لیست بهترین فیلم‌های کمدی سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم

زندگیتان هر داستانی هم که داشته باشد، همیشه غرق شدن در دنیای کمدی کمکتان می‌کند. خوبی ژانر کمدی این است که همه به آن علاقه دارند. اما ممکن است فیلم‌های کمدی هم خوب نباشند. خب، شما قطعاً نمی‌خواهید با تماشای چیزی بی‌مزه و به درد نخور وقت خود را هدر دهید. هر ساله فیلم‌های کمدی زیادی منتشر می‌شوند و ما در اینجا لیستی از بامزه‌ترین کمدی‌های سال 2020 و جلوتر که باید تماشا کنید را برایتان آماده کردیم. امیدواریم این کمدی‌ها نیز مانند فیلم‌های اخیر خوب باشند. با پروشات همراه باشید.


17. جاسوس من ‒ My Spy ‒ (سه ژانویه 2020)

برای جاسوس بودن باید مهارت زیادی داشته باشید. باید درباره دروغ گفتن، بازرسی، حفظ پوشش و کارهای دیگر خیلی چیزها یاد بگیرید. همچنین نیاز به ریزبینی دارد که “جی جی” هیچکدام آن‌ها را ندارد. به همین دلیل او را از انجام عملیات بازنشست کرده و حالا یک کار بازرسی ساده را به او سپرده‌اند. چقدر سخت، مگر نه؟ اما بعد دختری نه ساله به نام “بابی” از هویت او با خبر شده و تهدید می‌کند که پوشش او را لو می‌دهد. او در ازای ساکت ماندنش، از جی جی می‌خواهد جاسوسی را به او آموزش دهد. “دیو باتیستا”، “کریستن اسکال”، “پاریسا فیتز- هلنی” و “کن جونگ” ستارگان فیلم هستند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ژانر کمدی سیاه که باید تماشا کنید


16. هوش مصنوعی ‒ Super Intelligence ‒ (نه ژانویه 2020)

همکاری‌های “ملیسا مک کارتی” و “بن فالکون” کمدی‌های جذاب زیادی از جمله “ساقدوش‌ها” (Bridesmaids)، “دزد هویت” (Identity Thief)، “مخمصه” (The Heat) و “پایه مهمانی” (Life of the Party) را برایمان به ارمغان آورده است. بار دیگر شاهد فیلمی به کارگردانی فالکون و ایفای نقش مک کارتی در نقش اصلی خواهیم بود. داستان درباره زنی است که از زندگی یکنواخت خود خسته شده چون هیچوقت هیچ چیز هیجان انگیزی در زندگیش رخ نداده است. اما یک روز تمام وسایل الکترونیکی خانه‌اش عجیب رفتار می‌کنند. معلولم می‌شود، که او مورد آزمایشگاهی اولین تست هوش مصنوعی جهان است. اما خواسته اصلی این ربات چیست؟


15. مثل یک رئیس ‒ Like A Boss ‒ (ده ژانویه 2020)

این فیلم کمدی داستان دو زن را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند کاری را شروع کنند. هر دوی آنها علاقه دارند یک شرکت محصولات زیبایی برپا کنند اما به غیر از این موضوع، هیچ وجه مشترک دیگری ندارند. آن‌ها شخصیت‌های متفاوتی داشته و برای انتخاب مکان شرکت نیز ایده‌های مختلفی دارند. تصادم ایده‌های این دو زن چیزی است که بینندگان را در تمام طول فیلم به خنده وا می‌دارد. “تیفانی هدیش” که برای بازی در فیلم کمدی “سفر دخترانه” (Girls Trip) مورد تحسین قرار گرفت و “رز بیرن” که در کمدی “ساقدوش‌ها” ظاهر شد، به عنوان نقش اصلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. “سلما هایک“، “کارن سونی”، و “بیلی پورتر” دیگر ستارگان هستند.

همچنین بخوانید: 6 فیلم جذاب و دیدنی درباره مردانگی که زنان ساخته اند


14. دولیتل ‒ Dolittle ‒ (هفده ژانویه 2020)

دکتر دولیتل شخصیت مرکزی داستان‌های “هیو لوفتینگ” می‌باشد. این سری رمان‌ها در اواخر 1920 منتشر شدند و از آن زمان به الان فیلم‌های زیادی از آن اقتباس شده‌اند. “رکس هریسون” در سال 1967 نقش دکتری را ایفا کرد که می‌توانست با حیوانات صحبت کند. این فیلم نامزد چندین جایزه اسکار شده و دو جایزه اسکار دریافت کرد. چند سال بعد، “ادی مورفی” نقش دکتر را بر عهده گرفت و فیلم کمدی آن از موفقیت زیادی برخوردار شد، البته نامزد هیچ جایزه‌ای نشد.

دنباله‌های زیادی برای این فیلم ساخته شد اما پس از مدتی اثر مفهوم آن از بین رفت. حالا، بار دیگر این داستان به سینما پا گذاشته است و اینبار “رابرت داونی جونیور” نقش دکتر “جان دولیتل” را ایفا می‌کند. او با رفتار طعنه آمیز و شوخ طبعی ذاتیش چیزهای جالب و جدیدی به شخصیت اضافه می‌کند. “آنتونیو باندراس“، “مایکل شین” و “جیم برادبنت” ستارگان این فیلم هستند. بازیگران “جان سینا”، “ماریون کوتیار“، “رالف فاینز“، “تام هالند” و “رامی مالک” صداپیشه حیوانات می‌باشند.


13. آقایان ‒ The Gentlemen ‒ (بیست و چهار ژانویه 2020)

“گای ریچی” برای ساخت فیلم‌های کمدی-جنایی نظیر “قاپ زنی” (Snatch) و “قفل، انبار و دو بشکه باروت” (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) مشهور است. داستان‌های او نشانه‌های شخصیت‌های غیرمعمولی و شوخی‌های خلاقانه را دارد. او بار دیگر با “آقایان” به ریشه خود باز خواهد گشت. ستارگان “متیو مک کانهی“، “چارلی هانمن”، “هیو گرانت”، “جرمی استرانگ”، “کولین فارل”، “مایکل دوکری”، “ادی مارسون” و “هنری گولدین” در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان در لندن اتفاق میفتد و همه چیز از جایی شروع می‌شود که شایعه‌ای به بیرون درز می‌کند، که “میکی پیرسون” بزرگ‌ترین تاجر ماریجوآنای شهر درصدد است، امپراطوری خود را به فروش برساند. مدعیان زیادی به صف می‌شوند تا در این کار مداخله کنند، و همین امر موجب اتفاق افتادن رخدادهای غیرمنتظره‌ای می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی 18 فیلم غم انگیز تاریخ سینما


12. پیتر خرگوشه 2 ‒ Peter Rabbit 2 ‒ (هفت فوریه 2020)

“پیتر خرگوشه 2” یک لایو اکشن/ انیمیشن کمدی است که “ویل گلاک” کارگردان آن بوده و “راب لیبر” به کمک گلاک نویسندگی این اثر را بر عهده دارد، این فیلم برگرفته از سری داستان‌های پیتر خرگوشه اثر “بیتریکس پاتر” می‌باشد. از آنجایی که هم نویسنده و هم کارگردان سری قبل این فیلم در قسمت جدید آن نیز حضور دارند، به احتمال زیاد “پیتر خرگوشه 2” فضایی مشابه قسمت قبل خود دارد. انتظار می‌رود که فیلمنامه این قسمت از قبلی قوی‌تر باشد چرا که قسمت اول با وجود موفقیت تجاری، در جلب نظر منتقدان به “پدینگتون 2” (Paddington 2) باخت.

قسمت قبلی طبق داستان قدیمی پیترخرگوشه نوشته شده بود: پیتر خرگوشه در برکه انگلیس به همراه پسرعمویش بنجامین بانی، و خواهران سه قلوی پیتر فلاپسی، ماپسی، و دم پنبه‌ای بیشتر وقت خود را صرف اذیت کردن آقای مک گورگ و دزدی از باغ او می‌کنند. آن‌ها با زنی محلی به نام “بیا” دوست هستند که بیشتر وقت خود را صرف نقاشی کردن خرگوش‌ها و محیط اطراف آن‌هاست. پس از مرگ والدین خرگوش‌ها که توسط مک گروگر کشته شدند، “بیا” رابطه‌ای مادرانه با آنها داشته است. انتظار داریم که سری جدید کمبودها و کوتاهی‌های قسمت اول را جبران کند.


11. اسکوب! ‒ Scoob! ‒ (پانزده می 2020)

این کمدی ماجرایی درباره اسکوبی دو و همراهان اسرار آمیز او که شامل چند نوجوان به نام‌های فرد، دافنه، ولما و شگی هستند، می‌باشد. آن‌ها معماهایی که حالت ماوراطبیعی بودن دارد، را حل می‌کنند. اما وقتی معماها حل می‌شوند، متوجه می‌شوند که تنها کمی علوم و حقه در آنها مخفی بوده و از ماوراء طبیعی بودن خبری نیست. در میان این معماها و اسرار، بسته به موقعیت کمدی زیادی در داستان وجود دارد که حالت طنز اشتباهات را به فیلم می‌دهد. ستارگان “زک افران“، “آماندا سایفرید”، “جینا رودریگز”، “ویل فورت” و “مارک والبرگ” صداپیشگان اعضای گروه هستند.

همچنین بخوانید: نگاهی به بهترین فیلم های مارک والبرگ (بازیگر)


10. شکارچیان روح: افترلایف ‒ Ghostbusters: Afterlife ‒ (ده جولای 2020)

این فیلم که دنباله “شکارچیان روح 2” می‌باشد، در دنیایی رخ می‌دهد که شکارچیان روح فقط به عنوان یک خاطره‌ای دور در ذهن مردم باقی مانده‌اند. در مرکز داستان مادری را داریم که به همراه دو فرزندش به سامرویل می‌رود. فامیلی دور که تا به حال او را نمی‌شناخت، ملکی برایش بر جای گذاشته است. ابتدا، به نظر نقل مکان به آنجا تغییر خوبی برای خانواده است، اما خیلی زود، آن‌ها به روابط خود با شکارچیان روح، و راز آن شهر پی می‌برند. بازیگران اصلی فیلم “بیل مری“، “دن آیکورد”، “آرین هادسون”، “سیگورنی ویور” و “آنی پاتس” هستند و “”مک کنا گریس، “فین ولفهارد”، “کری کون” و “پاول راد” بازیگران جدید این فیلم می‌باشند.


9. مینیون‌ها: گرو برمی‌خیزد ‒ Minions: The Rise of Gru ‒ (سه جولای 2020)

“من نفرت انگیز” (Despicable Me) درباره یک شرور بزرگ به نام “گرو” است که به همراه “دکتر نفاریو” و “مینیون” های خیلی خیلی زیادی عملیات‌های خود را به انجام می‌رساند. این رفقای زرد و بامزه کوچک از محبوبیت زیادی برخوردار شدند و چند اسپین آف تخصصی کسب کردند. فیلم اول تلاش‌های آنها برای پیدا کردن بهترین شرور دنیا را نشان می‌دهد که آنها تصمیم دارند پس از پیدا کردنش تا پای جان به او وفادار بمانند. در دنباله فیلم، ما چگونگی رسیدن مینیون ها به گرو و قیافه او در ابتدای کارش را شاهد خواهیم بود. “استیو کارل” و “پیری کافین” که به ترتیب صداپیشگان گرو و مینیون ها هستند، به نقش‌های خود باز می‌گردند.

همچنین بخوانید: معرفی 5 انیمیشن مورد انتظار دی سی در سال 2020


8. مرد آزاد ‒ Free Guy ‒ (سه جولای 2020)

هر فیلم ابرقهرمانی یک قهرمان و یک فرد شرور دارد. اما “گای” هیچکدام از آنها نیست. در واقع، او یک آدم معمولی است که همیشه در پس صحنه گم و گور بوده است. ولی خب او نمی‌خواهد زندگیش آنقدر یکنواخت باشد. پس، یک روز تصمیم می‌گیرد کاری خارج از برنامه‌اش انجام دهد. او از منطقه‌اش بیرون می زند، تا به یک قهرمان تبدیل شود. و اینجاست که متوجه می‌شود او جزوی از یک بازی ویدئویی است و بدتر از آن این است که قرار است بازی به زودی از خاموش شود. “رایان رینولدز” نقش اصلی را برعهده دارد و “جو کیری”، “جودی کامر” و “تایکا وایتیتی” نقش‌های مکمل را ایفا می‌کنند.


7. سفر به آمریکا ‒ Coming 2 America ‒ (هجده دسامبر 2020)

“سفر به آمریکا” محصول سال 1988 به کارگردانی “جان لندی” است و “ادی مورفی” به عنوان شاهزاده‌ای ساختگی در یک کشور آمریکایی در آن ایفای نقش می‌کند. او به امریکا می‌آید تا به دنبال عروسی برای خود بگردد. این کمدی رمانتیک در گیشه سینما فروش زیادی داشت و همچنین از جانب منتقدان نظرات مثبتی دریافت کرد. حالا، قرار است مورفی بار دیگر به عنوان شاهزاده “اکیم جافر” در “سفر به آمریکا” حضور پیدا کند.

ایده داستان از مورفی بوده و “دیوید شفیلد” و “بری و. بلاستین” نویسندگان آن می‌باشند که به همراه “کینا بریس” در فیلم قبل همکاری داشتند. “کریگ بروئر” کارگردان این اثر است و “جرمی فولر” در نقش پسر شاهزاده به جمع بازیگران اضافه شده است. در حالی که جافر آماده می‌شود تا ردای پادشاهی بر تن کند، این خبر که او در آمریکا پسری دارد، تن و بدنش را به لرزه می‌اندازد. او بار دیگر به آمریکا سفر می‌کند تا پسرش را پیدا کرده و او را داماد کند و به عنوان شاهزاده برگزیند.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


6. خانواده کرودها 2 ‒ The Croods 2 ‒ (بیست و سه دسامبر 2020)

“غارنشینان” درباره خانواده‌ای ماقبل تاریخی است که زمانیکه زمین به شکل ویرانگری شروع به تقسیم قاره‌ها می‌کند، تلاش می‌کنند تا زنده بمانند. در این مسیر انها با “گای” آشنا می‌شوند که به آنها کمک می‌کند و در آخر عضوی از این خانواده می‌شود. موضوع جالب توجه این است که هیچ انسان دیگری وجود ندارد، و به نظر آنها تنها انسان‌های روی زمین هستند. اما در “غارنشینان 2” متوجه می‌شویم که این موضوع درست نیست. خانواده دیگری به نام “باترمان” ها وجود دارند و میگویند از هر نظر بهترین هستند. صداپیشگان اصلی یعنی “پیتر دینکلگ”، “لزلی من” و “کت دنینگز” در این قسمت نیز حضور دارند.


5. تعطیلات آل استار ‒ All-Star Weekend ‒ 2020

مردم به خصوص مردها، ممکن است علاقه زیادی به ورزش داشته باشد. ممکن است خودشان بازی نکنند، اما اگر کسی جرات کند به تیم یا بازیکن مورد علاقه‌شان توهین کند، یا او را می‌کشند یا خودشان می‌میرند. بسکتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های آمریکاست و گروه‌های طرفداری درباره آن بسیار جدی هستند.

“تعطیلات آل استار” داستان دو مرد این چنینی را روایت می‌کند. یکی از آنها طرفدار “لبورن جیمز” است و دیگری “استفان کری” را می‌پرستد. با اینکه این دو، دوست یکدیگر هستند اما وقتی بحث “چه کسی بهتر است؟” به میان بیاید می‌توانند یکدیگر را بکشند. روزی آنها بلیط تماشای مسابقه آل استار را می‌گیرند و همان شب به دلیل موقعیتی فوق العاده مجبور می‌شوند اختلافات خود را کنار بگذارند. “جیمی فاکس” نویسنده این فیلم است و همچنین در آن ایفای نقش نیز می‌کند. و این فیلم اولین کارگردانی او نیز به شمار می‌آید. “جرمی پیون”، “جرارد باتلر”، “رابرت داونی جونیور”، “بنسیو دل تورو” و “اوا لونگوریا” ستارگان این فیلم هستند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های تاریخ سینما درباره زندگی موسیقی دان ها


4. کابوی نینجا وایکینگ ‒ Cowboy Ninja Viking ‒ (اعلام نشده است)

“کابوی نینجا وایکینگ” بر گرفته از کتابی مصور به همین نام، یک کمدی اکشن است که برای انتشارش انتظار زیادی کشیدیم. داستان درباره مردی با اختلال شخصیت است که شخصیت‌های مختلفی دارد و توسط دولت آموزش داده شده تا به یک مزدور آدمکش تبدیل شود. با این حال، او تنها کسی نیست که اینکار را انجام داده است. افراد دیگری نیز هستند و پس از پایان پروژه این افراد به خار چشم دولت تبدیل شده‌اند. بنابراین، آن‌ها شخصیت اصلی ما را استخدام می‌کنند تا بقیه را پیدا کرده و از بین ببرد. “کریس پرت” در نقش اصلی و “پریانکا چوپرا” نقش مکمل را ایفا می‌کنند.


3. جونتی ‒ Jonty ‒ 2020

این فیلم درباره کسی است که در طول زندگیش کاری جز خرابکاری انجام نداده است. آنقدر همه کارها را به روش خودش انجام داده که وقتی به این فکر می‌کند که در برادوی اجرا داشته باشد، متوجه نمی‌شود که این فکر اصلاً خوب نیست. او همراه دوست قدیمیش پروژه را شروع می‌کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند. “مایکل سرا” نقش اصلی را بر عهده دارد و “جسی آرمسترانگ” و “سم بین” نویسندگان این فیلم می باشندکه برای “چهار شیر” (Four Lions)، “گوشت تازه” (Fresh Meat) و “نمایش پیپ” (Peep Show) شناخته شده‌اند.

همچنین بخوانید: 8 فیلم جذاب و دیدنی که شما را مشتاق سفر به فضا می کند


2. محافظ همسر هیتمن ‒ The Hitman’s Wife’s Bodyguard ‒ 2020

“رایان رینولدز” در طول حرفه طولانی خود در همه نوع ژانری ایفای نقش کرده است اما موفقیت آمیز ترین آن‌ها ژانر کمدی بوده است. شوخ طبعی و زمان بندی فوق العاده او در شوخی باعث می‌شود بتواند حتی وحشتناک‌ترین جوک‌ها جوری تعریف کند که از خنده روده بر شوید. او این شخصیت را به فیلم‌های اکشن خود نیز نفوذ داده است. “دد پول” (Deadpool) یکی از آنهاست و این فرمول تکرار شونده اکشن کمدی باعث شد بار دیگر در “محافظ مزدور” (The Hitman’s Bodyguard) موفقیتی کسب کند. از ان بهتر “ساموئل ال. جکسون” و “سلما هایک” نیز هر دو با نقش خود در قسمت اول به این فیلم باز خواهند گشت.


1. اعزام فرانسوی ‒ The French Dispatch ‒ 2020

فیلم‌های “وس اندرسون” به گونه‌ای است که هم از نظر نمایش و هم از نظر زمینه با دیگر کارها متفاوت است. علاوه بر استفاده از طیف رنگ متفاوت، مهم نیست ژانر تجربی باشد، درباره قتلی مرموز باشد یا یک کابوس آباد، داستان‌های او همیشه طنز متفاوتی دارند. با توجه به شهرت این کارگردان، “اعزام فرانسوی” یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2020 می‌باشد. او بار دیگر ستارگان فوق العاده ای از جمله “لیا سیدوکس”، “تیموتی چملت”، “سورشا رونان“، “جیسون شوارتزمن”، “کیت وینسلت“، “الیزابت ماس”، “کریستف والتز”، “بیل مری”، “ویلم دفو“، “تیلدا سوئینتن“، “بنسیو دل تورو”، “آدرین برودی“، “جفری رایت”، “اون ویلسون” و “فرانسیس مک دورمند” را گردهم آورده است. داستان در فرانسه اتفاق میفتد و درباره روزنامه نگارانی است که در قرن 20 در یک روزنامه آمریکایی مشغول به کار هستند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های تاریخ سینما با موضوع مشکلات روانی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم