گزارش فروش هفتگی سینمای ایران

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “مطرب” با 3 میلیارد و 429 میلیون تومان فروشی که داشت، جایگاه نخست خود در جدول را حفظ کرد. این فیلم در پایان هفته ششم اکرانش به‌طور کلی به 25 میلیارد و 70 میلیون تومان فروش دست پیدا کرده است.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم فیلم “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن”، با 1 میلیارد و 371 میلیون تومان فروش در هفته جاری، همچنان در جایگاه دوم جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم تا پایان هفته ششم اکرانش به مبلغ 7 میلیارد و 494 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم درباره یک فرد ناشنوا و یک فرد نابینا است که به‌طور اتفاقی شاهد قتل مردی به دست یک زن می‌شوند و حالا باید به هر طریقی که شده از این مهلکه جان سالم به در ببرند. “امین حیایی”، “بهرام افشاری”، “لیندا کیانی” و “پوریا پورسرخ” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “منطقه پرواز ممنوع”، به کارگردانی “امیر داسارگر”، این هفته 878 میلیون تومان فروش را در گیشه تجربه کرد. این فیلم درمجموع به 3 میلیارد و 535 میلیون تومان فروش دست یافته و در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

فیلم‌های “جان دار” و “بنیامین” نیز به ترتیب با 730 و 637 میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای کشور قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم