لیست بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2020 که در انتظار پخششان هستیم

سریال‌های کره‌ای مورد توجه بینندگان زیادی در سراسر دنیا بوده است. همه این‌ها به لطف اینترنت و شبکه‌های مختلف پخش هستند که این سریال‌ها به راحتی قابل دسترس می‌شوند. سریال‌های کره‌ای نظیر “وارثان” (The Heirs) “به هیچکس اعتماد نکن” (Trust No One)، “پدرم عجیبه” (My Father is Strange)، “نسل خورشید” (Descendants of the Sun) و “آلارم عشق” (Love Alarm) در سطح جهانی پرطرفدار بوده‌اند.

بنابراین، کنجکاوی دباره سریال‌های کره‌ای جدید تعجب برانگیز نیست و بینندگان زیادی هستند که منتظر انتشار سریال‌های تلوزیونی کره‌ای هستند. در سال جاری سریال های بسیار زیادی را شاهد بودیم که همین باعث می‌شود نسبت به سال آینده امیدوار باشیم. در اینجا لیستی از سریال‌های کره‌ای که در سال 2020 منتشر می‌شوند را برایتان آماده کرده‌ایم. امیدواریم سریال‌های سال آینده نیز به خوبی سریال‌های امسال باشند. با پروشات همراه باشید.


16. فوق برنامه ‒ Extracurricular ‒ 2020

“فوق برنامه” یک سریال نوجوانانه است و درباره پسری است که نمی‌داند چگونه باید درسش را ادامه دهد. او که موفق نشده راه حلی پیدا کند، در صدد است هر طور شده چاره‌ای بیندیشد، حتی اگر قانونی نباشد. در آخر او مرتکب جرمی می‌شود و در ادامه او را می‌بینیم که به کمک دوستانش سعی می‌کند از این مخمصه بیرون بیاید. قرار است که این سریال در سال 2020 منتشر شود. ستارگان “کیم دونگ هی” (“قلعه آسمان” (Sky Castle))، “جونگ دا بین” (“دختر پرروی من” (My Sassy Girl)) و “پارک جو هیون” نقش شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی کره‌ای در سال 2019


15. پرونده‌های پرستار مدرسه ‒ The School Nurse Files ‒ 2020

“پرونده‌های پرستار مدرسه” یکی دیگر از مجموعه‌های کره‌ای است که قرار است در سال 2020 منتشر شود. داستان این سریال ماوراء طبیعی درباره پرستاری است که توانایی خاصی دارد و با آن می‌تواند روح‌ها را ببیند و علاوه بر آن می‌تواند آنها را تطهیر کرده و از بین ببرد. در این میان، او به عنوان یک معلم کار می‌کند. داستان درباره او و کشمکش‌هایش برای حل معماهای گوناگون و پیدا کردن راهی برای از بین بردن روح‌ها به کمک شخصی دیگر، می‌باشد. “جونگ یو می” که برای ایفای نقش در “خلافکار عزیز من” (My Dear Desperado) مشهور است، به همراه “نام جو هیوک” که برای بازی در “عروس هابک” (The Bride of Habaek) و “چشمان درخشان” (Dazzling) مشهور می‌باشد، نقش اصلی این سریال هستند.


14. دوستان زیبا ‒ Elegant Friends ‒ 2020

“دوستان زیبا” درباره یک زوج است که در دهه 40 سالگی خود هستند. آن‌ها که در حال گذراندن مرحله‌ی سختی از رابطه خود هستند، باید راهی پیدا کنند تا بر مشکلات خود غلبه کنند. در همین زمان، شهری که در آن زندگی می‌کنند نیز دچار مشکلاتی شده است. قتل وحشتناکی در آنجا رخ داده است. وقتی تحقیقات پیش می‌روند زندگی شخصیت‌های اصلی داستان به خطر میفتد. “سئنگ یون آه” که برای بازی در “مادر مخفی” (Secret Mother) شناخته شده است و “یو جون سانگ” که برای ایفای نقش در “زنده یا مرده” (Liver or Die) مشهور شده است، نقش شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای این دهه (2019 تا 2010)


13. دکه متحرک سنگاب ‒ Ssanggab Cart Bar ‒ 2020

تا به حال شده غریبه‌ای را ببینید و مشکلاتتان را با او در میان بگذارید؟ کسی که ناگهان سر کله‌اش پیدا شده بیاید و درباره مشکلات راهنماییتان کند؟ “دکه متحرک سنگاب” بر چنین موقعیتی متمرکز است. بر اساس داستانی از وبکم، “وول جو” صاحب یک دکه متحرک است که در جایی بین این دنیای و آن دنیا قرار دارد. این دکه روی پشت بام یک ساختمان قرار دارد و مشتریانش هم انسانها هستند و هم ارواح. ستارگان “هوانگ جونگ ایون”، “یوک سونگ جه” و “چویی وان یونگ” نقش شخصیت‌های اصلی را ایفا می‌کنند.


12. مموریست ‒ Memorist ‒ 2020

“مموریست” بر اساس یک وبتون مشهور با همین نام ساخته شده است. ستارگان “یو سونگ هو” (که برای بازی در “من ربات نیستم” (I’m Not a Robot) و “سوپراستار خانم لی” (Superstar Miss Lee) مشهور است.) و “لی سه یونگ” (که برای ایفای نقش در “یک ادیسه کره‌ای” (A Korean Odyssey) و “کارآگاه خوناشام” (Vampire Detective) شناخته شده است.) در نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند. مردی به نام “دونگ بک” در مرکز داستان قرار دارد. او یک کارآگاه است که دارای قدرت‌های ماورایی است و این امر در تحقیقات به او کمک می‌کند. تنها مشکل او این است که حافظه‌اش را از دست داده است. او چیزهای مهمی از گذشته‌اش را به خاطر نمیاورد و در حین جستجو درباره گذشته‌اش به پرونده قتل‌های رازآلودی می‌رسد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های کره ای این دهه (2019 تا 2010)


11. بگو چه دیدی؟ ‒ Tell Me What You Saw ‒ 2020

ستارگان “جانگ هیوک” (“دختر پرروی من”) و “سو یونگ” (“من با یک آنتی فن ازدواج کردم” (So I Married an Anti-Fan)) ستارگان “بگو چه دیدی؟” هستند. هیوک نقش مردی به نام “اوه هیون جه” را بازی می‌کند. او یک مجرم است که در کارش بسیار حرفه‌ای است. اما در یکی از پرونده‌هایش مشکلی به وجود می‌آید و او نامزدش را از دست می‌دهد. این موضوع موجب می‌شود او به اعماق سایه‌ها برود و دیگر در حوضه کاریش فعالیت نکند. چند وقت بعد، “چا سو یونگ” بر سر راه او قرار می‌گیرد. او توانایی این را دارد که همه چیزهایی را که دیده با جزئیات تمام بخاطر بیاورد. هیون جه با استفاده از توانایی او برای حل پرونده‌ای که این همه مدت او را اسیر کرده بود شانسی پیدا می‌کند.


10. روگال ‒ Rugal ‒ 2020

“چویی جین هیوک” (“آخرین ملکه” (The Last Empress))، “پارک سانگ وونگ” (“زندگی در مریخ” (Life on Mars)) و “جو دونگ هیوک” (“روابط عاشقانه در بعد از ظهر” (Love Affairs in the Afternoon)) بازیگران سریال “روگال” می‌باشند. داستان این مجموعه بر گرفته از یک وبتون است و درباره مردیست که کاملاً غرق تحقیق درباره یک سازمان جنایت کارانه است. اما درگیر شدن با چنین افرادی موجب می‌شود خیلی چیزها را از دست بدهد. او چشمانش را از دست می‌دهد، اما با کمک بیوتکنولوژی دوباره آنها را به دست می‌آورد. و چه بهتر، او حالا توانایی‌های خاصی هم دارد. وقتی دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند، با حقایق جدیدی روبرو می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


9. پادشاه: سلطان مطلق ‒ The King: Eternal Monarch ‒ 2020

“پادشاه: سلطان مطلق” یک سریال فانتزی تاریخی است که ستارگان مشهوری از جمله “لی مین هو” «”پسران برتر از گل” (Boys Over Flowers)، “کیم گو اون” “نغمه‌ای برای عشق” (Tune in for Love)» و “وو دو هوان” “سگ دیوانه” (Mad Dog) در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ابتدا اتفاقی ماوراء طبیعی در دنیا رخ می‌دهد. خدایان که از انسان‌ها عصبانی شده‌اند، از سر خشم شیاطینی را در دنیا رها می‌کنند. شکست دادن آنها ممکن است اما باید در ورودی بین دنیای انسانها و دنیای شیاطین بسته شود. امپراتور “لی گون” بر خود می‌داند که این مأموریت را انجام دهد. در بین او با کارآگاهی آشنا می‌شود که سعی دارد به تنهایی دنیا را نجات دهد.


8. هیچکس نمی‌داند ‒ No One Knows ‒ 2020

ستارگان “کیم سو هیون” «”همسر خوب” (The Good Wife)» و “رو دوک هوان” «”دکتر خوب” (Good Doctor)» نقش شخصیت‌های اصلی را در “هیچکس نمی‌داند” بر عهده دارند. داستان شامل موش و گربه بازی یک کارآگاه و یک قاتل سریالی است. “چا یونگ جین” تقریباً دو دهه است که به دنبال قاتل مرموز بهترین دوستش می‌باشد. این فرد مسئول قتل‌های زیاد دیگری نیز بوده اما پس از مدتی دیگر فعالیتی انجام نمی‌دهد. چند سال بعد، درست وقتی که یونگ جین فکر می‌کند باید از تحقیقاتش دست بردارد، این قاتل دوباره ظاهر می‌شود. یونگ جین این بار دیگر اجازه نمی‌دهد افراد بیشتری بمیرند. اما اگر فکر کند قرار است این بار گرفتن قاتل آسان باشد، سخت در اشتباه است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


7. خاطرات آن مرد ‒ Memoir of the Man ‒ 2020

اگر به دنبال عاشقانه‌هایی هستید که قلبتان را گرم کنند، بدانید که سریال‌های کره‌ای بهترین انتخاب‌ها هستند. قرار است تعدادی سریال عاشقانه در سال آینده پخش شود اما “خاطرات آن مرد” بیشتر از همه ما را هیجان زده کرده است. داستان درباره یک مجری برنامه رادیویی- تلوزیونی و یک بازیگر مشهور است. “لی جونگ هون” که در یک استودیوی پخش مشغول به کار است، مبتلا به هایپرترمیا است، یعنی همه لحظات زندگیش را با جزئیات به خاطر می‌آورد. از طرف دیگر “یوها جین” را داریم که به تمام چیزهایی که می‌خواهد رسیده است. تنها چیزی که از آن اجتناب می‌کند گذشته است، چرا که هیچ چیز از گذشته‌اش را به خاطر نمی‌آورد.


6. 365: یک سال در برابر سرنوشت ‒ 365: One Year Against Destiny ‒ 2020

“لی جون هیوک” «”بازمانده برگزیده: 60 روز” (Designated Survivor: 60 Days)، “تو هم انسانی؟” (Are You Human Too?)»، “نام جی هیون” «”همکار مشکوک” (Suspicious Partner)» و “یانگ دونگ گون” «”من معلمت هستم” (I Am Your Teacher)» ستارگان “365: یک سال در برابر سرنوشت” هستند. این مجموعه بر اساس رمان ژاپنی به نام “تکرار” ساخته شده است. داستان درباره افراد مختلفی است که به آنها اجازه داده شده یک سال به گذشته باز گردند. آن‌ها فرصت دارند اتفاقات رخ داده را تغییر دهند و چیزهایی که نمی‌خواهند برایشان اتفاق بیفتد را عوض کنند. اما، بازی زمان بهایی هم دارد و همه آنها خیلی زود متوجه می‌شوند باید این بها را بپردازند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


5. خوش آمدی ‒ Welcome ‒ 2020

“خوش آمدی” برگرفته از یک رمان به نام “اوسوا” است که داستانی غیرمعمول را روایت می‌کند. اگر از تماشای عاشقانه‌ای غیرعادی لذت می‌برید، پس حتماً این سریال را تماشا کنید. دختری به نام “سول آ” در مرکز داستان قرار دارد. او یک طراح گرافیک است که شاد و اجتماعی است. یک روز گربه‌ای به نام “هانگ زو” را به خانه می‌آورد. سؤال آ از گربه مراقبت می‌کند، اما اگر درباره راز او چیزی بفهمد مغزش منفجر خواهد شد. در ادامه داستان تعاملات آنها با هم و کمکشان به یکدیگر را شاهد خواهیم بود.


4. من یکبار آنجا بوده‌ام ‒ I Have Been There Once ‒ 2020

“لی جه سانگ” کارگردان “من یکبار آنجا بوده‌ام” می‌باشد و ستارگان “چون هو جین” «”شش اژدهای پرنده” (Six Flying Dragons)»، “چا هوا یون” (“مادر مخفی”)، “اوه یون آه” «”تجسم پول” (The Incarnation of Money)»، “لی مین جونگ” (“پسران برتر از گل”)، “لی جونگ ایون” «”درخشش چشمانت” (The Light in Your Eyes)» و “لی سانگ یوب” «”وقتی تو خواب بودی” (While You Were Sleeping)» بازیگران آن هستند. داستان درباره خانواده سونگ است. سونگ ها پس از اینکه این همه سال را با یکدیگر گذرانده‌اند، تصمیم می‌گیرند از هم جدا شوند. اما اوضاع پیچیده می‌شود و فرزندانشان هم هیچ کمکی نمی‌کنند. همگی آن‌ها می‌خواهند در آرامش زندگی کنند، اما نمی‌توانند در کنار یکدیگر آرامش داشته باشند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


3. به بهشت برو ‒ Move to Heaven ‒ 2020

سختی‌ها موجب می‌شوند افراد دور هم جمع شوند و با هم همکاری کنند. در “به بهشت برو” چنین اتفاقی را شاهد خواهیم بود. “گو رو” مبتلا به سندروم آسپرگر است که یعنی زندگی اجتماعی بسیار سخت و محدودی دارد. وقتی پدرش از دنیا می‌رود او عموی خود “سانگ سو” را ملاقات می‌کند. آن‌ها که در غم همدیگر شریک هستند، پروژه‌ای را شروع می‌کنند که موجب می‌شود با مردم دیگری که ازغم و فقدان رنج می‌برند، روبرو شوند. در میان این تعاملات، آن‌ها موفق می‌شوند فقدان خود را از دیدگاه متفاوتی ببیند و بیشتر درباره زندگی و مرگ بفهمند.


2. قطار ‒ Train ‒ 2020

“قطار” با ایفای نقش “کیم جه ووک” “وسوسه شیرین” (Sweet Temptation)، “پسر بد” (Bad Guy)» یک سریال علمی- تخیلی هیجانی است و درباره مردی است که همسرش توسط یک قاتل سریالی کشته شده است. در ابتدا، او نمی‌تواند با غم از دست دادن او کنار بیاید، اما سپس، یک روز، با چیزی روبرو می‌شود که زندگیش را تغییر می‌دهد. به نظر دنیایی موازی است که همسرش در آن هنوز زنده است. حالا او با فرصتی که دارد سعی می‌کند قبل از اینکه قاتل دوباره همسرش را بکشد، هویت او را فاش کند.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


1. خانم مون جین ‒ Miss Mom Jane ‒ 2020

“جین باکره” (Jane the Virgin) با بازی “جینا رودریگز” یک فیلم کمدی تحسین شده است. داستان این فیلم در نسخه آمریکایی آن به اتمام رسیده اما حالا قرار است نسخه کره‌ای آن منتشر شود. “سو اون سو” که با “هتل دل لونا” (Hotel del Luna) و “دکتر رمانتیک، معلم کیم” (Romantic Doctor, Teacher Kim) شناخته شده است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد، داستان درباره یک دانش آموز کالج است به او آموزش داده شده درباره رابطه جنسی محتاط باشد. با این وجود، یک اشتباه در بیمارستان موجب می‌شود که او حامله شود و حالا باید تصمیم بگیرد که بچه را نگه دارد یا نه. در این بین، “هان جی هون” پسری ثروتمند که زیاد محبوب نیست، نیز در گیر این ماجرا می‌شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (60)

بستن فرم

  1. ضحی

    مهر 26, 1399

    عکس سریال به من بگو چه دیدی اشتباهه بعدشم هیوک تو دوست دختر پررویه من نبوده

    پاسخ

  2. نیایش

    مهر 23, 1399

    داره افسانه گومیهو هم داره میاد،کی قسمت سه میاد، عاشقان ماه دو رو میسازن؟

    پاسخ

    • ریحان در پاسخ به نیایش

      آبان 30, 1399

      نه نمیسازن تو کره خیلی طرفدار نداشته مث اینکه البته من از یکی از دوستام شنیدم کم طرفدار بوده

      پاسخ

  3. بدون نام

    شهریور 24, 1399

    پس زیبایی حقیقی چی؟ سریالشو دارن میسازن گفته بودن ۲۰۲۰ میاد که.کی منتشر میشه؟

    پاسخ

  4. زینب

    شهریور 19, 1399

    سلام
    سریال عاشقان ماه فصل دوم داره ؟ کی پخش میشه ؟
    سریال جدیدی ک ایو بازی میکنه اسمش رویا میدنید کی پخش میشه ؟

    پاسخ

    • Luna در پاسخ به زینب

      آبان 9, 1399

      نه فصل دوم نداره اگر هم گفتن از خودشون در آوردن

      پاسخ

  5. Neda

    شهریور 3, 1399

    یه سریال هست اسمش رو نمی دونم ولی یه دختر نویسنده است که بعد از مدتی به خونش برمیگرده و میبینه خونش رو به یه پسر مشهور فروختن بعد از یک سری ماجرا با پسره قرارداد میبنده که در ظاهر همسرش بشه و بعد از انجام یک سری کار ها طبق قراردادی که بینشون هست خونه به اسم دختره میشه خیلی دوست دارم ببینم ولی نمی دونم کره ای یا چینی یا تایوانیه؟
    کسی احیانا اسمش رو نمی دونه؟؟

    پاسخ

    • ELL در پاسخ به Neda

      شهریور 5, 1399

      اسمش خانه کامله full house

      پاسخ

    • Far در پاسخ به Neda

      شهریور 11, 1399

      Sweet stranger and me اسم سریالشه

      پاسخ

    • نرگس یعقوبی در پاسخ به Neda

      شهریور 17, 1399

      فیلمه تایلندیه

      پاسخ

    • Mehrsa در پاسخ به Neda

      شهریور 22, 1399

      سریال “خانه کامل”

      پاسخ

    • Maher در پاسخ به Neda

      شهریور 24, 1399

      سریال کره ای هستش خیلی سریال قدیمیه…اسم سریال کامل یادم نیست فقط یک کلمه اش یادمه خانه

      پاسخ

    • فران در پاسخ به Neda

      شهریور 24, 1399

      اسم سریال ترکیه ایش “وضعیت رابطه پیچیده ما” هست اما نمیدونم نسخه کره ای داره یا نه
      سرچ کن نسخه کره ای وضعیت رایطه پیچیده ما شاید برات بیاره

      پاسخ

      • Sevda در پاسخ به فران

        شهریور 28, 1399

        عالیه😍😍😍

        پاسخ

    • Lily در پاسخ به Neda

      اسفند 2, 1399

      میخوام سوپراستار شم

      پاسخ

  6. پانیذ

    مرداد 26, 1399

    سریال عاشقان ماه فصل دومش چرا نیست؟
    چرا منتشر نکردن؟

    پاسخ

  7. faeze

    مرداد 21, 1399

    شماره 2 سریال قطار الان یکی به اسم مو شین داره این سریالو بازی میکنه اصن کیم جه ووک نیست که بعدم عکس های بیشتر داستانا رو اشتباه گذاشتین

    پاسخ

  8. yac

    تیر 17, 1399

    من تیزر یه سریالی رو دیدم ولی اسمش یادم نیست داستان راجب دوتا کاراگاه مرد بود که عاشق هم میشن.کسی این سریال رو دیده؟؟ سریال کره ای هم بود ولی هرچقدر گشتم پیداش نکردم.

    پاسخ

  9. فاطمخ منابی

    تیر 5, 1399

    اصلن همه ای فیلم ها فیلم های 2020 نيستن يكيشون خودم دیدم مال سال ۲۰۱۷ همش اشتباه بابا

    پاسخ

  10. exol

    خرداد 4, 1399

    سریال روانیم ولی مشکلی نداره نیست توی لیست

    پاسخ

  11. مهدی

    خرداد 1, 1399

    Kingdom چی پس ؟

    پاسخ

  12. اراد

    اردیبهشت 30, 1399

    ممنون‌
    ولی هم داستان ها اشتباه هستنو و هم عکس ها رو اشتباهی گذاشتید.

    پاسخ

  13. Zahra

    اردیبهشت 9, 1399

    شماره ی 9 اسم سریال پادشاه: سلطنت ابدی است و عکسشم اشتباه قرار دادین (عکسش برای سریال ایمان است) تا قسمت 4 پخش شده فعلا و به نظرم خیلی فیلم قشنگیه

    پاسخ

  14. Ej

    فروردین 9, 1399

    شماره ۷ تصویرش اشتباهه

    پاسخ

  15. زهرا

    بهمن 23, 1398

    همین!پس چرا غریبه 2 و آلرم عشق 2 رو ننوشتید؟

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به زهرا

      شهریور 15, 1399

      الارم عشق سال 2021 پخش میشع/:…نمیدونم چرا اینقد عقب انداختنش

      پاسخ

      • Army در پاسخ به ناشناس

        آذر 17, 1399

        چون که نقش اصلی زنشون مریض شد تا سه هفته کرونا نبود ی چیز دیگه بود برای همین عقب افتاد و اینکه سکانسای مهم خیلی طولانی بودن خود کارگردان گفت ی جاهایی خیلی سخته برای همین انداختیم عقب

        پاسخ

  16. ملکه سئوندوک

    بهمن 19, 1398

    ممنون.اگر امکانش است بیشتر سریال های کره ای معرفی کنید.
    باز هم ممنون

    پاسخ

  17. Dvrpnh

    بهمن 1, 1398

    دکه متحرک سنگاب ربطی به فیلم گوبلین داره 😥😥😥 چرا عکس فیلم گوبلین روشه

    پاسخ

    • واقع بین در پاسخ به Dvrpnh

      بهمن 1, 1398

      آره فکر کنم ربط داره چون داستانش هم خیلی شبیه

      پاسخ

    • ملکه سئوندوک در پاسخ به Dvrpnh

      بهمن 19, 1398

      نه احتمالا بازیگرش توی این سریال است.چون برای سریال سلطان مطلق هم عکس سرنوشت را زده است.چون لی مین هو توش بازی کرده است.

      پاسخ

  18. واقع بین

    دی 23, 1398

    وا خدا لیمین هو 🙂
    خیلی کم پیش میاد فیلم بازی کنه بیشتره سریال.
    دل تو دلم نیست بیاد.

    پاسخ

  19. واقع بین

    دی 21, 1398

    مرسی

    پاسخ

  20. The Fiery Phoenix

    دی 20, 1398

    فکر کنم سلطان مطلق و مموریست خیلی قشنگ باشند.ممنون از اطلاع رسانی تون.

    پاسخ

    • s در پاسخ به The Fiery Phoenix

      فروردین 4, 1400

      میشه لطفا سریال های کره ای با درام عاشق معرفی کنید.

      پاسخ