تصویر جدیدی از فیلم‌ Tenet و چند فیلم مهم سال 2020 منتشر شد

همزمان با آغاز سال 2020 برخی از کمپانی‌های بزرگ تصاویر جدیدی از مهم‌ترین فیلم‌های رو به اکرانشان در این سال را منتشر کرده‌اند که در میان آنها تصویر جدیدی از فیلم “تنت” و “زمانی برای مردن نیست” هم دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به هر فیلم را مشاهده کنید.

در تصویر جدید فیلم “تنت” (Tenet) شاهد ظاهر جدیدی از دو بازیگر اصلی آن یعنی “جان دیوید واشنگتن” و “رابرت پتینسون” هستیم. این فیلم به کارگردانی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) و با موضوع جاسوسی بین‌المللی و سفر در زمان ساخته شده است. فیلم “تنت” در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

در تصویر جدید فیلم “یک مکان ساکت ۲” (۲ A Quiet Place) شاهد خانواده ابوت هستیم که اکنون برای شناسایی و مقابله با موجودات هیولایی دنیای بیرون به سفری خطرناک رفته‌اند. “جان کرازینسکی” (John Krasinski)، کارگردان و نویسنده قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، کارگردانی قسمت دوم این فیلم را بار دیگر بر عهده داشته است. امیلی بلانت و کیلین مورفی نیز از جمله بازیگران قسمت جدید این فیلم هستند. “یک مکان ساکت ۲” در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

در تصویر جدید فیلم “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) ظاهر جدیدی از شخصیت جیمز باند با بازی  “دنیل کریگ” را شاهد هستیم. قسمت جدید ۰۰۷ داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده “رامی مالک” خواهد بود. “کری فوکوناگا” (Cary Joji Fukunaga) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. فیلم “زمانی برای مردن نیست” در تاریخ  ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

در تصویر جدید فیلم “تاپ گان: ماوریک” (Top Gun: Maverick) هم شخصیت “پیت میچل” (با بازی  تام کروز) را می‌بینیم که یک خلبان نظامی است. این فیلم به کارگردانی “جوزف کوشینسکی” (Joseph Kosinski) ساخته شده و در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

همچنین تصویر جدیدی هم از لایواکشن “مولان” (Mulan) با محوریت شخصیت اصلی آن منتشر شده است. داستان این فیلم، که اقتباسی از افسانه ای در فرهنگ کشور چین است، درباره ماجراجویی یک دختر جوان به نام مولان است که در ظاهر یک مرد مبارز به جستجوی پدر می رود تا او را از مرگ نجات دهد. “نیکی کرو” (Niki Caro) کارگردانی لایو اکشن “مولان” را برعهده داشته و این فیلم در تاریخ  ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران می‌شود. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    دی 16, 1398

    از نولان مطلب میذاری، عین چی ذوق زده میشم خخخخ

    پاسخ