تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Shazam اعلام شد

مدتی پیش خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم و دنباله فیلم “شزم” (Shazam) منتشر شد که کمپانی برادران وارنر خیلی زود آن را تکذیب کرد. اما این کمپانی دیروز ساخت فیلم “شزم 2” را تایید و تاریخ اکران رسمی آن را اعلام کرد که طبق آن این فیلم قرار است در تاریخ ۱ آپریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) راهی پرده سینما شود. اما هنوز اطلاعاتی از جزئیات داستان این فیلم و بازیگران آن منتشر نشده است و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه در آینده باشیم.

قسمت اول فیلم “شزم” که در فروردین ماه سال جاری اکران شد، توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و هواداران را نیز راضی نگه دارد. این فیلم در مرزهای داخلی کشور آمریکا به بیش از 140 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد و با 224 میلیون دلار فروش در دیگر کشورهای جهان، درمجموع به فروشی 364 میلیون دلاری رسید.

“دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg) کارگردانی قسمت اول این فیلم را بر عهده داشت که فیلم هایی مثل “آنابل: آفرینش” (Annabelle: Creation) و “در تاریکی” (Lights Out) را کارگردانی کرده است. این فیلم بر اساس کمیکی با همین نام از کمپانی دی سی کامیک ساخته شد و داستا آن درباره پسر دردسر ساز چهارده ساله‌ای به نام “بیلی” است که به‌طور اتفاقی با یک جادوگر باستانی ملاقات می‌کند و او با استفاده از سحر و جادو، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان بزرگسال و خوش قیافه را به “بیلی” می‌دهد و این اتفاق زندگی و سرنوشت “بیلی” را به کلی تغییر می‌دهد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم