رایان رینولدز ساخت قسمت سوم فیلم Deadpool توسط مارول استودیو را رسما تایید کرد

بهمن‌ماه 97 بود که “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) در مصاحبه‌ای به ساخت قسمت سوم فیلم کمدی-ابرقهرمانی “ددپول” (Deadpool) اشاره کرد و از جزئیات داستان و سال انتشار آن چیزی بر زبان نیاورد. اکنون این بازیگر با حضور در برنامه‌ای تلوزیونی ساخت قسمت جدید این فیلم توسط مارول استودیو را رسما تایید کرد و افزود که همه اعضای تیم تولید، اکنون درحال کار بر روی پروژه “ددپول 3” هستند.

اما اینکه این فیلم دقیقا در چه تاریخی اکران خواهد شد و کارگردانی آن برعهده چه کسی خواهد بود هنوز هم نامشخص است و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه جدید در آینده باشیم.

فیلم‌های ابرقهرمانی “ددپول” بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام هستند که به کارگردانی “تیم میلر” (Tim Miller) و نویسندگی “رت ریس” (Rhett Reese) و “پال ورنیک” (Paul Wernick) ساخته شده‌اند.

قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۶ و توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شد که موفق شد فروشی ۷۸۳ میلیون دلاری در گیشه داشته باشد. دومین قسمت فیلم “ددپول”، به کارگردانی “دیوید لیچ” (David Leitch)، هم در بهار سال ۲۰۱۸ با ۱۱۰ میلیون دلار بودجه تولید و اکران شد که در مجموع توانست ۷۴۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

همچنین گفته می‌شود که قسمت سوم فیلم “ددپول” هم با درجه سنی بزرگسال (R rated) ساخته و اکران خواهد شد. باید دید که قسمت جدید این فیلم هم می‌تواند به اندازه دو قسمت قبلی‌اش از نظر جذب مخاطب و تجاری موفق باشد یا خیر.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم