دومین تریلر رسمی فیلم Birds of Prey منتشر شد + ویدئو

بعد از گذشت سه ماه از انتشار اولین تریلر فیلم “پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین” (Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) کمپانی برادران وارنر ساعاتی پیش دومین تریلر این فیلم را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد صحنه‌های دعوا و درگیری شخصیت‌های فیلم هستیم؛ شما در  ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

این فیلم به عنوان اسپین آف فیلم “جوخه انتحار” (Suicide Squad) در نظر گرفته شده و درباره ی شخصیت “هارلی کویین” با بازی مارگو رابی است. شخصیت های محبوب دیگری مثل “قناری سیاه” (Black Canary) (با بازی جرنی اسمالت) و “بلک ماسک” (Black Mask) (با بازی یوان مک گرگور) نیز در این فیلم حضور دارند که همگی از شخصیت های دنیای ابر قهرمانی دی سی هستند.

این فیلم به کارگردانی “کتی یان” (Cathy Yan) ساخته شده که کارگردانی فیلم “خوک های مرده” (Dead Pigs) را در کارنامه ی کاری اش دارد.

فیلم “پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین” در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. فاطمه

    دی 20, 1398

    تلیرش زیاد جداب نبود می تونه مثل جوکر معروف بشه یا نه بعدشم لباس مارکو رابی هارلی کویین توی جوخه انتحار بیشتر قشنگ تر بود تا این

    پاسخ