اولین تصاویر رسمی فیلم Tenet ظاهر بازیگران آن را نشان می‌دهد

کمپانی برادران وارنر امروز دو تصویر جدید از فیلم موردانتظار “تنت” (Tenet) را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر بازیگران اصلی آن یعنی “جان دیوید واشنگتن” و “رابرت پتینسون” هستیم. شما در ادامه می‌توانید ایت تصاویر جدید را مشاهده کنید:

همچنین انتظارها سرانجام برای تماشای اولین تریلر این فیلم فردا به پایان خواهد رسید و طبق وعده‌ی کمپانی برادران وارنر، تریلر فیلم “تنت” فردا منتشر می‌شود که قرار است در آن شاهد نخستین صحنه‌های این فیلم و داستان آن باشیم.

جدیدترین اثر “کریستوفر نولان”(Christopher Nolan) قرار است پیش‌نمایشی قبل از اکران فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” (Star Wars: The Rise of Skywalker) در سینماها داشته باشد و گفته می‌شود شش دقیقه ابتدایی این فیلم برای افراد حاضر در سینماها پخش خواهد شد.

این فیلم از تابستان سال جاری مقابل دوربین رفته و تاکنون هیچ تصویر ویا تیزر رسمی از آن منتشر نشده است. گفته می شود که فیلم “تنت” (Tenet) با بودجه ای ۲۲۵ میلیون دلاری ساخته خواهد شد که با توجه به غیر اقتباسی بودن این فیلم، اختصاص دادن چنین هزینه‌ای از طرف کمپانی برادران وانر تقریبا باور نکردنی است! اما از آنجایی که آثار قبلی “نولان” موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده‌اند و مخاطبان بی شماری همواره منتظر خلق اثر جدیدی توسط این کارگردان هستند، کمپانی برادران وارنر حاضر به چنین سرمایه گذاری‌ای بر روی فیلم جدید “تنت” شده است. جالب است بدانید فیلم هایی مثل “تلقین” (Inception)، “میان ستاره ای” (Interstellar)، “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) و حتی “دانکرک” (Dunkirk) هم با بودجه ای بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار ساخته شده اند.

فیلم “تنت” یک اکشن خارق العاده توصیف شده است که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است.

علاوه بر “جان دیوید واشنگتن” و “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا”، “دیمپل کاپادیا”، “آرون تایلر-جانسون” و “کلیمانس پوزی” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم جدید “تنت” در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) به‌طور رسمی راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    آذر 27, 1398

    من که حسابی ذوق‌زده شدم، تا اکرانش نمیرم خوبه خخخخ

    پاسخ