لیست بهترین انیمیشن‌های سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم

زمانی بود که برخی افراد فکر می‌کردند انیمیشن‌ها برای کودکان ساخته می‌شوند. ما هم وقتی کودک بودم همینطور فکر می‌کردیم! اما وقتی بزرگ شوید متوجه قضاوت اشتباه خود می‌شوید! منظور این است که اگر انیمیشن “کوکو” (Coco) برای کودکان ساخته شده، پس چرا ما با تماشای دقایق آخر آن مثل ابر باران اشک ریختیم؟ اگر “موآنا” (Moana) و “یخ زده” (Frozen) مخصوص کودکان است پس ایرادی ندارد، مهم نیست در دسته کودکان قرار بگیریم!

با گذشت سالها، مفهوم انیمیشن‌ها تغییر کرده و بسیار قوی‌تر شده است. داستان‌ها موفق شدند که از محدودیت تنها یک ژانر یا یک گروه سنی مشخص فراتر بروند. در حالی که دیزنی پرچمدار انیمیشن‌های جهان است، اما حالا دیگر تنها نیست. داستان‌های جدید نیز تنها درباره شاهدخت‌ها و شاهزاده‌های سوار بر اسب سفید آنها نیست. اگر شما هم می‌خواهید برای تماشای بهترین انیمیشن‌های جدید سالهای 2020 و 2021 برنامه خود را خالی کنید، پس حتماً این مطلب را بخوانید و لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


29. خانواده میشل در برابر ماشین‌ها ‒ The Mitchells vs the Machines ‒ (ده ژانویه 2020)

خانواده میشل مثالی از یک خانواده غیر عادی می‌باشد. آن‌ها با هم اختلافاتی دارند و هرگز در هیچ چیز با هم کنار نمی‌آیند. آن‌ها به طریقی تصمیم می‌گیرند که به یک سفر جاده‌ای بروند، تا پیوند خانوادگی از هم گسسته‌شان را ترمیم کنند. بیشتر مشکلات آنها به تکنولوژی مربوط است، چرا که به بخش جدانشدنی زندگی آنها تبدیل شده است، حالا وقتی که این تکنولوژی به آنها پشت می‌کند، اعضای خانواده میشل باید اختلافات خود را کنار گذاشته و دست به دست هم بدهند تا دنیا را نجات دهند. خانواده میشل به همراه دو ماشین که مانند آنها غیر عادی هستند، و همچنین سگشان، تلاش می‌کنند دنیا را از دست ماشین‌ها نجات دهند.

همچنین بخوانید: معرفی 5 انیمیشن مورد انتظار دی سی در سال 2020


28. سونیک خارپشت ‒ Sonic the Hedgehog ‒ (سیزده فوریه 2020)

پس از بحث و جدال‌هایی که طرفداران داشتند، بالاخره قرار شد “سونیک خارپشت” منتشر شود. پس از انتشار پیش نمایش این انیمیشن و واکنش تند طرفداران، تولید کنندگان انتشار این انیمیشن را به تأخیر انداختند تا مشکلات آن را برطرف کنند و چیزی مخاطب پسند ارائه دهند. این فیلم با حضور ستارگان “بن شوارتز”، “جیمز مارسدن” و “جیم کری” عزیز، درباره خارپشت قهرمان ما و کلانتر شهر است که تلاش می‌کنند جلوی دکتر خبیث را بگیرند تا دنیا را نابود نکند. با اینکه فیلم کاملاً انیمیشنی نیست، اما همه ما هیجان زده هستیم تا ببینیم این بار سونیک چه شاهکاری انجام می‌دهد.


27. به پیش ‒ Onward ‒ (شش مارس 2020)

پیکسار در ساخت فیلم‌های انیمیشنی اسمی بر هم زده است. در سال آینده قرار است فیلم‌های زیادی از استودیوی پیکسار منتشر شوند و “به پیش” یکی از آنهاست. داستان این انیمیشن در دنیای اتفاق میفتند که هیچ انسانی در آن وجود ندارد. در عوض موجوداتی جادویی مانند غول‌های کوچک، اسب‌های تک شاخ و پریان وجود دارند. این انیمیشن بر دو پری تمرکز دارد که به سفری ماجرایی می‌روند تا ارتباط خود با پدرشان را کشف کنند. “کریس پرت“، “تام هالند“، “اکتایویا اسپنسر” و “جولیا لوئیس- دریفوس” صداپیشه شخصیت‌های اصلی هستند. با توجه به احساسی و زیبا بودن “کوکو”، و اینکه نویسنده و کارگردان “دن اسکنلون” این داستان را با توجه به زندگی خودش ساخته، می‌توان انتظارات زیادی از “به پیش” داشت.


26. پیتر خرگوشه 2 ‒ Peter Rabbit 2 ‒ (سه آوریل 2020)

“پیتر خرگوشه 2” یک لایو اکشن انیمیشنی است که کارگردان آن “ویل گلاک” و نویسندگان آن “راب لیبر” و “گلاک” هستند. این انیمیشن برگرفته از داستان‌های “پیتر خرگوشه” نوشته “بیتریکس پاتر” می‌باشد. از آنجایی که هم نویسنده و هم کارگردان نسخه قبلی در این لایو اکشن شرکت دارند، ممکن است حال و هوای این قسمت نیز مانند سری قبلی باشد. انتظار می‌رود که این “پیتر خرگوشه 2” از قسمت اول آن بهتر باشد، چرا که سری اول با وجود موفقیت تجاری، از لحاظ دریافت نظرات مثبت از سوی منتقدان به “پدینگتون 2” (Paddington 2) باخت.

قسمت اول این انیمیشن بر اساس “پیتر خرگوشه: در برکه انگلیس” ساخته شد و درباره پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین بانی، و خواهران سه قلوی پیتر فلاپسی، ماپسی، و دم پنبه‌ای می‌باشد، که بیشتر وقت خود را صرف اذیت کردن آقای مک گورگ و دزدی از باغ او می‌کردند. آن‌ها با زنی به نام “بیا” دوست هستند که بیشتر وقت خود را صرف نقاشی کردن خرگوش‌ها و طبیعت می‌کند. پس از کشته شدن پدر و مادر خرگوش‌ها توسط مک گورگ، “بیا” رابطه ای مادرانه با آنها دارد. انتظار می‌رود قسمت جدید این انیمیشن عدالت را برای قسمت اول آن برقرار می‌کند.


25. اژدهای آرزوها ‒ Wish Dragon ‒ 2020

بیشتر ما آرزو کرده‌ایم چیزی یا کسی را داشته باشیم که تمام آرزوهایمان را در یک چشم بر هم زدن برآورده کند. در میان فیلم‌های زیادی که با این موضوع وجود دارد، داستانی دیگر داریم که بر برآورده سازی آرزوها تمرکز دارد، اما زمینه آن کمی متفاوت است. “اژدهای آرزوها” در چین معاصر اتفاق میفتد جایی که یک پسر اژدهایی را پیدا می‌کند که می‌تواند آرزوها را برآورده کند. بازیگرانی از جمله “جکی چان“، “کانستنس وو” و “جان چو” صداپیشگان شخصیت‌هایی هستند که محدودیت‌های اخلاقی برآورده سازی آرزوی دیگران را زیر سؤال می‌برد.

همچنین بخوانید: اگر انیمیشن مولان (Mulan) را دوست دارید این 8 فیلم را ببینید


24. تور جهانی ترول‌ها ‒ Trolls World Tour ‒ (ده آوریل 2020)

“ترول ها” خب، درباره ترول هاست. آن‌ها موجودات شادی هستند که از هیچ چیز ناراحت نمی‌شوند و زندگی خود را صرف آواز خواندن و دقصیدن و شادی می‌کنند. اما آنه و خوشحالیشان خاری است در چشم موجوداتی بد به نام “برجن”ها. برجن ها موجوداتی هستند که با خوردن ترول ها خوشحال می‌شوند، و این موجب ناراحتی ترول ها می‌شود. “آنا کندریک” و “جاستین تیمبرلک” صداپیشگان شخصیت‌های اصلی هستند، و این انیمیشن با دریافت جایزه اسکار بهترین آهنگ های اصلی، به موفقیت زیادی دست یافت. اما داستان ترول ها با فیلم اول تمام نمی‌شود. در قسمت جدید صداپیشگانی جدیدی به جمع اضافه می‌شوند و داستان‌های جدیدی از ترول ها خواهم دید.


23. مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 ‒ Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 ‒ (هشت آوریل 2022)

” مرد عنکبوتی: در دنیای عنکبوتی” برنده جایزه اسکار شده و در دنیایی متناوب اتفاق میفتد. داستان درباره “مایلز مورالز” است که متوجه وجود جهان‌های موازی و نسخه‌های مختلف مردعنکبوتی می‌شود. او با دیگر نسخه‌ها همکاری می‌کند تا شهر نیویورک را نجات دهد. این انیمیشن در گیشه سینما فروش زیادی داشت و برنده جایزه اسکار نیز شد، به همین دلیل قرار است دنباله‌ای برای آن ساخته شود. با اینکه اطلاعاتی از داستان اصلی نداریم، اما انتظار داریم که صداپیشگان اصلی در این قسمت نیز حضور داشته باشند. “جوآکیم دوس سانتوس” کارگردان این اثر می‌باشد.


22. فیلم آشیانه اژدها ‒ Dragon’s Lair: The Movie ‒ (اول می 2020)

“آشیانه اژدها” یک بازی ویدئویی معروف است که راه خود را به کتاب‌های مصور و تلویزیون باز کرده است. داستان آن درباره یک شوالیه به نام “دریک شجاع دل” است که می‌خواهد شاهدخت “دافنه” را که توسط یک اژدها به نام “سینج” زندانی شده، نجات دهد. “دان بلوث” و “گری گولدمن” این پروژه را بر عهده دارند و هر دوی آنها نویسندگان و کارگردانان آن می‌باشند.


21. اسکوب ‒ SCOOB! ‒ (چهارده می 2020)

اگر بخواهید سگی شما را در یک ماجراجویی همراهی کند، حتماً “اسکوبی دو” است. “اسکوب” بار دیگر او و دیگر دوستانش را به صفحه نمایش باز می‌گرداند، و حالا آن‌ها می‌خواهند دنیا را نجات دهند. این بار همه چیز بهتر است. این بار “سربوروس”، شیطانی‌ترین سگ در بین ارواح سگی، به دنیا فرا خوانده شده است. و در عین حال، ما درباره گذشته اسکوبی خواهیم فهمید، رازی که هیچ کس تا به حالان را نگفته است. این انیمیشن به کارگردانی “تونی کروون” است و “فرانک ولکر”، “زک افرون”، “جینا رودریگز”، “ویل فورت”، “آماندا سیفرید”، “تریسی مارگون” و “مارک والبرگ” صداپیشگان این اثر هستند.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


20. روح ‒ Soul ‒ (نوزده ژوئن 2020)

هر کسی با نوعی اشتیاق، یا استعدادی برای کاری، یا هر چیز دیگری به دنیا آمده است. “جو گاردنر” یک معلم موسیقی است و می‌داند هدف زندگیش این است که موسیقی جاز بنوازد. پس از سالها انتظار، بالاخره با تحت تأثیر قرار دادن افراد کلوب نت یک دوم، فرصتی به دست آورده است. با این حال، خوشحالی او دیری نمی‌پاید. خیلی زود متوجه می‌شود که روح او از بدنش جدا شده و حالا در سرزمینی است که ارواح قبل از برگشتن به بدن خود باید اشتیاق اصلی خود را پیدا کنند. جو باید هر چه زودتر برای بازگشت راهی پیدا کند. “روح” محصول کمپانی دیزنی و پیکسار است، که یعنی باید حاضر باشید مغزتان منفجر شده و قلبتان به درد بیاید. “جیمی فاکس”، “تینا فی” و “دیویید دیگز” صداپیشگان شخصیت‌های این انیمیشن هستند.


19. فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج فراری ‒ The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

‒ (بیست و دو می 2020)

” فیلم باب اسفنجی: چه اسفنج فوق العاده ای” بر اساس انیمیشن تلویزیونی “باب اسفنجی شلوارمکعبی” اثر “نیکلدنون” ساخته شده است. این انیمیشن سومین سری باب اسفنجی شلوارمکعبی است. این انیمیش هم از جلوه‌های کامپیوتری (CG) و هم از فناوری قدیمی انیمیشن دو بعدی استفاده می‌شود. داستان سری‌های مختلف این انیمیشن درباره ماجراجویی‌ها و مجاهدت‌های باب اسفنجی و دوستانش در دنیای تخیلی زیرآبی بیکینی باتمز است. انتظار می‌رود قسمت در جدید نیز شاهد ماجراجویی تازه‌ای از باب اسفنجی شلوارمکعبی و دوستانش باشیم. انتظار می‌رود شخصیت‌های گوناگونی از جمله “گو لاگون”، “لری خرچنگه”؛ شبح یک دزد دریایی به نام “داچمن پرنده”؛ و ابرقهرمانان بازنشسته به نام‌های “مرد پری دریایی” و “پسر صدفی” که باب اسفنجی و پاتریک به آنها علاقمند هستند، را ببینیم.


18. گرگینه ها ‒ Wolfwalkers ‒ 2020

در دنیایی که جادو به عنوان کاری شیطانی تلقی می‌شود، پسری جوان شاگرد یک شکارچی خبره می‌شود. در این دنیا که گرگ‌ها موجوادت شیطانی شمرده می‌شوند، کار آنها این است که به دنبال گرگ‌های شیطانی باشند و آنها را از بن ببرند. اما بعد، شاگرد قصه ما دختری را ملاقات می‌کند که به گرگ تبدیل می‌شود. او نمی‌تواند دختر را بکشد چرا که او بیگناه است، اما استادش نظر متفاوتی دارد. “تام مور” و “رأس استوارت” کارگردانان این انیمیشن هستند و “شان بین” صداپیشه شخصیت اصلی آن می‌باشد.


17. برگری باب ‒ Bob’s Burgers ‒ (هفده جولای 2020)

“برگری باب” یک انیمیشن کمدی دریاره خانواده “بلچر” است که یک رستوران همبرگرفروشی را اداره می‌کنند و سفارشات روزمره آنها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی موجود را از طریق لنز یک خانواده متوسط آمریکایی نشان می‌دهد و می‌توان گفت مانند “سیمپسون‌ها” است. قرار است فصل دهم این برنامه از تلویزیون پخش شود، اما قبل از آن ما از دیدن خانواده بلچر در پرده سینما لذت خواهیم برد. قرار است عوامل اصلی سریال این انیمیشن را صداگذاری کنند. “لورن باکارد” که کارگردان سریال است، نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی می‌باشد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


16. ایوان منحصر به فرد ‒ The One and Only Ivan ‒ (چهارده آگوست 2020)

“ایوان بی نظیر” بر اساس کتابی کودکانه نوشته “کیو ای. اپلگیت” ساخته شده است. داستان درباره یک گوریل نقره ایست که در قفسی در فروشگاه زندگی می‌کند. وقتی رازی درباره گذشته او برملا می‌شود، تصمیم می‌گیرد خود را آزاد کند و بیشتر درباره خودش بداند. این رمان برنده جوایز مختلف، توسط “مایک وایت” به عنوان نمایشنامه نوشته شده است. کارگردان این اثر “شاروک” است که برای کارهای “من پیش از تو” (Me Before You) و “ماما را صدا کن” (Call the Midwife) مشهور است. “سم راکول” صداپیشه ایوان گوریل است و “آنجلینا جولی“، “هلن میرن“، “دنی دویتو”، و “برایان کرانستون” دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.


15. خانواده کرودها 2 ‒ The Croods 2 ‒ (بیست و سه دسامبر 2020)

آن‌ها اولین مردم روی زمین بودند و چیزهایی که امروز می‌شناسیم را نام گذاری کردند! “غارنشینان” افسانه‌ای دلگرم کننده در دوره پیش از تاریخ است و خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که پس از وقوع پدیده‌ای، غار خود را ترک کرده و سرزمین‌های جدید و حیوانات جدیدی را کشف می‌کنند. این انیمیشن بسیار زیباست و افرادی از جمله “نیکلاس کیج“، “اما استون” و “رایان رینولدز” صداپیشگان آن هستند. “غارنشینان 2” باعث می‌شود چند سال دیگری صبر کنیم اما حتماً فیلم جالب توجه و سرگرم کننده‌ای برای خانواده‌ها خواهد بود.


14. مینیون‌ها 2: گرو برمی‌خیزد ‒ Minions 2: The Rise of Gru ‒ (سه جولای 2020)

زبان آنها ترکیبی از هندی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و روسی است؛ اما کاملاً نامفهوم است و خوشبختانه نیازی نیست که چیزی از این زبان مینیونی متوجه شویم! با اینکه که این موجودات گردک زرد رنگ برای یکی از بزرگترین افراد شرور کار می‌کردند، اما در ابتدا تمدنی برای خود داشتند و در راه پیدا کردن رئیسی منایب برای خود، اژدهای تی رکس خشنی را به کشتن دادند، تا به “اسکارلت اورکیل” رسیدند. قسمت دوم این انیمیشن در سال 2020 به پرده سینما خواهد رفت، و باید دید که مینیون های احمق و دوستداستنی این بار چه چیزی در آستین دارند.


13. فیلم بدون عنوان راگارت‌ها ‒ Untitled Rugrats movie ‒ (سیزده نوامبر 2020)

وقتی کودک بودیم تنها چند شبکه تلوزیونی برایمان اهمیت داشتند. “نیکل اودن” یکی از آنها بود. حتی حالا هم بسیاری از کودکان طرفدار آن هستند چرا که برنامه‌های خوبی پخش می‌کند و بهتر است برنامه‌های قدیمی خود را نیز دوباره پخش کند. در سال 1991، انیمیشنی سریالی پخش شد که در آن دنیا از زاویه دید کودکان نشان داده می‌شد. “تامی پیکلز” و دوستانش در مرکز داستان قرار دارند که با زبانی انگلیسی اما غیر قابل فهم برای والدین با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. این برنامه بسیار سرگرم کننده و بامزه است و با گذشت سالها، چند فیلم سینمایی از آن ساخته شد که به موفقیت زیادی دست پیدا کردند. قرار است یک بازسازی از ان ساخته شود و در تلوزیون به نمایش گذاشته شود، اما از آن بهتر، قرار است که این بازسازی به صورت یک فیلم لایو اکشن ساخته شود! آماده شوید تا با دوران کودکی خود خاطره بازی کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کمپانی دیزنی در این دهه (2010 تا 2019)


12. آواز 2 ‒ Sing 2 ‒ (بیست و پنج دسامبر 2020)

در سال 2016، یک انیمیشن موزیکال منتشر شد که در آن حیواناتی با استعداد خوانندگی بالا، توسط چیزهای مختلف به عقب رانده شده و از استعداد خود بهره نمی‌برند. در این بین یک کوآلا به نام “باستر مون” رویای این را دارد که بزرگترین و موفق‌ترین سالن تئاتر شهر را داشته باشد. حیوانات بزرگ و کوچک زیادی برای تست دادن جمع می‌شوند و تنها تعداد انگشت شماری در مسابقه برنده می‌شوند، مسابقه‌ای که فکر می‌کنند با پیروزی در آن می‌توانند پول زیادی به جیب بزنند. پس از فراز و نشیب‌های زیادی که طی می‌کنند، نمایش آنها با موفقیت اجرا شده و کوآلا توانست سالن تئاتر خود را نجات دهد. اما آیا او می‌تواند این موفقیت را همچنان حفظ کند؟ “آواز 2” با آهنگ‌های زیبا خود به این سؤال پاسخ خواهد داد.


11. تام و جری ‒ Tom and Jerry ‒ (بیست و سه دسامبر 2020)

“تام و جری” یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی است که زمان برای آن معنا ندارد و درباره بدبختی‌های یک موش و گربه است که همیشه با هم سر جنگ دارند. نسل‌های زیادی کودکی خود را با تماشای این برنامه سپری کردند و نوستالژی عمیقی که این برنامه با خود به همراه دارد، چیزی است که همه بار دیگر آن را تماشا کنند. تنها چیزی که همیشه درباره تام و جری می‌دانستیم این بود که آنها رقبای همیشگی و سرسخت یکدیگرند. اما دلیل این رقابت در این انیمیشن نشان داده خواهد شد. “تام و جری” توسط تایم استوری کارگردانی شده و بازیگران “کلویی گریس مورتز”، “مایکل پنا” و “کن جونگ” صداپیشگان این انیمیشن هستند.


10. رایا و آخرین اژدها ‒ Raya and the Last Dragon ‒ (بیست و پنج نوامبر 2020)

باید به عاشقان اژدهایان بگویم فیلم دیگری با این موضوع در حال انتشار است. اگر انتهای “بازی تاج و تخت” و “چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم” (How to Train Your Dragon) قلبتان را شکست، نگران نباشید. دیزنی با “رایا و آخرین اژدها” این هیولای افسانه‌ای را باز می‌گرداند. فیلمنامه انیمیشن توسط “ادل لیم” نوشته شده و “پاول بریگز” و “دین ولینز” کارگردانان آن می‌باشند. “آکوفینا” و “کسی استیل” صداپیشه شخصیت‌های اصلی این فیلم هستند. داستان در دنیایی به نام لوماندرا اتفاق میفتد، جایی که جنگجویی به نام رایا سفری را شروع می‌کند تا آخرین اژدهای موجود را پیدا کند.


9. سامورایی براق ‒ Blazing Samurai ‒ (ده ژوئن 2021)

فیلم “زین‌های شعله ور” (Blazing Saddles) اثر “مل بروک” که نامزد جایزه اسکار شد، الهام بخش ساخت این انیمیشن کمدی بوده است. این انیمیشن نوشته “اد استون” و “نیت هوپر” توسط “کریس بیلی” کارگردانی شده است. ستارگان “ساموئل ال جکسون“، “مایکل سرا”، “ریکی گریوز”، “مایکل یئوح”، و “مل بروکز” صداپیشگان این اثر هستند. داستان درباره “هنک” است، سگی رؤیایی که وارد دنیای نابخشودنی گربه‌ها می‌شود. او رویای سامورایی شدن را در سر دارد و توسط یک سردار جنگ به نام “کاکاماچو” فریب می‌خورد. در این زمان هنک با “جیمو” که یک سامورایی بازنشسته است، آشنا می‌شود، و او به هنک راه و رسم حقیقی سامورایی شدن را می‌آموزد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


8. ماداگاسکار 4 ‒ Madagascar 4 ‒ (اعلام خواهد شد)

آخرین باری که حیوانات مورد علاقه‌مان را در باغ وحش مرکزی دیدیم سال 2012 بود. از ان موقع، قرار بود یک اسپین آف از آن ساخته شود که کاملاً بر پنگوئن‌ها متمرکز باشد. به علاوه، یک سریال تلوزیونی و همچنین فیلم نیز از آن ساخته شد که درباره شخصیت‌های غیر اصلی است. اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا گروه اصلی را دوباره به تصویر بکشند. این پروژه مدتی است که ادامه دارد، اما اخیراً پیشرفت‌هایی داشته و مثل اینکه بالاخره قرار است منتشر شود. جزئیات درباره داستان کم است، اما این فیلم نشان می‌دهد که قرار است حیوانات به نیویورک باز گردند.


7. دختر ترسناک ‒ Scarygirl ‒ (اعلام خواهد شد)

“دختر ترسناک” بر گرفته از رمانی گرافیکی با همین نام و اثر “ناتان جورویسوث” است، یک بازی ویدئویی محبوب است که اکنون برای نمایش آماده است. این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند، که یکی از چشمانش با چشم بند بسته شده و دهانش دوخته شده است. وقتی یک سری اتفاقات مرموز او را به دردسر می‌اندازد، مجبور می‌شود دنیایش را ترک کند تا مشکلات موجود را حل کند و دنیایش را از نابودی نجات دهد. این فیلم به کارگردانی “لوک جورویسوث” است و “شیلین وودلی” صداپیشه شخصیت اصلی است. “جای کورتنی”، “تیم مینشین” و “اندرو باکلور” دیگر صداپیشگان این اثر هستند.


6. ران اشتباه می‌کند ‒ Ron’s Gone Wrong ‒ (بیست و شش فوریه 2021)

تکنولوژی به آرامی در حال غلبه بر جهان است، به انسانها در کارشان کمک می‌کند و همه چیز را ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند. فقط کافی است بگویید و کارتان انجام خواهد شد. در حالی که این تکنولوژی هنوز در حال پیشرفت در دنیاست، “ران اشتباه می‌کند” زمانی را به تصویر می‌کشد که اوضاع به اوج می‌رسد. در این داستان، تمام بچه‌ها روبات‌هایی دارند که در همه کار به آنها کمک می‌کنند. این ربات‌ها به جزوی جدانشدنی از زندگی آنها تبدیل شده و وقتی کار نمی‌کنند، همه به دردسر میفتند. یک پسر یازده ساله وقتی رباتش از کار میفتد، عصبانی می‌شود و تصمیم می‌گیرد به روباتش آموزش دهد. این موضوع منجر به سفری می‌شود که پیوند دوستی آنها را تقویت کرده و باعث می‌شود پسرک متوجه شود چیزهای بسیار مهم‌تری در دنیا وجود دارند.


5. بچه رئیس 2 ‒ The Boss Baby 2 ‒ (بیست و شش مارس 2021)

“بچه رئیس” محصول سال 2017، داستان بسیار متفاوتی داشت که در آن یک نوزاد مانند یک فرد بالغ فکر می‌کند و به صورت مخفیانه به خانواده “تمپلتون” فرستاده می‌شود تا متوجه شود که چرا توله سگ‌ها بیشتر از بچه‌ها عشق دریافت می‌کنند. این انیمیشن در گیشه سینما نظرات متفاوتی داشت، اما برای تفکر غیر معمولی که داشت مورد تحسین قرار گرفت و در بین فیلم‌های برتر قرار گرفت. همچنین یک اشکال اساسی در فیلم وجود داشت: این انیمیشن نتوانست مخاطبان اصلی خود یعنی کودکان را راضی کند. بیایید امیدوار باشیم “بچه رئیس 2” حتی برای بچه‌های کوچک نیز خوشایند باشد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


4. بی. او. او: دفتر عملیات دنیاهای دیگر ‒ (اعلام خواهد شد)

این فیلم درباره یک آژانس سری است که وظیفه دارد در برابر ارواح حبیث و شیطانی از انسانها حفاظت کنند. ماموران با یک توطئه مجرمانه روبرو می‌شوند و باید بفهمند چه کسی پشت آن است آن هم در دنیایی که کاملاً با دنیای انسان‌ها متفاوت است. بازیگران “ملیسا مک کارتی”، “سث روگن”، “بیل مری“، “مت بومبر”، “راشیدا جونز” و “اکتایویا اسپنسر” در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. قرار بود که این فیلم به زودی منتشر شود، با این حال، تغییراتی پیش آمد که موجب شد تولید را عقب بیندازند. با این وجود، امیدواریم این فیلم به زودی به سینما راه پیدا کند.


3. فیلم انیمیشنی شکارچیان روح ‒ Animated Ghostbusters Movie ‒ (اعلام خواهد شد)

“جنگیران” یکی از فیلم‌های کلاسیکی است که بسیار موفق خواهد بود. ای فیلم داستان گروهی را روایت می‌کند که برای مقابله با جن‌ها موجود در خانه افراد از تکنولوژی عجیبی استفاده می‌کنند. نسخه سال 1984 فیلم، با بازی “بیل مری” نقطه عطفی بود که برای سری انیمیشنی آن و بازسازی آن با بازی “ملیسا مک کارتی” در سال 2016، راه را باز کرد. علیرغم عملکرد ضعیف بازسازی این اثر، سازندگان همچنان بر این باورند که این اثر پتانسیل سریال بودن را دارد. نه تنها یک لایو اکشن در راه است بلکه یک فیلم انیمیشنی نیز در دست ساخت است. موضوع جالب‌تر این است که این داستان از منظر یک روح روایت می‌شود.


2. دنباله ماجراجویی تن تن ‒ The Adventures of Tintin Sequel ‒ (اعلام خواهد شد)

“ماجراهای تن تن” به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” بر اساس یک کتاب مصور با همین نام ساخته شده است. داستان درباره یک خبرنگار جوان است که وارد ماجراهای جسورانه‌ای می‌شود تا گنجینه‌هایی گیدا کند و معماها را حل کند. با موفقیت اولین فیلم، بحث‌ها و شایعاتی درباره ساخت دومین فیلم آن به میان آمد. از آخرین باری که تن تن، “اسنویی” و “هددوک” را دیدیم تقریباً یک دهه می‌گذرد. “اسپیلبرگ” و “پیتر جکسون” تأیید کردند که این اثر در حال پیشرفت است، اما درباره آنچه که باید در داستان قرار بگیرد کمی اختلاف نظر دارند.


1. نیمونا ‒ Nimona ‒ (چهارده ژانویه 2022)

“نیمونا” بر اساس یک داستان مصور اینترنتی با همین نام اثر “نوئل استیونسون” ساخته شده است. داستان درباره یک تغییر شکل دهنده است که با یک دانشمند دیوانه به نام “لرد بالیستر بلک هارت” شریک است. داستان فیلم درباره ریشه قصه آنهاست، و بر وقایعی که باعث شد انها با هم آشنا شوند تمرکز دارد. یکی از وظایف اصلی تیم آنها این است که شرارت حاکم پادشاهی‌شان را نشان دهند. “مارس هایمز” و “مکس وارنر”نویسنده و “پاتریک اوسبورن” کارگردان فیلم می‌باشد.

همچنین بخوانید: 10 پرنسس محبوب دخترها در دنیای انیمیشن های دیزنی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. علی

    خرداد 28, 1401

    انیمیشن آشیانه اژدها ۳هم میاد

    پاسخ

  2. امیر حسین خلفی

    اسفند 11, 1399

    آقا چرا هیچ حرفی از 3 dragon nest نمیزنید اکران شده ولی دوبله فارسی ایی نداره
    انگار مثلا…

    پاسخ

    • AMIR REZA در پاسخ به امیر حسین خلفی

      اسفند 30, 1399

      سلام من هر چی گَشتم هیچ جا پیدا نکردم(دراگون نِست ۳)
      فقط سِری اول و تاج و تخت اِلف ها هست . اما Dragon Nest 3 نیست .

      پاسخ

    • Sam در پاسخ به امیر حسین خلفی

      آذر 7, 1400

      داداش اگه دیدیش اسمشو بگو من هر چی گشتم بدون دوبله شم پیدا نکردم تورو خدا اگه اسمشو میدونی بگو

      پاسخ

    • سام در پاسخ به امیر حسین خلفی

      آذر 10, 1400

      داداش تورو خدا اسمشو بگو من هرچی گشتم پیدا نکردم

      پاسخ