6 ماده غذایی طبیعی برای افزایش‌ میل جنسی زنان

میل جنسی به عوامل متعددی وابسته است. در دنیای امروز کیفیت پایین خوردوخوراک و عدم مراقبت از خود بر میل جنسی افراد تأثیر می‌گذارد. زنان برای افزایش میل جنسی خود باید ورزش کرده و مصرف غذاهای سالم و گیاهی را افزایش دهند. یکی از مواردی که بر میل جنسی زنان تأثیر می‌گذارد استفاده از مکمل‌های طبیعی است. خوشبختانه در اینجا نمی‌خواهیم از داروهای شیمیایی نام ببریم. درحالی‌که داروهایی مانند ویاگرا بر میل جنسی مردان تأثیر می‌گذارد اما عوارضی به همراه دارد. مکمل‌های طبیعی امن بوده و عوارضی به همراه ندارند.

داروهای گیاهی برای افزایش میل جنسی زنان

این داروهای گیاهی به‌عنوان غذا، نوشیدنی و یا دارو در افزایش میل جنسی مؤثر هستند. این 6 داروی گیاهی هزاران سال است که در طب آیورودا استفاده می‌شوند. آیورودا طب سنتی هند است که داروهای مناسب جسم و روح را در اختیارتان قرار می‌دهد. این داروهای گیاهی را در رژیم روزانه خود استفاده کرده و از تأثیر آن‌ها شگفت‌زده شوید.

  1. کاکائو. کاکائوی خام فواید بسیاری دارد که یکی از آن‌ها افزایش میل جنسی است. کاکائو حاوی آناندامید است که “موکول خوشبختی” نامیده می‌شود. علاوه بر آن موادی مانند منیزیم، فسفر، آنتی‌اکسیدان، گزانتین و آرژینین های افزایش‌دهنده میل جنسی نیز در آن وجود دارند. اگر هنوز از فواید آن راضی نشده‌اید باید بدانید که کاکائو حاوی فنتیل آمین است که به‌عنوان “ماده شیمیایی عشق” نامیده می‌شود، این ماده در حین رابطه جنسی در مغزتان دوپامین ترشح می‌کند.
  2. شنبلیله. یکی دیگر از راه‌ها برای افزایش میل جنسی این است که از دانه این گیاه استفاده کنید. مردم رم، مصر و یونان در دوران باستان از شنبلیله برای افزایش میل جنسی استفاده می‌کردند. مزه آن تاحدی شبیه مزه شربت افرا یا تافی شکلات است و در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. در هند برگ آن را به‌عنوان سبزیجات می‌خورند. این ماده قرن‌هاست که برای افزایش میل جنسی زنان و مردان استفاده شده و علاوه برآن مسائل مربوط به سینه را بهبود بخشیده و در افزایش شیر زنان شیرده مؤثر است. دلیل آن‌هم داشتن فیتواستروژن است. برخی معتقدند که این ماده طبیعی اندازه سینه را نیز بزرگ می‌کند. بنابراین این ماده طبیعی می‌تواند میل جنسی شما را افزایش داده و در کنار آن اندازه سینه را بزرگ‌تر کند.
  3. ادویه‌های گرم. بسیاری از روش‌های استفاده‌شده در طب آیورودا برای افزایش میل جنسی و متابولیسم این است که دمای بدن را افزایش دهند. دارچین، زنجبیل و جوزهندی داروهای گرمی هستند که جریان خون نواحی شکم و لگن را افزایش می‌دهند. این مواد علاوه بر افزایش نیاز به رابطه جنسی، اشتهای غذا را نیز افزایش می‌دهند. می‌توانید از قرص‌های شنبلیله استفاده کنید اما مصرف دم‌نوش آن راحت‌تر است. حتی می‌توانید از ترشی زنجبیل استفاده کنید. تأثیرات این داروها در گردش خون رطوبت مهبل زنان را افزایش داده و لذت جنسی را زیاد می‌کند.
  4. شاتاوری. این گیاه قرن‌هاست که به‌عنوان ماده جوان‌کننده پوست زنان استفاده می‌شود. این گیاه سیستم تناسلی را تقویت کرده، و دردهای دوران قاعدگی و یائسگی را کاهش می‌دهد. هندی‌ها براین باورند که این گیاه میل جنسی زنان را به‌شدت افزایش می‌دهد.
  5. خرما. این میوه گرمسیری و خوشمزه نه‌تنها لذت منوی غذا بلکه لذت زندگی‌تان را افزایش می‌دهد. در فرهنگ اعراب، خرما، دارچین و شیر را باهم مخلوط کرده و به‌عنوان معجون استفاده می‌کنند. این میوه‌ها سرشار از فیبر، مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. هرچقدر سالم‌تر باشید، برای یک رابطه عاشقانه انرژی و آمادگی بیشتری خواهید داشت.
  6. مومیا. این ماده معدنی قیر مانند در ماه‌های تابستان در صخره‌های هیمالیا ظاهر می‌شود. هزاران سال است که طب سنتی آیورودا از این ماده طبیعی استفاده می‌کند. افرادی که از مومیا استفاده می‌کنند معتقدند که میل جنسی و انرژی‌شان برای ورزش بیشتر می‌شود. این ماده برای افزایش میل جنسی و توانایی باروری مردان و زنان استفاده می‌شود. بااین‌حال دسترسی به این ماده معدنی کمی دشوار، اما ممکن، است. یادتان باشد که مومیاهای قله‌های هیمالیا خواص یادشده را دارا هستند. از خرید شربت یا پودر آن خودداری کنید و یادتان باشد که این ماده فقط به‌صورت صمغ است.

برای افزایش سلامت بدن و میل جنسی خود این دستورالعمل را به کار ببرید. مراقب باشید که این تغییرات را به‌آرامی اعمال کرده و سپس در انتظار نتایج آن بنشینید. مطمئن باشید که لذت زندگی‌تان افزایش‌یافته و رضایت بیشتری خواهید داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم