لیست بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم

همه نمی‌توانند دانشمند شوند. ولی این موضوع به آن معنی نیست که ما نمی‌توانیم از فیلم‌های دارای زاویه علمی لذت ببریم. ژانر علمی-تخیلی، یکی از ژانرهای محبوب حال حاضر است و روایت کنندگان متعدد با پیچ و تاب دادن مفهوم فضا و زمان، داستان‌های فوق‌العاده‌ای روایت کرده‌اند. این ژانر به روایتگر اجازه می‌دهد تا آزاد باشد و به غیرممکن بیندیشد. فیلم‌های علمی-تخیلی منحصر به فردی در تاریخ سینما ساخته شدند.

فیلم‌های مانند “2001: ادیسه فضایی” (2001 A Space Odyssey)، “بلید رانر” (Blade Runner)، “بیگانه” (Alien)، “ماتریکس” (The Matrix)، “نابودگر” (The Terminator) و… استاندارد تماشای فیلم‌های این ژانر را بالا برده‌اند. موفقیت بزرگ این پروژه‌ها فیلمسازان را تشویق کرد که موضوعات پیچیده‌تری را به تصویر بکشند. فیلم‌هایی مانند “ورود” (Arrival) ثابت کردند که ژانر علمی-تخیلی چیزی بیشتر از تنها خیره کردن بینندگان و پولسازی است. این داستان‌ها می‌توانند همزمان متقاعد کننده، هیجان انگیز و مملو از احساس باشند. آینده پر از فیلم‌های علمی-تخیلی است، پس طرفداران این ژانر آماده باشند و کوله‌های (خیالی!) خود را جمع کرده و برای ماجراجویی‌های جدید حاضر باشند.

هر ساله فیلم‌های علمی-تخیلی با ایده‌های اصلی یا داستان‌های اقتباس شده، منتشر می‌شوند. در آینده پروژه‌های هیجان انگیز فوق‌العاده‌ای در راه است که یکی از آنها اقتباس از رمان “آرمادا” (Armada) اثر “ارنست کلاین” است و دو دنباله از سری محبوب “آواتار” (Avatar) را شاهد خواهیم بود. با چند بازسازی، دنباله و اقتباس از رمان‌های هیجان انگیز، لیستی از فیلم‌های علمی-تخیلی جدید آماده کرده‌ایم که باید تماشایشان کنید. فقط می‌توانیم امید داشته باشیم که این فیلم‌های علمی-تخیلی به خوبی فیلم‌های قبلی باشند. با پروشات همراه باشید.


21. سلول خواب بیگانه ‒ Alien Sleeper Cell ‒ (هنوز اعلام نشده است)

با اینکه ممکن است “سلول خواب بیگانه” نامی جالب داشته باشد، باید بگویم این اسم چیزهای زیادی درباره داستان بیان می‌کند. ایده اولیه آن این است که بیگانگان در بین ما زندگی می‌کنند. آن‌ها شبیه به ما هستند و از زمانهای خیلی دور به عنوان انسان شناخته می‌شوند. یک اتفاق باعث می‌شود که فعال شوند و برای تسخیر زمین نقشه بکشند. این فیلم بر اساس ایده “فلیپ لینز” و توسط “مورگان دیویس فوهل” نوشته شده است. “آدرین اسکریه” و “بیل بلاک” تهیه کنندگی “سلول خواب بیگانه” را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فضایی کل تاریخ سینما از ادیسه فضایی تا میان ستاره ای


20. جوخه آلفا هفت ‒ Alpha Squad Seven ‒ (هنوز اعلام نشده است)

هنوز اطلاعات زیادی درباره “جوخه آلفا هفت” موجود نیست، اما میدانیم که ژانر آن علمی تخیلی- کمدی است. “دواین جانسون” یا “راک”، در این پروژه شرکت دارد و ستاره اصلی فیلم می‌باشد، که اگر شایعه‌ها درست باشد، این فیلم یکی از پرفروش‌ترین‌های سال خواهد شد. این کار یکی دیگر از همکاری‌های جانسون با “بو فلین” است، او از قبل در فیلم‌های “هرکول” (Hercules) و “سن اندرس” (San Andreas) با این کارگردان همکاری داشته است. فیلمنامه “جوخه آلفا هفت” توسط “جرمیش فریدمن” و “نیک پالمر” نوشته شده است.


19. فرار از نیویورک ‒ Escape from New York ‒ (هنوز اعلام نشده است)

ایفای نقش “کرت راسل” در “فرار از نیویورک” در دهه 80 بسیار موفقیت آمیز بود. این فیلم علمی تخیلی در فضایی کابوس مانند اتفاق میفتد که به یک سرباز سابق دستور داده می‌شود رئیس جمهور آمریکا را، از محدوده‌ای قرنطینه شده سالم بازگرداند. از قبل شایعه‌ای مبنی بر بازسازی این فیلم به گوش می‌خورد اما فراز و نشیب‌های زیادی طی شد تا تأییدیه آن اعلام شد. “لی وانل” که برای کارهای “توطئه آمیز” (Insidious) و “ارتقا” (Upgrade) شناخته شده است، نویسنده این فیلم می‌باشد. بازیگران هنوز به طور کامل انتخاب نشده‌اند، اما شایعه شده که “جرارد باتلر” نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. کار هنوز در حال انجام است، پس ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.


18. وارونگی ‒ Inversion ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“وارونگی” فیلمی علمی تخیلی است که درباره افرادی می‌باشد که در نبردی با زمان، در تلاشند تا چیزی را که موجب نابودی بشریت می‌شود، از بین ببرند. موضوع با کشش گرانشی زمین ارتباط دارد. شخصیت اصلی فیلم “ساموئل ال. جکسون” می‌باشد، که با نجات و وضعیت‌های این چنینی آشناست. “تراویس فمل” (نقش “رگنار لاثبروک” در سریال زیبای “وایکینگ‌ها” (Vikings) و “لئو ییفی” (“پادشاهی ممنوعه” (The Forbidden Kingdom)، لایو اکشن “مولان” (Mulan) از دیزنی) در ادامه به او خواهند پیوست. “پیتر سگال” که برای فیلم‌های مانند “اسمارت را بگیر” (Get Smart)، “طولانی‌ترین حیاط” (The Longest Yard) و “خشم درمانی” (Anger Management) شناخته شده است، در جایگاه کارگردانی قرار دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


17. مرد نامرئی ‒ The Invisible Man ‒ (بیست و هشت فوریه 2020)

“اچ. جی ولز” برای ساخت فیلم‌های علمی تخیلی کلاسیک مانند “ماشین زمان” (The Time Machine) و “جنگ دنیاها” (The War of the Worlds) شناخته شده است. “مرد نامرئی” نیز یکی از این فیلم‌هاست. در گذشته فیلمی از آن ساخته شده بود، اما حالا به شکل اثری به کارگردانی “لی وانل” باز می‌گردد. او برای ساخت فیلم‌های “اره” (Saw) و “توطئه آمیز” معروف است. “الیزابت ماس” (“سرگذشت ندیمه” (The Handmaid’s Tale) به عنوان شخصیت اصلی این فیلم ایفای نقش می‌کند. او نقش “سلیسیا” را برعهده دارد، زنی که از زندگی متاهلی وحشتناکش فرار می‌کند. پس از مدتی خبر مرگ همسرش فرا می‌رسد، اما او فکر می‌کند این موضوع خبرهای بیشتری به همراه دارد.


16. جنگ فردا ‒ The Tomorrow War ‒ (بیست و پنج دسامبر 2020)

وقتی بیگانگان به زمین حمله می‌کنند، دانشمندان به دنبال راه حلی می‌گردند تا با حمله آنها رویارویی کنند. وقتی تمام گزینه‌ها شکست می‌خورند، وقتی تمام سربازهای امروز دیگر قادر نیستند بجنگند، دانشمندان راهی پیدا می‌کنند تا سربازان گذشته را باز گردانند. اما این تنها دلیل موجود نیست. سربازان باید در گذشته خود به دنبال راهی بگردند و هر کاری لازم است انجام دهند تا دنیا را نجات دهند. این فیلم توسط “کریس مک کی” (“فیلم بتمن لگویی” (The Lego Batman Movie) کارگردانی شده است. “کریس پرت“، “ایوان استراهاوسکی” (“چاک” (Chuck) “داستان ندیمه”) و “جی. کی سیمونز” و “سم ریچاردسون” (“ویپ” (Veep) ستارگان این فیلم هستند.


15. مسافران ‒ Voyagers ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“نیل برگر” برای ساخت فیلم‌های “نامحدود” (Limitless) و “سنت شکن” (Divergent) معروف است. هر دوی این‌ها ترکیبی از ژانر علمی تخیلی و اکشن هستند. حالا او بازگشته تا فیلم علمی تخیلی دیگری به نام “مسافران” بسازد. ستارگان “کولین فارل”، “تای شرایدن” (“سری مردان ایکس”، “بازیکن شماره یک آماده” (Ready Player One)، “لیلی رز دپ” (“پادشاه” (The King)، “فیون وایتهد” (“آیینه سیاه: بندر اسنچ” (Black Mirror: Bandersnatch)، “دانکرک” (Dunkirk) و و “ایزاک همپستد رایت” (“بازی تاج و تخت”) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان از جایی شروع می‌شود که گروهی از افراد به ماموریتی در فضا فرستاده می‌شوند تا به دنبال زمینی جدید بگردند. وقتی آنها زمان خود را با هم سپری می‌کنند، کم کم به هم نزدیک شده و احساس رقابت در آنها برنگیخته می‌شود. حالا سؤال اینجاست: بیرون سفینه خطرناکتر است یا داخل آن؟

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی سال 2019 از نظر منتقدان


14. مسافر قاچاق ‒ Stowaway ‒ (هنوز اعلام نشده است)

اخیراً “جو پنا”، “شمالگان” (Arctic) با بازی “مدس میکلسون” را کارگردانی کرده است. پس از موفقیت تجاری و کسب نظرات مناسب از منتقدان، او بار دیگر با یک فیلم علمی تخیلی بازگشته است. این فیلم با بازی “آنا کندریک” و “تونی کولت” در نقش شخصیت‌های اصلی، درباره گروهی است که در حال پرواز به مریخ هستند. وقتی سفینه به قدری از زمین دور می‌شود که دیگر امکان بازگشت وجود ندارد، اعضای گروه متوجه یک مسافر قاچاق می‌شود. وقتی منابع آنها رو به پایان می‌رسد، اعضای گروه باید برای سرنوشت او تصمیمی بگیرند. با موافقت همگان، تصمیمی می‌گیرند تا اینکه پزشک گروه با این تصمیم مخالفت می‌کند.


13. بعد از یانگ ‒ After Yang ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“بعد از یانگ” به کارگردانی “کوگونادا” بر اساس کتابی به نام “خداحافظی با یانگ” اثر “الکساندر وینستین” ساخته شده است، ستارگان این فیلم “کولین فارل”، “جودی ترنر- اسمیت” (“کویین و اسلیم” (Queen and Slim)، “شیطان نئونی” (The Neon Demon)، “جاستین مین” (“آکادمی آمبرلا” (The Umbrella Academy)، و “هالی لو ریچاردسون” (“شکافته” (Split)، “پنج فوت جدا” (Five Feet Apart) در نقش اصلی می‌باشند. داستان فیلم در دنیای آینده اتفاق میفتد، جایی که از ربات‌ها به عنوان پرستاران بچه استفاده می‌شود. ماجرا از جایی شروع می‌شود که مردی به همراه دخترش متوجه می‌شود، رباتشان دیگر کار نمی‌کند.


12. چشم ماری: جی. آی جو اسپین آف ‒ Snake Eyes: G.I. Joe Spinoff ‒ (شانزده اکتبر 2020)

برای فیلم‌ها می‌توان از هر جایی الهام گرفت، کتاب، کتاب‌های مصور، یا حتی عروسکها. فیلم‌های موفقی مانند مجموعه “نابودگر” و “فیلم لگو” (The Lego Movie) ثابت کرده‌اند که حتی اگر بدانید چطور با یک سری عروسک داستان بسازید، می‌توانید پول پارو کنید. “جی. آی جو” یکی از همین فیلم‌هاست. این فیلم دو قسمتی است، به اندازه همتایان خود موفق نبوده است. آخرین فیلم این مجموعه فوق العاده بود، اما سرنوشت دنباله‌های آن هنوز مشخص نیست. داستان اسپین آف این فیلم درباره چاکل هاست. “جاش اپلبام” و “آندره نمک” فیلمنامه نویسان این اثر هستند. “هنری گولدینگ” در نقش “چشم ماری” و دیگر بازیگران “اندرو کوجی”، “ایکو یویس” و “سامارا ویوینگ” در نقش شخصیت‌های مکمل هستند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم علمی-تخیلی جذاب و دیدنی در سال 2019 که باید تماشا کنید


11. رتبه رئیسی ‒ Boss Level ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“جو کارناهان” برای فیلم‌های “تیم ای” (The A-Team)، “آس های دودی” (Smokin’ Aces) و “خاکستری” (The Grey) شناخته شده است. او در این فیلم بازیگران “مل گیبسون“، “فرانک گریلو”، “ویل ساسو”، “آنابل والیس” و “نائومی واتس” را گردهم آورده. داستان درباره مردی است به نام “روی پولور”. او در گذشته جزو نیروهای ویژه بوده است. پس از سالها خدمت به کشورش، در قالب برنامه‌ای خطرناک از طرف دولت، مزد خود را دریافت می‌کند. آن را قبول می‌کند و پس از گذشت زمان، متوجه می‌شود که در یک حلقه زمانی گیر افتاده است. حالا، یا باید راهی برای رهایی پیدا کند، و یا بمیرد.


10. مرد آزاد ‒ Free Guy ‒ (سه جولای 2020)

رایان رینولدز” و “تایکا واتیتی” در گذشته در فیلم “گرین لانترن” (Green Lantern) با هم به ایفای نقش پرداختند. علیرغم توانایی منحصر به فرد آنها در زمینه طنز، این فیلم یک آشغال به تمام معنا بود. خوشبختانه “مرد آزاد” برخلاف آن است. این فیلم توسط “شان لوی” که برای “شبی در موزه” (Stranger Things) و “چیزهای عجیب” (Night at the Museum) شناخته شده است. داستان فیلم درباره مردی است که متوجه می‌شود دنیایش آنقدرها هم که فکر می‌کند واقعی نیست. در واقع او تنها شخصیتی جزیی در یک بازی ویدئویی به نام شهر آزاد است. مشکل زمانی شروع می‌شود که او می‌فهمد بازی قرار است به زودی آفلاین شود. “جودی کامز” (“کشتن ایو” (Killing Eve)، “جوکیری” (“چیزهای عجیب”) و “یوتکارش آمبادکار” (“بسمتی بلوز” (Basmati Blues) دیگر بازیگران فیلم می‌باشند.


9. بی نهایت ‒ Infinite ‒ (هفت آگوست 2020)

“آنتونی فاکوآ” که برای ساخت فیلم‌های “اکولایزر” (The Equalizer) و “روز تعلیم” (Training Day) معروف است، “بی نهایت” را کارگردانی می‌کند. “مارک والبرگ” نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. او نقش “ایوان مایکلز” را ایفا می‌کند، مردی که دچار توهم است. در ابتدا، گمان می‌کند که این امر بخشی از بیماری اوست، اما بعد متوجه می‌شود که آنها الهاماتی از زندگی گذشته او هستند. دیگر ستارگان فیلم “چیویتل اجیوفور” است که نامزد جایزه اسکار شده بود (“12 سال بردگی” (12 Years A Slave)، “دکتر استرنج” (Doctor Strange)، “جیسون مانتزوکاس” (“جای خوب” (The Good Place)، “دهان گنده” (Big Mouth)، “دیلن اوبرایان” (“گرگ جوان” (Teen Wolf)، مجموعه”دونده مارپیچ” (The Maze Runner) و “روپرت فرند” (“بر دروازه ابدیت” (At Eternity’s Gate)، “پسری با پیژامه راه راه” (The Boy in Striped Pajamas) در نقش‌های مکمل می‌باشند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین مستندهای سال 2019 که نباید از دست بدهید


8. بایوس ‒ Bios ‒ (دو اکتبر 2020)

“بایوس” به کارگردانی “میگوئل اسپونچنیک” که برای کارگردانی بهترین قسمت‌های “بازی تاج و تخت” معروف است، درباره اتفاقات زندگی آخرین فرد روی زمین می‌باشد. “تام هنکس” در نقش “فینچ” یک مخترع است که تنها یک سگ دارد. اما مرگ او نزدیک است و حالا به کسی نیاز دارد تا پس از مرگ او از سگش مراقبت کند. بنابراین، روباتی می‌سازد، در حالی که فینچ و سگش تلاش می‌کنند تا به حضور آن عادت کنند، روبات سعی می‌کند انسانیت و احساسات را از آنها یاد بگیرد و درک کند. “لورا هاریر”، “کالب لندری” و “سامیرا ویلی” دیگر ستارگان این فیلم هستند.


7. هوش فوق العاده ‒ Super Intelligence ‒ 2020

“ملیسا مک کارتی” در حال حاضر یکی از بامزه‌ترین بازیگران هالیوود است. او با طنز منحصر به فرد و ایفای نقش پر زحمت خود تمام فیلم‌هایی که در آن حضور داشته را بامزه می‌کند. فیلم جدیدی که در آن ایفای نقش کرده “هوش فوق العاده” است که زمینه‌ای علمی تخیلی- کمدی دارد. داستان فیلم درباره “کارول پیترز” می‌باشد، زنی که از زندگی بی روح خود خسته شده است. اما وقتی وسیله‌های درون خانه‌اش شروع به صحبت کردن می‌کنند، همه چیز تغییر می‌کند. ابتدا فکر می‌کند دیوانه شده است، اما خیلی زود متوجه می‌شود که او منبع تحقیق بر اولین هوش مصنوعی دنیاست. “جیمز کوردون” صدا پیشه هوش مصنوعی است و “بابی کاناول”، “سم ریچاردسون”، و “کاران سونی” (“ددپول” (Deadpool) دیگر بازیگران این فیلم هستند.


6. آشوب مدام ‒ Chaos Walking ‒ 2020

تام هالند” و “دیزی ریدلی” پس از ایفای نقش به عنوان “پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی” و “ری” در حرفه خود پیشرفت کردند. هالند با بازی در فیلم‌های “غیرممکن” (The Impossible) و “شهر گمشده زد” (The Lost City of Z) خود را به عنوان بازیگری توانا ثابت کرد، و پس از اینکه عضوی از دنیای سینمایی مارول شد، طرفداران زیادی کسب کرد. دیزی ریدلی قبل از اینکه عضوی از “جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد” (Star Wars: The Forces Aeakens) شود، در فیلم‌های مستقل زیادی ایفای نقش کرده بود. حضور این بازیگران در “آشوب مدام” است که باعث می‌شود برای دیدن آن هیجان زده باشیم. داستان در دنیای آینده و در سیاره‌ای جدید اتفاق میفتد که در آن می‌توان فکر همه کس را خواند. اما وقتی “تاد هویت”، “ویولا اد” را پیدا می‌کند، پی می‌برد که او کلید حل معمای این مکان جدید است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ژانر کمدی سیاه که باید تماشا کنید


5. تل ماسه ‒ Dune ‒ (هجده دسامبر 2020)

“تل ماسه” اگر خوب ساخته شود، می‌تواند یکی از پرهیجان‌ترین فیلم‌های سال (هر سالی که پخش می‌شود) باشد. داستان بر اساس رمان “فرانک هربرت” با همین نام نوشته شده، و به دلیل موضوعات عمقی که دارد، پیچیده است. توضیح آن برایم سخت است، چون در یک آن اتفاقات زیادی با هم رخ می‌دهد، و اگر بخواهم آن را تفسیر کنم نیمی از این متن را شامل خواهد شد. یک فیلم اقتباسی، و یک مستند از فیلمی که منتشر نشده است، وجود دارد، اما هیچ کدام در به تصویر کشیدن داستان اصلی آن موفق نبوده‌اند. اما حالا با حضور “دنیس ویلنس” گارگردان “ورود” (Arrival) و “بلید رانر 2049” (Blade Runner 2049)، اوضاع بهتر خواهد بود. “تیموتی شالامی”، “اسکار ایزا”و “ربکا فرگوسن” بازیگران این فیلم هستند، و این هم یکی دیگر از دلایل هیجان انگیز بودن آن می‌باشد. “جاش برولین“، “دیو باتیستا”، “جیسون موموآ” و “خاویر باردم” بازیگران مکمل هستند.


4. روبوکالیپس ‒ Robopocalypse ‒ 2020

انسان‌ها برای همه چیز بر تکنولوژی تکیه کرده‌اند. وجود هوش مصنوعی همه کارها را راحت‌تر کرده است. با این وجود، روایتگران همواره از این موضوع استفاده کرده‌اند تا نشان دهند، که ممکن است تکنولوژی هوشمند پایان دهنده بشریت باشد. در کتاب “دنیل اچ. ویلسون” مفهومی مشابه همین موضوع مطرح شده، و این فیلم بر اساس آن ساخته شده است. پس از اینکه ماشین‌ها دنیا را در دست می‌گیرند، انسان‌ها با هم متحد می‌شوند تا بر علیه آنها بجنگند. قبل از آن “استیون اسپیلبرگ” برای کارگردانی فیلم منتخب شده بود، اما بنا به دلایلی جالا “مایکل بی” جایگاه کارگردانی را از آن خود کرده است. همچنین “کریس همسورث” نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد.


3. مرد شش میلیارد دلاری ‒ The Six Billion Dollar Man ‒ 2020

“مرد شش میلیارد دلاری” بر گرفته از سریال تلوزیونی “مرد شش میلیون دلاری” است، که خود این سریال از کتابی به نام “سایبورگ” اقتباس شده است. این فیلم “مارک والبرگ” را به عنوان یک سایبورگ به تصویر می‌کشد! داستان درباره “استیو آستین” می‌باشد. او یک فضانورد است که پس از نابودی سفینه‌اش دچار صدمات جدی می‌شود. تنها راه نجاتش این است که اعضای بدن او با چیزهایی بهتر تعویض شوند. او با این پروژه دولتی موافق کرده و متوجه می‌شود که اینکار سود زیادی برایش دارد. با این حال، چیزی به نام زندگی آزاد وجود ندارد و آستین خیلی زود این موضوع را درک می‌کند.

همچنین بخوانید: طبقه بندی فیلم‌های استنلی کوبریک از درخشش گرفته تا ادیسه فضایی: 2001


2. لشکر ‒ The Division ‒ (هنوز اعلام نشده است)

این فیلم که از بازی ویدیویی فوق العاده “تام کلنسی” اقتباس شده است، در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد، جایی که یک بیوتروریست ترکیب اجتماعی شهر نیویورک را فلج می‌کند. سازمانی ویژه به نام لشکر استراتژیک وطنی، یا همان لشکر، برای متعادل سازی دوباره دست به کار می‌شوند. در حالی که فرقه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا به هر نحوی قدرت شهر را به دست بگیرند، دانشمندان به دنبال درمان می‌گردند. در همین حال، نهادهای شرور در حال ساخت استحکامات در شهر هستند. “دیوید لینچ” کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، او همچنین آثاری مثل “جان ویک” (John Wick)، “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، و “ددپول 2” را کارگردانی کرده است. “جیک جیلنهال” و “جسیکا چستین” از بازیگران این فیلم می‌باشند.


1. آواتار 2 ‒ Avatar 2 ‒ (هفده دسامبر 2021)

از زمانی که شاهکار “جیمز کامرون” یعنی “آواتار” سینما را مزین کرد، دهه‌ها می‌گذرد و حالا دیگر می‌توان گفت انتظارها برای دنباله آن تقریباً به پایان رسیده است! فقط باید کمی دیگر صبر کنید، اما آینده برای طرفداران این فیلم روشن است، چون همین حالا ساخت دنباله‌ای دیگر برای آن اعلام شده است (پس این قسمت پایان داستان نیست!) و این قسمت به نظر موفق خواهد بود. اگر این سؤال در ذهنتان نقش بسته که “چرا ساخت این قسمت آنقدر طول کشید؟”، پس باید بدانید که کارگردان فیلم منتظر یک فناوری جدید بود که تا به حال از آن استفاده نشده است! “سم ورتینگتون”، “زویی سالدانا”، و “استفن لانگ” در بین دیگر بازیگران، بار دیگر در نقش خود ظاهر خواهند شد. “سیگورنی ویور” نیز باز خواهد گشت، اما مشخصاً به شکلی دیگر، چرا که کار نقش او در قسمت قبل به پایان رسید!


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    دی 9, 1398

    امیدوارم فیلمِ مصرفی کمتر توو این ژانر باشه. طوری که بشه چندبار فیلمو دید. ممنون از شما

    پاسخ