کند.

در حال حاضر این مجموعه به موفقیت زیادی دست یافته و انتظار داریم در 10 سال آینده همچنان ادامه داشته باشد، البته بدون حضور “دنیل کریگ” در نقش شخصیت اصلی. همچنین مفهوم و ایده جدیدی داستان را به جلو سوق خواهد داد.

همچنین بخوانید: معرفی 7 فیلم برتر براساس زندگی تد باندی (Ted Bundy) مخوف ترین قاتل سریالی تاریخ


3. داستان اسباب بازی ‒ TOY STORY

این مجموعه انیمیشنی ساخت استودیو پیکسار به آخرین بخش خود رسید. در حالی که بیشتر مجموعه‌ها به بدترین نحو ممکن به پایان می‌رسند، “داستان اسباب بازی” به قدری زیبا جمع بندی شد که دوست داشتیم به غیر از آن چیز دیگری تماشا نکنیم.

جدای از این بحث، همه ما می‌دانیم که بالاخره بازگشتی برای این مجموعه صورت خواهد گرفت. “داستان اسباب بازی” تاج سر استودیو پیکسار است، بنابراین این استودیو هرگز فیلم محبوبی را که باعث شهرت آن شد را به پایان نخواهد رساند.


2. راکی ‒ ROCKY

سیلوستر استالونه” ممکن است تا همیشه فیلم بازی نکند، اما شخصیتی که او به تصویر کشید، همواره زنده خواهد ماند. البته ما چند اسپین آف مشاهده کردیم که می‌توان آن را دنباله‌ای برای این فیلم دانست، اما حالا چیز دیگری در فکر داریم.

البته ممکن است حالا درست نباشد، اما احتمال دارد که کل این مجموعه بازسازی شود، درست مانند دیگر فیلم‌های اکشن- کلاسیک دهه 70، 80 و 90 که در سال‌های اخیر بازسازی شدند. می‌توانیم دوباره همان داستان زیبا را تماشا کنیم. اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد، همیشه می‌توانیم میراث “راکی” را در فیلم “کرید” (Creed) بر شانه‌های “مایکل بی. جردن” تماشا کنیم.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


1. دنیای سینمایی مارول ‒ MARVEL CINEMATIC UNIVERSE

دنیای سینمایی مارول وارد دهه اول فیلمسازی خود شد، و قبل از اینکه ما متوجه شویم وارد دهه دوم خود نیز می‌شود. برای این ابرقهرمانان، افراد شرور، جادوها، فضایی‌ها و هیولاها، دنیای کراس اوور جدیدی برنامه ریزی شده است.

حقیقت این است روایت داستانی مارول بسیار غنی بوده و تاریخچه این کمپانی نیز بسیار بلند است، به همین دلیل کاملاً منطقی است که حتی در 10 سال آینده هم بخواهیم همان شخصیت‌ها را مشاهده کنیم که برای برقراری عدالت در زمین می‌جنگند؛ به نظر مانند قهرمانان DC خواهند بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. آبتین

    بهمن 28, 1398

    از نظر من هیچ فیلمی از لحاظ تخیل به پای ارباب حلقه ها نمیرسه و تکرار نشدنی و در بین کارهای اکشن هم ماموریت غیر ممکن و جیزباند همیشه حرف اول رو زدن

    پاسخ