گزارش باکس آفیس آخر هفته: سومین هفته صدرنشینی برای انیمیشن Frozen ۲

انیمیشن “منجمد ۲” (Frozen ۲) برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول باکس آفیس است و همچنان با فروش قابل توجه خود جایگاهش راحفظ کرده است. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


انیمیشن محبوب “منجمد 2” در هفته سوم اکرانش هم موفق ظاهر شد و با 34 میلیون دلار فروش همچنان جایگاه نخست جدول را در دست دارد. فروش داخلی این فیلم هم به مرز 400 میلیون دلار رسیده است که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی از این مرز عبور کند. اما فروش جهانی این فیلم این هفته با 124 میلیون دلار فروش به 920 میلیون دلار رسید تا امیدها برای عبور فروش کل انیمیشن “منجمد 2” از مرز یک میلیارد دلار بیشتر شود.

اگر در هفته آینده فروش جهانی این انیمیشن به مرز یک میلیارد دلار برسد، “منجمد 2” به عنوان ششمین محصول کمپانی دیزنی در سال 2019 با فروشی بیش از یک میلیارد دلار شناخته خواهد شد.

قسمت دوم انیمیشن “منجمد” هم مانند قسمت اول به کارگردانی “کریس باک” (Chris Buck) و “جنیفر لی” (Jennifer Lee) ساخته شده است. داستان قسمت جدید این انیمیشن درباره ی سفر “السا”، “آنا”، “کریستوف” و “اولاف” به جنگلی دور دست برای پیدا کردن حقیقیت درباره ی راز باستانی حکومتشان است. “کریستن بل”، “ایوان ریچل وود”، “جاناتان گروف” و “جاش گد” از جمله ستارگانی هستند که صداپیشگی شخصیت های این انیمیشن را بر عهده دارند.

اما فیلم “چاقوکشی” (Knives Out) هم توانست در هفته دوم اکرانش با فروشی 14 میلیون دلاری جایگاه دوم خود در جدول را نگه دارد. فروش کل این فیلم اکنون به مبلغ 63 میلیون دلار رسیده است. این فیلم به کارگردانی  “ریان جانسون” (Rian Johnson) ساخته شده و داستانی جنایی را دنبال می‌کند که در آن اعضای یک خانواده بعد از کشته شدن شخصی در مهمانی، به‌دنبال یاقتن قاتل‌اند. “دنیل کریگ”، “کریس ایوانز”، “کاترین لانگفورد” و “تونی کولت” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه‌ی جدول باکس آفیس این هفته، فیلم “فورد در برابر فراری” (Ford v. Ferrari)، به کارگردانی “جیمز منگولد” (James Mangold)، 6 میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم هم تا پایان هفته چهارم اکرانش به مبلغ 91 میلیون دلار رسیده است.

اتفاقات این فیلم در سال ۱۹۶۶ میلادی و در جریان مسابقات اتومبیل رانی شهر لومان فرانسه دنبال می شود که داستان گروهی از مهندسان آمریکایی را روایت می کند که وظیفه ی طراحی اتومبیلی را دارند که در مسابقه موفق به شکست اتومبیل شرکت فراری شود. “مت دیمون” (Matt Damon)، “کریستین بیل” (Christian Bale)، “کترینا بلف” (Caitriona Balfe) و “جان برنثال” (Jon Bernthal) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “فورد در برابر فراری” به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم‌ “کوئین و اسلیم” (Queen & Slim)، به کارگردانی “ملینا ماتسوکاس” (Melina Matsoukas) با 6 میلیون دلار در جایگاه چهارم و فیلم “یک روز زیبا در محله” (A Beautiful Day in the Neighborhood)، به کارگردانی “ماریل هلر” (Marielle Heller) هم با 5 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته‌اند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. جومانجی: مرحله بعد – Jumanji: The Next Level

داستان و اتفاقات فیلم جدید “جومانجی: مرحله بعد”، در ادامه اتفاقات قسمت قبلی این فیلم، در جریان خواهد بود و همانطور که در تریلر این فیلم دیدیم، به نظر می‌رسد که شاهد ماجراجویی‌ها و حوادث جدید و متفاوتی در فیلم خواهیم بود. قسمت قبلی این فیلم با عنوان “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” (Jumanji: Welcome to the Jungle) در سال ۲۰۱۷ اکران شد که عملکردی بسیار موفق را پشت‌سر گذاشت و به فروشی ۹۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد. باید دید آیا قسمت جدید این فیلم موفق خواهد بود یا نه.

“جیک کاسدان” (Jake Kasdan) مجددا کارگردانی این قسمت از فیلم “جومانجی” را بر عهده داشته است. “دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کوین هارت” (Kevin Hart)، “کارن گیلان” (Karen Gillan) و “جک بلک” (Jack Black) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “جومانجی: مرحله بعد” به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


2. فیلم شان گوسفند: فارماگدون – Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

داستان انیمیشن “فیلم شان گوسفند: فارماگدون” درباره ی شخصیت جدیدی به نام LU-LA است که دارای قدرت های جادویی و فرازمینی است و توسط سفینه ای فضایی به زمین می آید؛ “شان” و دیگر گوسفندان مزرعه برای بازگرداندن LU-LA به خانه اش درگیر اتفاقات و ماجراجویی های جذابی می شوند. این انیمیشن به کارگردانی “ویل بکر” (Will Becher) و “ریچارد استارزاک” (Richard Starzak) ساخته شده و در تاریخ  ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم‌ترین اکران‌های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم