گزارش باکس آفیس آخر هفته: فروش قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان به یک میلیارد دلار نزدیک شد

فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” (Star Wars: The Rise of Skywalker) در هفته سوم اکرانش همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد و با فروش هفته اخیرش به مرز یک میلیارد دلار فروش جهانی نزدیک شده است. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر”، به کارگردانی “جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams)، با 33 میلیون دلار فروش در اولین هفته سال 2020 موفق شد جایگاه نخست خود در جدول باکس آفیس را حفظ کند. فروش کل داخلی این فیلم در پایان هفته سوم اکرانش به 450 میلیون دلار رسیده است. همچنین این فیلم با 486 میلیون دلار فروش جهانی که در هفته گذشته تجربه کرد، اکنون با مجموع فروش 919 میلیون دلار در آستانه یک میلیارد دلاری شدن قرار دارد.

قسمت قبلی این فیلم یعنی “جنگ ستارگان: آخرین جدای” (Star Wars: The Last Jedi) در سال 2017 بعد از پایان هفته سوم اکرانش به یک میلیارد دلار فروش جهانی دست کرده بود. در هر صورت پیش‌بینی می‌شود که فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” هم به‌زودی و در هفته چهارم اکرانش از مرز یک میلیارد دلار فروش جهانی عبور خواهد کرد.

فیلم “جومانجی: مرحله بعد” (Jumanji: The Next Level)، به کارگردانی “جیک کاسدان” (Jake Kasdan)، هم در هفته سوم اکرانش با 26 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تاکنون به مبلغ 236 میلیون دلار رسیده است.

“دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کوین هارت” (Kevin Hart)، “کارن گیلان” (Karen Gillan) و “جک بلک” (Jack Black) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “جومانجی: مرحله بعد” به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه جدول باکس آفیس سینماهای آمریکا، فیلم “زنان کوچک” (Little Women)، به کارگردانی “گرتا گرویگ” (Greta Gerwig)، با 13 میلیون دلار فروش در هفته دوم اکرانش همچنان در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم تاکنون به مبلغ 60 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر “لوییزا می الکات” است که داستان چهار خواهر خانواده مارچ را در دوران جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند که دچار مشکلات مالی بزرگی شده‌اند. “مریل استریپ”، “اما واتسون”، “سورشا رونان” و “تیموتی شالامی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “کینه” (The Grudge) و انیمیشن “منجمد ۲” (Frozen ۲) هم هر کدام با 11 میلیون دلار فروش در این هفته، به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته‌اند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 زیر آب – Underwater

“زیر آب” فیلمی با ژانر هیجان انگیز و ماجراجویی با بازی “کریستن استوارت” است. داستان این فیلم درباره ی گروهی محقق است که بعد از تخریب شدن یکی از ایستگاه های تحقیقی شان در اثر زلزله، سفری خطرناک و مهم را به اعماق اقیانوس آغاز می کنند.

این فیلم به کارگردانی “ویلیام ایوبک” (William Eubank) ساخته شده است و در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم‌ترین اکران‌های پیش رو همراه ما باشید!
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم