معرفی 20 انیمه مورد انتظار سال 2020 که در انتظار انتشارشان هستیم

اینکه چطور انیمه‌ها مورد تأیید محدوده عظیمی از مردم قرار گرفته‌اند، امری غیرقابل باور است. مدت‌ها قبل عموم مردم افراد علاقمند به انیمه را خار می‌شمردند. حالا دیگر شبکه‌های بزرگ هم خود را در این منبع سرگرمی بزرگ دخیل کرده‌اند چرا که افراد زیادی به محتوای گسترده‌ای که انیمه ارائه می‌کند علاقمند شده‌اند.

2019 سال درخشانی برای انیمه‌ها بوده است و برخی از آنها به اندازه بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها مورد تحسین قرار گرفتند. با این وجود، قرار است سال 2020 از این هم بهتر باشد چرا که برخی از جدیدترین انیمه های فصلی، انیمه‌های اصلی و انیمه‌های اقتباس شده از مانگا منتشر خواهند شد. در اینجا لیستی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال 2020 را برایتان آماده کرده‌ایم، امیدواریم از خواندن این مطلب لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


20. اوزوماکی ‒ Uzumaki ‒ (اعلام خواهد شد)

“جونی ایتو” مانگاکای ژانر وحشت، برای اثر خود به نام “اوزوماکی” مشهور شده است. دنیای این مانگا در تاریکی عمیقی به سر می‌برد که در حاشیه آن پیچ و تاب‌های داستانی زیادی را شاهد خواهیم بود. هر صفحه از مانگا پر از کنایه‌هایی است که به نحوی در شما نفوذ کرده و تا مدتی در ذهنتان باقی می‌ماند. مدت بسیار زیادی است که انیمه‌ای از این مانگا اقتباس نشده است اما حالا زمان آن رسیده که تغییری ایجاد شود. قرار است “آدولت سوییم” مینی انیمه‌ای چهار بخشی از این مانگا اقتباس کند و با توجه به پیش نمایشی که از آن منتشر شد می‌توان گفت این انیمه به خوبی توانسته فضای تاریک و سیاه و سفید جونی که مرزهای استدلالی آن را تفسیر می‌کند، به تصویر بکشد.

همچنین بخوانید: معرفی 9 انیمه جذاب و دیدنی شبیه دبیرستان مردگان (Highschool of the Dead)


19. کمدی رمانتیک نوجوانانه من: فصل سوم ‒ My Teen Romantic Comedy SNAFU ‒ (آوریل، 2020)

“کمدی رمانتیک نوجوانانه من” یک انیمه رمانتیک کمدی ساده است که شخصیت‌های آن با شخصیت‌های معمولی این ژانر متفاوت هستند. اما از یک نظر باعث می‌شود استانداردهای تعیین شده توسط جامعه را زیر سؤال ببرید. داستان درباره “هاچیمان هیکی گایا” است، پسری که از لحاظ اجتماعی منفور است و از ارتباط با دیگران خودداری می‌کند، این انیمه تنفر او از تفاوت‌های اجتماعی موجود در مدرسه را به تصویر می‌کشد، در حالی که خود او در میان طیف ناسازگار قرار دارد. اما او خیلی زود عضو یک گروه اجتماعی شده و مجبور می‌شود از محدوده آرام خود بیرون بیاید و با افراد جدیدی دوست شود. در حالی که شاهد ماجراجویی‌های این گروه خواهیم بود، هاچیمان را می‌بینیم که بیشتر از همیشه برای اطرافیان خود ارزش قائل می‌شود و به آنها اهمیت می‌دهد.


18. جعبه سفید: سینمایی ‒ Shirobako: Movie ‒ (بیست و نه فوریه، 2020)

در دنیایی پر از انیمه‌های تخیلی ژانر ایسکای، “جعبه سفید” با زمینه واقع گرایی خود در میان آنها می‌درخشد. داستان درباره پنج زن است که در تلاشند در صنعت انیمه نامی برای خود بر هم بزنند. در حالی که به کشمکش‌های موجود در این رشته همواره در حال پیشرفت پرداخته می‌شود، تلاش‌های زیادی که در پشت صحنه برای ساخت انیمه انجام می‌شود نیز به تصویر کشیده می‌شود. علاوه بر این، به اعمال تکنیکی نیز پرداخته شده و هر عملی که لازم است برای ساخت ساده‌ترین انیمه‌ها انجام شود، را به شما آموزش می‌دهد. “جعبه سفید” با شخصیت‌های پر انرژی و خط داستانی هوشمندانه، اثری فوق العاده است.


17. زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم: فصل دوم ‒ That Time I Got Reincarnated As A Slime: Season 2 ‒ (اعلام خواهد شد)

نمی‌توان چیز زیادی درباره “زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم” گفت، چرا که دقیقاً همان چیزیست که انتظارش را دارید. در میان حجم گسترده‌ای از انیمه‌های ایسکای که امروزه پخش می‌شوند، تنها تعداد محدودی از انیمه‌هایی مانند “اورلرد” (Overlord) و “هنر شمشیرزنی آنلاین” (Sword Art Online) ساخته می‌شوند. با کمال تعجب، باید بگویم “زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم” با وجود اینکه چیز خاص و برجسته‌ای ندارد، یکی از انیمه های خوب این ژانر است. اگر واقعاً به ژانر ایسکای علاقه‌ای ندارید، پس بهتر است از تماشای این انیمه دست بکشید، اما اگر از انیمه‌هایی که شخصیت‌های آن به دنیایی جادویی دیگری منتقل می‌شوند که پر از قهرمانان احمقانه است، پس انیمه درستی را انتخاب کردید.

همچنین بخوانید: 7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه بی نظم در دبیرستان جادو (The Irregular at Magic High School)


16. شاخص علمی ریلگان تی: فصل سوم ‒ Toaru Kagaku no Railgun T: Season 3 ‒ (ده ژانویه، 2020)

“شاخص علمی ریلگان” یک شهر دارای تکنولوژی پیشرفته به نام “شهر آکادمی” را به تصویر می‌کشد که در آن، چندین دختر و پسر جوان، دارای قدرت‌های ماورایی هستند. اما هر چقدر هم که این شهر جادویی و زیبا به نظر برسد، در ادامه خواهید دید که پشت نقاب رؤیایی بودن و قشنگی این شهر، توطئه‌هایی تاریک وجود دارند که کم کم بر ملأ خواهند شد. “میکوتو میساکا” شخصیت اصلی داستان، یک تغییر دهنده برق است که به عنوان قوی‌ترین فرد شهر شناخته می‌شود. وقتی که او درگیر یکی از این توطئه‌ها می‌شود، تمام تلاشش را می‌کند تا مردمش را نجات دهد.


15. پنج قلوهای باکلاس، فصل دوم ‒ gotoubun no Hanayome 2nd Season ‒ (ژانویه، 2020)

وقتی حرف از محتوای دارای ابتذال به میان بیاید، انیمه های ژانر حارم- ایچی (یا به عبارتی ژانر حرمسرا) هرگز عقب نمی‌مانند و شاید به همین دلیل است که افراد زیادی از تماشای این ژانرها لذت می‌برند. “پنج قلوهای باکلاس” یکی دیگر از انیمه‌های حارم- ایچی است که درباره پسری به نام “فوتارو یوسگی” است که دانش آموز برتر کلاس خود می‌باشد. با این وجود، وضعیت مالی بد او اجازه نمی‌دهد که در کالج خوبی ثبت نام کند. البته وقتی از او خواسته می‌شود تا معلم کمکی خواهران پنج قلوی بسیار ثروتمندی بشود، او با خوش شانسی تمام بر معدن طلا پا می‌گذارد. در حالی که او سعی می‌کند به قولش عمل کند و کاری کند این خواهران بتوانند دبیرستان را به پایان برسانند، ذره به ذره آنها عاشق او می‌شوند.


14. مجیا رکورد ‒ Magia Record: Mahou Shoujo Madoka Magica Gaiden ‒ (ژانویه، 2020)

“مجیا رکورد” مانند هر انیمه‌ای با موضوع “دختر جادویی” نیست. البته این انیمه همه چیز دارد از سبک انیمیشن سازی چیبی (به معنای کوچک، ریز) تا موضوعات جادو و شوجو (انیمه های مناسب دختران نوجوان 10 تا 18 سال)، و بسیار کامل‌تر و روانشناختی تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. این انیمه جدید که حتماً طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد، درباره دختری جادویی به نام “ایروها” است که برای پیدا کردن خواهر گمشده‌اش سفری را در کامیهابا شروع می‌کند. همزمان، حتی “مادوکا” نیز در این دنیای افسانه‌ای به دنبال “هامورا” می‌باشد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه جذاب و دیدنی با موضوع خون آشامی


13. دنیای ثانوی چهارگانه: فصل دوم ‒ Isekai Quartet: 2nd Season ‒ (ژانویه، 2020)

چون انیمه‌های کراس اوور به اندازه قبل رایج نیستند، به عنوان بینندگان امروزی تا به حال ندیده‌ایم شخصیت‌های مورد علاقه‌مان دنیایی دیگر را با دیگر شخصیت‌های انیمه‌ای تقسیم کنند. اما “دنیای ثانویه چهارگانه” با گردهم آوردن شخصیت‌های مشهور ژانر ایسکای مانند “کونو سوبا” (KonoSuba)، “اورلرد” (Overlord)، “حماسه تانیای شیطانی” (Youjo Senki) و “شروع مطلق از صفر” (Re:Zero)، به این ژانر کم پیدا روح تازه‌ای بخشید. تمامی این شخصیت‌ها وارد محدوده انسان‌ها می‌شوند و مجبورند به عنوان انسان‌های عادی زندگی کنند.


12. سوراخ ‒ Dorohedoro ‒ (سیزده ژانویه، 2020)

“سوراخ” از مانگایی بسیار موفق با همین نام اقتباس شده است. داستان درباره یک مرد با صورت خزندگان می‌باشد که از گونه خود متنفر است. او در شهر غم انگیزی به نام “سوراخ” سرگردان است و در جستجوی جادوگریست که او را نفرین کرده و این صورت زشت را به او داده است. او که ناامیدانه به دنبال جادوگر می‌گردد، هر جادوگر دیگری را که در مسیر خود می‌بیند از بین برده و به او رحم نمی‌کند. اگر شما هم یکی از اوتاکو هایی هستید که عاشق داستان‌های پر پیچ و خم جالب هستید که از نشان دادن وحشیگری خجالت نمی‌کشند، پس حتماً باید این انیمه را تماشا کنید.


11. یوگی اوه ‒ Yu☆Gi☆Oh! ‒ (اعلام خواهد شد)

پس از پخش اولین انیمه “یوگی اوه” در دهه 90، این انیمه به یکی از موفق‌ترین‌های تاریخ تبدیل شد، و به نظر می‌آید قرار نیست به همین زودی به پایان برسد. قرار است که این انیمه در سال 2020، با انتشار قسمت کاملاً جدید بیستمین سال خود را جشن بگیرد. از آنجایی که پروژه “یوگی اوه” هنوز در حال ساخت است، هنوز جزئیاتی درباره زمان انتشار آن در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قسمت، از قسمت هاس پیشین آن بهتر باشد. علیرغم کاستی‌هایی در کیفیت “یوگی اوه” می‌توان آن را با انیمه‌های موفقی مانند “دراگ. ن بال زد” (Pokemon) و “پوکمون” (Dragon Ball Z) مقایسه کرد. بنابراین اگر می‌خواهید به دوران طلایی انیمه‌های کلاسیک بروید، پس حتماً این یکی را امتحان کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 11 انیمه جذاب و دیدنی با موضوع جادو و جادوگری


10. ساخته شده در آبیس سومین انیمه سینمایی ‒ Made in Abyss Movie 3: Fukaki Tamashii no Reimei ‒ (هفده ژانویه، 2020)

“ساخته شده در آبیس” انیمه‌ای تک است. این انیمه دارای شخصیت‌هایی به سبک چیبی است و دنیایی غم افزون و پر از چاله‌هایی به نام “آبیس” را به تصویر می‌کشد و افسانه‌ای فوق العاده را می‌سازد. در حالی که نظاره گر دنیای اسرار آمیز “ساخته شده در آبیس” از چشم شخصیت‌های اصلی هستیم، با موضوع تاریک خود قسمت به قسمت به درونتان رسوخ می‌کند. این انیمه یکی از پرطرفدارترین انیمه های فصل خود بوده و طرفداران بی صبرانه منتظر انتشار فصل جدید آن هستند. خبر خوش این است که قرار است “ساخته شده در آبیس” با سومین سری سینمایی خود در ژانویه 2020 منتشر شود، پس فراموش نکنید تقویم‌هایتان را علامت بزنید!


9. آبشار سرنوشت!!! به سوی قله ‒ Haikyuu!!: To the Top ‒ (یازده ژانویه، 2020)

این روزها بسیاری از اوتاکوها به انیمه هایی جذب می‌شوند که باعث می‌شود فکر کنید و همه چیز را بررسی کنید تا معنایی فلسفی پشت داستان پیدا کنند؛ “آبشار سرنوشت” هیچکدام از این‌ها را ندارد و انیمه ای ساده است که فقط درباره خوش گذراندن و فضای احساسی برادرانه در ورزش والیبال می‌باشد. موضوع “آبشار سرنوشت” درست مانند دیگر انیمه‌های ورزشی درباره یک سری افراد همیشه بازنده است که سعی می‌کنند نامی برای خود بر هم بزنند. اما موضوع جالب توجه و سرگرم کننده در آن این است که بر روی اهمیت کار تیمی و همکاری در تیم‌های ورزشی تمرکز دارد. “آبشار سرنوشت” زمان بسیار خوبی را برایتان رقم خواهد زد، و از آن جایی که با موضوع خود استوار است، حالا بهترین زمان برای تماشای این انیمه می‌باشد.


8. کاگویا ساما: عشق جنگ است: فصل دوم ‒ Kaguya sama: Love is war: Season 2 ‒ (اعلام خواهد شد)

“کاگویا ساما: عشق جنگ است” برخلاف انیمه‌های شوجوی معمولی که درباره دو شخصیت نوجوان‌اند که با وجود مخالفت دیگران، عاشق هم می‌شوند و در انتها به سوی غروب آفتاب قدم می‌زنند و تا ابد در خوشی زندگی می‌کنند نیست؛ “کاگویا ساما” کاملاً متفاوت از این دسته است. به جای اینکه ژانر عاشقانه را با داستانی نچسب بسازد، دو شخصیت سوندره (شخصیت دختری که در ظاهر خشن است، اما در باطن برعکس می‌باشد) را به تصویر می‌کشد که هر دو می‌دانند عاشق یکدیگرند اما آنقدر مغرورند که هیچکدام آن را بر زبان نمی‌آورند. این موضوع جنگی را به وجود می‌آورد که اگر هر کدام از آنها اول اعتراف کند، بازنده می‌شود. این داستان به هیچ وجه درباره عشقی شوم نیست، بلکه داستانی خنده دار از ژانر عاشقانه دبیرستانی می‌باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سینما با موضوع سفر در زمان


7. وایولت اورگاردن: سینمایی ‒ Violet Evergarden: Movie ‒ (بیست و چهار آوریل، 2020)

“وایولت” شخصیت اصلی این انیمه در جستجوی معنی حقیقی عشق است. او تقریباً تمام زندگی خود را صرف سرباز بودن کرده است، جایی که آموزش دید تا به تنهایی دشمنان زیادی را سرنگون کند، و حالا توسط خاطرات گذشته خود تسخیر شده است. اما وقتی که ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند تا به دنبال خواسته‌اش برود، چیزهای زیادی یاد می‌گیرد. “وایولت اورگاردن” که از کتابی بسیار موفق اثر “کانا آکاتسوکی” اقتباس شده، باعث می‌شود به آینده‌ای بهتر امید داشته باشید.


6. سینمایی جن کش: تاج و تخت جن‌ها ‒ Goblin Slayer Movie: Goblin’s Crown ‒ (اول فوریه، 2020)

نمی‌توان انکار کرد که برخی انیمه‌ها به دلیل خون و خونریزی و تشویش زیادی که دارند می‌توانند شگفت زده باشند، اما “جن کش” یکی از انیمه‌هایی است که تمام مرزهای خون و خونریزی که این روزها انیمه‌ها رعایت می‌کنند را زیر پا می‌گذارد. داستان درباره یک فرد سرکش است که به بی رحمانه جن‌ها را سلاخی می‌کند، و در نتیجه نام “جن کش” را برای خود دست و پا می‌کند. با اینکه می‌توان محتوای زشت آن را زیر سؤال برد، اما این انیمه در فضای مجازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و تعجبی ندارد که حالا قرار است با فصل دوم خود دوباره مهمان خانه‌های طرفدارانش بشود.


5. ماجراجویی دیجیمون: آخرین انقلاب کیزونا ‒ Digimon Adventure Movie: Last Evolution Kizuna ‒ (بیست ویک فوریه، 2020)

“دیجیمون” یکی دیگر از انیمه‌های پرطرفدار است که در دهه 90 منتشر شد. “دیجیمون” نیز درست مانند “یوگی اوه” در سال 2020، بیستمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد،. تا جایی که میدانیم قسمت جدید دنباله دیگر قسمت‌ها نیست. بالاخره این انیمه با ساخت آخرین ماجراجویی خود، میراث خود را به اتمام خواهد رسانید و در آن شاهد یک ماجراجویی به یادماندنی دیگر از دیجیمون خواهیم بود.

همچنین بخوانید: 6 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه جنگل پیانو (Forest of Piano)


4. شروع مطلق از صفر- شروع زندگی در دنیایی دیگر: فصل دوم ‒ Re: Zero – Starting Life in Another World: Season 2 ‒ (اعلام خواهد شد)

ژانر محبوب و کار شده تخیلی/ بازی پر از انیمه‌هایی است که از دیگر داستان‌ها تقلید شده‌اند. “شروع مطلق از صفر” با خط داستانی خالص و پر پیچ و خم خود توانست جزو یکی از بهترین انیمه‌های تخیلی باشد. داستان آن، زندگی “سوبارو ناتسوکی” را به تصویر می‌کشد که پس از احضار شدن به دنیایی دیگر به همراه دوستش به طرزی وحشیانه کشته می‌شود. با این حال، چند دقیقه بعد از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که در همان روز گرفتار شده است. به عباریتی “شروع مطلق از صفر” مانند نسخه انیمه‌ای فیلم “روز گراندهاگ” (Groundhog Day) می‌باشد.


3. اونگلیون: 3.0+1.0 ‒ Evangelion:3.0+1.0 ‒ (ژوئن، 2020)

به لطف پخش “نئون جنسیس اونگلیون” در شبکه نتفلیکس، قرار است این انیمه بار دیگر مهمان خانه‌هایمان شود. و اگر تا به حال قسمت‌های قبلی آن را تماشا نکرده‌اید، حالا که قرار است چهارمین سری از آن به نام “اونگلیون: 3.0+1.0” پخش شود، بهترین موقع برای تماشای این انیمه می‌باشد. انیمه “اونگلیون: 3.0+1.0” به طور کلی مفهومی علمی تخیلی دارد که کنایه‌هایی عمیق از مسائل فلسفی با خود به همراه دارد. با اینکه ممکن است طرفداران، این انیمه را به عنوان یکی از خوش ساخت ترین‌ها خطاب کنند، افراد مخالف، آن را ناپخته خواهند خواند. با این حال، این سریال دارای جلوه‌های تصویری فوق العاده مکا (سبک رباتی) می‌باشد و پیشرفت شخصیت‌های آن کاملاً غیرقابل مقایسه با دیگر انیمه‌هاست. اگر سری انیمه‌های “اونگلیون” را تماشا نکنید، تجربه بزرگی را از دست خواهید داد.


2. ناکجاآباد موعود: فصل دوم ‒ The Promised Neverland: 2nd Season ‒ (اعلام خواهد شد)

“اما” و بهترین دوستانش “ری” و “نورمن” به همراه دیگر کودکان در یک یتیم خانه پر آرامش زندگی می‌کنند. در حالی که آنها پدر و مادر یا هیچ خانوادهٔ دیگری ندارند، همیشه از طرف مادر خوانده‌ای که صاحب آنجاست عشق دریافت می‌کنند. اما پشت پرده این مکان زیبا و دوستداشتنی، رازی شیطانی نهفته است که هیچکدام از بچه‌ها از آن خبر ندارند. وقتی اما و دوستانش به نحوی از واقعیت با خبر می‌شوند، سعی می‌کنند نقشه یک فرار بزرگ را طراحی کنند. “ناکجا آباد موعود” یکی از بهترین انیمه‌های سال 2019 است و اگر همه چیز خوب پیش برود ممکن است فصل دوی آن به همراه دنباله دیگر انیمه ها در سال جدید پخش شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)


1. حمله به تایتان‌ها: فصل آخر ‒ Attack on Titan: The Final Season ‒ (اکتبر، 2020)

زمانی بود که “حمله به تایتان‌ها” تنها یک انیمه شونن معمولی، با ارزش تولید بسیار بالا بود. اما همینکه به جلو پیش رفت، قسمت به قسمت ثابت کرد که تنها یک انیمه شونن خوب نبوده، بلکه یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ می‌باشد. بالاخره قرار است فصل چهارم “حمله به تایتان‌ها” که بسیار منتظر آن بودیم، پخش شود و این فصل نقطه اوج کل انیمه خواهد بود. حتماً تاریخ این انیمه را در تقویم خود علامت بزنید چرا که قطعاً یکی از بهترین‌های سال 2020 خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (140)

بستن فرم

  1. طهورا

    دی 5, 1400

    من کلا ۱۰ سالمه تا قسمت ۱۶ فصل چهار حمله به تایتان رو دیدم اصلا هم ترسناک نبود بعد میخوام بپرسم چرا شیطان کش رو نگذاشتی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به طهورا

      دی 5, 1400

      اتک اصلا جنبه ترسناک نداره بعدم نمیدونم چرا بچه ها میگن خیلی خشونت امیزه و من نتونستم ببینم در صورتی که من راحت شی سالی میشه اتک رو میبینم یعنی از هشت سالگیم

      پاسخ

    • A.H.A در پاسخ به طهورا

      دی 6, 1400

      اتک ترسناک نیست واقع گرایانه بودنش برای دیگران اذیت کننده است از اون ور جهان اتک برای بچه ها ترسناک به حساب میاد خودمم وقتی کلاس دوم بودم فصل ۲ اتک رو دیدم برای اولین بار که منتشر شد خیلی برام ترسناک بود چون هی ادما خوده میشدن چون هر دست و پا قطع میشد برام خیلی چندش آور بود و این دارک بودن و واقع گرایانه بودنش منو میترسوند

      پاسخ

  2. Gh

    آبان 25, 1400

    سلام انیمه ای میگید بشه با مامانا دید میدونی دیه منظورم چیه صحنه محنه نداشته باشه چون مامانمم هست

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به Gh

      دی 5, 1400

      high school dxd
      redo of healer
      kiss x sis
      Monster msamune
      Shimoneta
      (همه اینا رو از روی یه سایت برداشتم هیچ کودوم صحن ندارن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اسم سایته هم هست ecchi anime name

      پاسخ

    • A.H.A در پاسخ به Gh

      دی 6, 1400

      ماکیا زمانی که گل موعود میکشفد یا قلعه متحرک هاول و اکثر اثار استودیو جیبلی

      پاسخ

  3. یک مرد خوب

    خرداد 22, 1400

    ببخشید سریال کمدی رمانتیک نوجوانانه من همون oregairu هست لطفاً بگید من سریال oregairu رو خیلی دوست دارم

    پاسخ

  4. Ou-soheil

    خرداد 5, 1400

    :/ هر سال میگم امسال دیگه فلان انیمه میاد بعد تاخیر میخوره سال بعد سال بعد میگم میاد خبر میاد دیگه ساخته نمیشه بعدش بعد چن سال دوباره میسازنش :/ خدایی فازشون چیه ؟

    پاسخ

  5. رهام

    خرداد 3, 1400

    داشای گلم جالبه بدونید این لیست واس ۲۰۲۰ عه و ما الان ۲۰۲۱ هستیم 😹یعنی یسریاشون اومده و یسریا داره میاد وان پانچ من یکی دوماه دیگه شاید بیاد اگه منتظرشی مانگاشو بخون و اقا شما خدایی تو این هایکیو چی میبینید 😐هیچی نداره چطور منتظرشید

    پاسخ

    • A.H.A در پاسخ به رهام

      دی 6, 1400

      مگه تموم نشد😐😐😐😐 اون بنفشه رو شکست دادن تموم شد دیگه؟! البته یادمه تهش باز بود و از اون مو سیاهه خواستن بیاد تو تیم والیبال نوجوانان ژاپن

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به A.H.A

        دی 6, 1400

        داش مونده هنو و همین طور چرت تر میشه 😂😂😂😂

        پاسخ

        • amir در پاسخ به رهام

          بهمن 20, 1400

          میشه بهم بگی انیمه مرد شیطانی رو دیدید یا نه و چرا فصل دو نداره خیلی مغزمو درگیر کرده

          پاسخ

  6. شایان

    خرداد 2, 1400

    فقط آبشار سرنوشت خدایا زود زود بیاد فصل جدیدش

    پاسخ

  7. محمدحسین

    اردیبهشت 13, 1400

    پ مرد تک مشتی چی .واقعا عالی هستش

    پاسخ

  8. اوتاکو

    اردیبهشت 11, 1400

    چه تاریخی فصل 6 هایکیو میاد؟

    پاسخ