گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: هفتمین هفته صدرنشینی فیلم مطرب

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “مطرب” با 2 میلیارد و 712 میلیون تومان فروشی که داشت، جایگاه نخست خود در جدول را حفظ کرد. این فیلم در پایان هفته هفتم اکرانش به‌طور کلی به 28 میلیارد و 121 میلیون تومان فروش دست پیدا کرده است.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن”، با ۱ میلیارد و 127 میلیون تومان فروش در هفته جاری، همچنان در جایگاه دوم جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم تا پایان هفته هفتم اکرانش به مبلغ 8 میلیارد و 733 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم درباره یک فرد ناشنوا و یک فرد نابینا است که به‌طور اتفاقی شاهد قتل مردی به دست یک زن می‌شوند و حالا باید به هر طریقی که شده از این مهلکه جان سالم به در ببرند. “امین حیایی”، “بهرام افشاری”، “لیندا کیانی” و “پوریا پورسرخ” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “جان دار”، به کارگردانی “پدرام پورامیری”، یک پله صعود کرد و با 686 میلیون تومان فروشی که در هفته اخیر داشت، جایگاه سوم جدول را به دست آورد. فروش کل این فیلم هم در پایان هفته دوم اکرانش به مبلغ 1 میلیارد و 482 میلیون تومان رسیده است.

فیلم‌های “منطقه پرواز ممنوع” و “بنیامین” نیز به ترتیب با 585 و 439 میلیون تومان فروش، به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم