لیست بهترین فیلم‌های عاشقانه سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم

در طی سالهای متعدد ما فیلم‌های عاشقانه متفاوتی را تماشا کرده‌ایم. از عشق غم‌انگیز دو عاشق که هرگز نمی‌توانند به هم برسند، تا عاشقانه‌ای با پایان شاد که زوج مورد نظر با یکدیگر از سختی‌ها عبور می‌کنند و بهم می‌رسند، این چنین است که فیلم عاشقانه جذابیت خاصی دارند که توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. حرکات خاص فرد برای عشقش، یا رها کردن همه چیز برای رسیدن به عشق، یا وقتی دو عاشق به هم بر می‌خوردند و اتفاقی با یکدیگر آشنا می‌شوند، یا لذت تماشای دو فرد متفاوت و با اخلاقیات ضد هم که مدام با یکدیگر بحث می‌کنند، واقعاً جالب است.

درست است که ژانر عاشقانه باب دل همه بینندگان نیست، اما این هم باید در نظر گرفت که هر کسی نمی‌تواند یک عاشقانه بی نقص بسازد، چرا که این هنر بسیار سخت است. هر ساله هالیوود، چند فیلم عاشقانه فوق العاده تولید می‌کند. فیلم‌های چند سال گذشته از جمله “لا لا لند” (La La Land)، “ستاره‌ای متولد می‌شود” (A Star is Born)، و “مرا با نام خودت صدا بزن” (Call Me By Your Name) بوده‌اند. با چنین فیلم‌های فوق العاه جذابی که شاهدشان بودیم، تنها می‌توانیم به این فکر کنیم که در آینده چه فیلم‌هایی در این ژانر تماشا خواهیم کرد. خوشبختانه در سال جدید همه نوع عشقی را در فیلم‌ها شاهد خواهیم بود.

دلایل زیادی برای دوست داشتن ژانر عاشقانه وجود دارد، اگر یکی از طرفداران این ژانر هستید، پس حتماً این لیست را مطالعه کنید. این لیست شامل همه نوع عاشقانه‌ای هست ‒ عاشقانه نوجوانانه، عاشقانه- کمدی، عاشقانه- علمی تخیلی، و عاشقانه. در لیست پیش رو، جدیدترین فیلم‌های عاشقانه سال 2020 و آینده را برایتان جمع آوری کرده‌ایم، امیدواریم لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


20. خطرناک‌ترین بازی ‒ Most Dangerous Game ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“زویی داچ” و “گلن پوئل” آخرین بار در فیلم عاشقانه- کمدی محصول نتفلیکس “تنظیمش کن” (Set It Up) به ایفای نقش پرداختند. این فیلم به قدری مشهور بود که بینندگان منتظر اعلام زمانی برای دنباله آن بودند. نتفلیکس تا به الان برای ساخت ادامه این فیلم علاقه‌ای نشان نداده است. داستان درباره دو کارمند است که سعی می‌کنند رئیس‌هایشان را به هم نزدیک کنند تا فشار کارشان کمتر شود. با این حال، این دو بازیگر بار دیگر در فیلمی عاشقانه- کمدی ایفای نقش کرده‌اند.

این دو بازیگر در “خطرناک‌ترین بازی” با “کیتی سیلبرمن” که جزیی از تیم “تنظیمش بود” همبازی می‌شوند. بازیگران به عنوان تولیدکنندگان اجرایی فیلم کار می‌کنند و قرار است که تولید در اوایل سال 2020 انجام گیرد. این یعنی تا دومین نیمه سال می‌توانیم این فیلم را در صفحه‌های نمایش خود تماشا کنیم.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های عاشقانه این دهه (2019 تا 2010)


19. پس عشق چی؟ ‒ What About Love ‒ (چهارده فوریه، 2020)

برای اضافه کردن چاشنی به این فیلم عاشقانه، آن را در اروپا فیلمبرداری کردند. “پس عشق چی؟” داستان دو نفر است که در هنگام ساخت فیلمی عاشقانه با یکدیگر آشنا می‌شوند. شخصیت‌های اصلی “تنر” و “کریستین” هنگام کار بر روی یک پروژه با یکدیگر آشنا می‌شوند. آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که داستان عاشقانه ک در زندگی دیگران به دنبالش بودند، در واقع بین خودشان اتفاق افتاده است. و سپس اتفاقی غم انگیز رخ می‌دهد. “ماریل جفی”، “میگوئل آنگل مونوز”، “شارون استون“، “اندی گارسیا”، “روزابل لورنتی سلرز” و “ایان گلن” ستارگان فیلم می‌باشند.


18. ستایشش کن ‒ Praise This ‒ (بیست و پنج سپتامبر 2020)

“تینا گوردون” نویسنده فیلم‌هایی مانند “مردها چه می‌خواهند” (What Men Want) و “نابود شده” (Crushed) و فیلم‌هایی مانند “مردم” (Peeples) و “کوچک” (Little) را کارگردانی است. حالا، نویسندگی و همچنین کارگردانی فیلمی عاشقانه- موزیکال را برعهده گرفته است. عوامل فیلم تا به الان مشخص نشده‌اند. جزئیات داستان نیز کامل نیست، اما میدانیم که داستان درباره جوانانی است که سعی دارند در یک رقابت موسیقیایی پیروز شوند. در میان کشف و آزمایش آنها از موسیقی، دوستی و عشق نیز در میانشان جوانه می‌زند. تهیه کنندگان این فیلم “ویل پکر” و “جیمز لوپز” از استودیوی ویل پکر می‌باشند. “تیم استوری” و “شارلا سامپتر بریجت” یز بخشی از این فیلم هستند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


17. من هنوز باور دارم ‒ I Still Believe ‒ (بیست مارس 2020)

“کی جی آپا” که در سریال “ریوردیل” (Riverdale) ایفای نقش کرده، و “بریت رابرتسون” که برای بازی در “سرزمین فردا” (Tomorrowland) و “زیر گنبد” (Under the Dome) شناخته شده است، در این فیلم عاشقانه- بیوگرافی با یکدیگر همبازی می‌شوند. داستان فیلم بر اساس زندگی خواننده مسیحی “جرمی کمپ” ساخته شده است. کمپانی “برادران آروین” که برخی از بهترین فیلم‌های مسیحی مانند “شب خوشگذرانی مادران” (Mom’s Night Out) و “بچه اکتبر” (October Baby) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. داستان از روزهای نوجوانی او شروع می‌شود، زمانی که با “ملیسا” آشنا شد. جرقه‌ای در بینشان صورت گرفت و آنها عاشق یکدیگر شدند. با این وجود، وقتی خبر می‌رسد که تشخیص داده شده ملیسا سرطان دارد، این دو قدمی بزرگ بر می‌دارند، تا اجازه ندهند این بیماری عشقشان را تضعیف کند.


16. غرفه بوسه 2 ‒ The Kissing Booth 2 ‒ (هنوز اعلام نشده است)

فیلم “غرفه بوسه” یکی از محبوب‌ترین عاشقانه- کمدی‌های سال 2017 بوده است. “جویی کینگ” در نقش دختریست که عاشق برادر بهترین دوستش می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که بین دو دوست فاصله بیفتد و شخصیت اصلی بین این دو برادر گیر بیفتد. داستان فیلم برگرفته کتابی با همین نام اثر “بث ریکلز” می‌باشد. “غرفه بوسه 2” ادامه فیلم اول است و داستان “الی” را پس از اینکه “نوآح” به هاروارد می‌رود را به تصویر می‌کشد. حالا این دو در رابطه‌ای با فاصله دور قرار دارند. بازیگران اصلی بار دیگر به فیلم باز می‌گردند تا نقش خود را ایفا کنند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های عاشقانه قرن 21 که احساسات شما را برانگیخته می‌کنند


15. بعد از برخورد ما ‒ After We Collided ‒ (آوریل 2020)

“بعد از برخورد ما” یکی دیگر از فیلم‌های دنباله دار سال 2020 می‌باشد، که برگرفته از کتابی با همین نام اثر “آنا تاد” می‌باشد. داستان درباره دختری به نام “تسا” ست که عاشق پسری ثروتمند به نام “هاردین” می‌شود. علیرغم نظرات منفی، این فیلم در گیشه سینما فروش خوبی داشت. می‌توان “بعد از برخورد ما” را با سری “پنجاه طیف” (Fifty Shades series) مقایسه کرد، که بازیگران، نویسنده‌ها و تقریباً تمام عوامل آن در پروژه دست داشتند و نظرات منفی زیادی نیز دریافت کردند، اما با اینحال، توانست فروش خوبی داشته باشد و درآمد زیادی داشته باشد.

ما از سری جدید “بعد از برخورد ما” نیز همین انتظار را داریم. ستارگان “جوزفین لانگفورد” و “هیرو فینس- تیفین” نقش اصلی را بر عهده دارند. پس از رخدادهای فیلم اول، که تسا تصمیم می‌گیرد پس تمام مشکلاتی که مادر هاردین ایجاد می‌کند، همچنان کنار او بماند، این قسمت انتخاب او را زیر سؤال می‌برد. شخصیت هاردین به فکر فرو می‌رود و تسا به این فکر می‌کند، که آیا هاردین می‌تواند برای او تغییر کند؟


14. عکس ‒ The Photograph ‒ (چهارده فوریه 2020)

“ایسا رائه” که نامزد جایزه اسکار شده و برای بازی در “ناامن” (Insecure) و “دختر سیاهپوست عجیب” (Awkward Black Girl) شناخته شده است. “لاکیث استنفیلد” با بازی در “برو بیرون” (Get Out) و “ببخشید اذیتت کردم” (Sorry to Bother You) توانایی خود را ثابت کرده است. این دو هنرپیشه در فیلمی به کارگردانی “استلا مگهی” (کارگردان فیلم‌های “تقریباً بالغ” (Grown-ish) و “ناامن”) همبازی هستند. “عکس” درباره زنی است که عکسی از مادر مرحومش، که به تازگی فوت شده، پیدا می‌کند. او همین حالا درباره زندگی مادرش سؤالات زیادی داشته و این عکس او را گیج‌تر می‌کند. در سفرش او برای پیدا کردن جواب سوالاتی که دارد، او با مردی آشنا می‌شود که شکوفه عشق در میانشان جوانه می زند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های خون آشامی عاشقانه در تاریخ سینما


13. شادترین فصل ‒ Happiest Season ‒ (بیست نوامبر 2020)

ستارگان “شادترین فصل”، “کریستین استوارت” و “مک کنزی دیویس” هستند که نقش‌های اصلی را بر عهده دارند، این فیلم توسط “کلی دو ول” (کارکردان فیلم‌های “در جستجوی آلاسکا” (Looking for Alaska) و “مداخله” (The Intervention) کارگردانی شده است، او همچنین به همراه “مری هولند” در نوشتن نمایشنامه فیلم نیز دستی داشته است. داستان درباره زنی است که برنامه دارد تا در میهمانی سالانه خانوادگی دوست دخترش، از او خواستگاری کند. اما پس از اینکه متوجه می‌شود دوست دخترش تا به حال در این باره با خانواده‌اش صحبت نکرده و محافظه کار بوده است، همه چیز عوض شده و تبدیل به رابطه‌ای غم انگیز و پنهانی می‌شود. تهیه کنندگان این فیلم “مارتی برون” (که تهیه کنندگی فیلم‌های “گروگ و میش” (The Twilight Saga)، “نخستین انسان” (First Man)، “دونده مارپیچ” (The Maze Runner) را نیز بر عهده داشت) و “ایزاک کلاسنر” (که تهیه کننده “عشق سایمون” (Love, Simo)، “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) نیز بود) می‌باشند.


12. برای تمام پسرها: پی نوشت. من هنوز دوستت دارم ‒ To All the Boys: P.S I Still Love You ‒ (دوازده فوریه 2020)

پس از اینکه “نوآح سنتینو” به طور متعدد نقش پسرانی را بازی کرد که باعث می‌شوند در یک نگاه عاشقشان شوید، عنوان دوست پسر مجازی را برای خود برگزید. او با “تقدیم به تمام پسرانی که قبلاً عاشقشان بودم” (To All the Boys I Have Loved Before) کارش را شروع کرد. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام و اثر “جنی هان” ساخته شده است. ” برای تمام پسرها: پی نوشت. من هنوز دوستت دارم ” پا جای کتابش گذاشت و به سرعت به محبوب‌ترین فیلم عاشقانه سال تبدیل شد. سری جدید این فیلم اتفاقاتی از این کتاب را روایت می‌کند. تمامی عوامل سری اول این فیلم بازگشته‌اند تا ماجرای عاشقانه “لارا جین” را به تصویر بکشند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه غم انگیز در تاریخ سینما


11. دو مرغ عاشق ‒ The Lovebirds ‒ (سه آوریل 2020)

آخرین باری که “کمیل ناجیانی” در فیلمی عاشقانه- کمدی ایفای نقش کرد “بیمار بزرگ” (The Big Sick) بود، که این فیلم موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نامه اصلی شد و نظرات مثبت زیادی دریافت کرد. حالا او بار دیگر بازگشته تا به همراه “ایسا رائه” در فیلم عاشقانه- کمدی دیگری ایفای نقش کند. کارگردان “دو مرغ عشق”، “مایکل شولتر” می‌باشد که فیلم‌های “مریض بزرگ” و “تابستان داغ و مرطوب آمریکا” (Wet Hot American Summer) را کارگردانی کرده است. داستان درباره شخصیت ناجیانی و رائه است. آن‌ها زوجی در حال جدایی هستند اما یک قتل باعث می‌شود همه چیز تغییر کند. آن‌ها مظنون به قتل شده و در حالی که تلاش می‌کنند بیپناهی خود را ثابت کنند، به زوایای پنهان یکدیگر و رابطه‌شان پی می‌برند.


10. جایی که عاشق بودیم ‒ All the Bright Places ‒ 2020

“جایی که عاشق بودیم” کتابی اثر “جنیفر نئون” است که به همراه “لیز هانا” (که نمایشنامه فیلم “پست 2017” (The Post) را نوشته است) نمایشنامه‌ای از آن نوشته است.

داستان درباره “ویولت” و “تئودور” می‌باشد. هر دوی آنها درگیر شرایط سختی هستند، و اتفاقاتی که در خانواده‌شان رخ داده روی روان آن‌ها تأثیر گذاشته است. وایولت خواهرش را از دست داده و حالا در مرحله احساس گناه بازماندگان به سر می‌برد و در حال دست و پا زدن در ورته افسردگی است، اما کسی توجهی به او ندارد. تئودور نیز در حال پشت سر گذاشتن اتفاقاتی مشابه او می‌باشد. به طور کاملاً تصادفی هر دوی آنها تصمیم می‌گیرند در یک روز و در یک مکان خودکشی کنند. وقتی همدیگر را می‌بینند، شگفت زده شده و درباره هم کنجکاو می‌شوند. آیا این دو می‌توانند به یکدیگر کمک کنند تا به وضعیت عادی خود بازگردند؟

موضوعات داستان افسردگی و مشکلات روانی نوجوانان است و به بی توجهی اطرافیان به این امر می‌پردازد. داستان فیلم تقریباً ساده است و ممکن است دوست داشته باشید قبل از تماشای فیلم کتابان را بخوانید. “آل فانینگ” (بازیگر “مالفیسنت” (Maleficent) و “شیطان نئونی” (The Neon Demon) و “جاستیس اسمیت” (بازیگر “دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی” (Jurassic World: Fallen Kingdom) و “پوکمن: کارآگاه پیکاچو” (Pokémon: Detective Pikachu’) در نقش شخصیت‌های اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بخوانید: برترین فیلم های عاشقانه تاریخ سینما با موضوع عشق یک طرفه


9. لوسی و دسی ‒ Luci and Desi ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“لوسیل بال” و “دسی آرناز” در دهه 40 و 50 زوج ستاره هالیوود بودند. آن‌ها به موفقیت زیادی دست یافتند و کمپانی دسیلو را تأسیس کردند که فیلم‌های مانند “من لوسی را دوست دارم” (I Love Lucy)، “پیشتازان فضا” (Star Trek) و “دست نیافتنی‌ها” (Untouchables) را تولید کردند. با اینکه زندگی حرفه‌ای آنها پر از موفقیت بود اما درباره زندگی شخصی‌شان نمی‌توان چیز زیادی گفت. در داستنان آن‌ها فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشت. دختر بازی و مصرف بیش از حد الکل دسی، یکی از مهم‌ترین دلایل شکست رابطه آنها بود.

این فیلم داستان عشق حیرت انگیز اما طلسم شده آنها را روایت می‌کند. “آرون سارکین” (کارگردان فیلم “بازی مالی” (Molly’s Game) کارگردان این اثر و “کیت بلانشت” نیز در نقش بال می‌باشد. بازیگر شخصیت دسی هنوز انتخاب نشده، اما افراد خوبی نامزد ایفای این نقش شده‌اند. ببینیم چطور از آب در می‌آید!


8. دوشنبه ‒ Monday ‒ 2020

“سباستین استن” با تشکر از نقش‌هایش به عنوان “باکی بارنز”، “سرباز زمستان”، “گرگ سفید” در دنیای سینمایی مارول، به دزد قلب‌های هالیوود شهرت یافته است. نقش او به عنوان همسر “تونیا هاردینگ” در “من تونیا هستم” (I, Tonya) باعث شد نظرات مثبت زیادی دریافت کند و همچنین در “نابودگر” (Destroyer) نیز دوشادوش “نیکول کیدمن” به ایفای نقش پرداخت. در بین تمام این نقش‌های جدی، او در یک فیلم کمدی- عاشقانه بازی خواهد کرد که خبر آن از حالا باعث غش و ضعف طرفدارنش شده است.

استن در کنار “دنیس گاف” به عنوان “میکی” ایفای نقش می‌کند که در هنگام سفر در کشور زیبای آتن با زنی به نام “کلوئی” (گاف) آشنا می‌شود. ساعت عشق آنها در حال تیک تاک است چرا که کلوئی چمدان‌های خود را بسته و به زودی به آمریکا باز خواهد گشت. اما این موضوع به آنها اجازه می‌دهد که در زمان محدودی که دارند، تمام دیوانه بازی‌هایی را که می‌خواهند، انجام دهند. داستانی عاشقانه با پس زمینه آتن شگفت انگیز و بازیگرانی جذاب، دیگر از یک داستان عاشقانه چه می‌خواهید؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید


7. بلوند قانونی سه ‒ Legally Blonde 3 ‒ (هشت می 2020)

در سال 2001 فیلمی منتشر شد که تابوهای زیادی را زیر پا گذاشت. داستان آن درباره دختری بلوند، جذاب و خواستنی به نام “آل وودز” می‌باشد، دختری که همه چیز تمام است و کاملاً شبیه دختران ثروتمند می‌باشد! وقتی دوست پسر آل با او بهم می زند و می‌گوید آل ناپخته است و اصلاً جدی نیست، او تصمیم می‌گیرد شیوه زندگیش را تغییر داده تا دوست پسرش را برگرداند. آل نیز مانند دوست پسر سابقش برای رشته حقوق، در دانشگاه هاروارد ثبت نام کرده است و پس از تلاش‌های متعدد موفق می‌شود پذیرش بگیرد. سپس تلاش می‌کند که در جمعیت بزرگ و جدی هاروارد همرنگ جماعت شود و همه میدانیم که داستان چطور تمام می‌شود.

در واقع، در پی موفقیت این فیلم، سری دوم آن نیز ساخته شد. پس از چند اقتباس تلوزیونی و فیلم موزیکال از آن ساخته شد، اما هیچکدام به زیبایی فیلم اصلی ندرخشیدند، در اصل می‌توان گفت چون هیچکدام “ریس ویترسپون” را در نقش اصلی خود نداشتند. اما او حالا بازگشته تا بار دیگر نقش آل را بر عهده بگیرد. با اینکه خبری از چگونگی داستان موجود نیست، اما تاریخ انتشار فیلم اعلام شده است.


6. از طلسم در آمده ‒ Disenchanted ‒ (هنوز اعلام نشده است)

از وقتی که دیزنی افسانه پریان ساخت، ما همه نوع شاهزاده‌ای دیده‌ایم. شخصیت و سرنوشت آنها در طی زمان پیشرفت کرده است. “گیسل” با بازی “ایمی آدامز” یکی از این شاهزاده‌هاست، اما با تمام شاهزاده‌هایی که تا به الان دیده‌ایم متفاوت است. داستان او با داستان‌های هم دوره‌اش متفاوت است که شاهزاده تصمیم می‌گیرد تا از نامزدی که برای او انتخاب شده است جدا شود، و با کسی که خودش انتخاب می‌کند، زندگی متفاوتی را آغاز کند. اما این موضوع برای سالها پیش بوده است. گیسل پایان خوشی که می‌خواست را بدست آورد و ما نیز با کلی سؤال بی جواب به خانه‌هایمان رفتیم.

اصلاً پایان خوش یعنی چه؟ چه بر سر گیسل و دوستانش آمد؟ “از طلسم در آمده” جواب این سؤال‌ها را می‌دهد. از آنجایی که ایمی آدامز اشاره گرده بود “اجازه نمی‌دهم کس دیگری نقش گیسل را بازی کند”، بار دیگر برای ایفای نقش خود باز می‌گردد. ممکن است “پاتریک دمپسی” و “جیمز مارسدن” نیز باز گردند. نمایشنامه فیلم در حال نوشته شدن است و به نظر تماشای آن خالی از لطف نیست.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کمپانی دیزنی در این دهه (2010 تا 2019)


5. پرنس چارمینگ ‒ Prince Charming ‒ (هنوز اعلام نشده است)

در دفاتر مرکزی دیزنی خبرهایی ست (یا هر جایی که در آن فیلم‌های زیبایی می‌سازند که باعث گریه و خنده ما می‌شوند)! پروژه‌های زیادی برای طرفداران دیزنی در حال انجام هستند و قرار است بهتر هم شود، چرا که خانه تولید دیزنی در حال ساخت همه نوع داستانی است، خصوصاً از شخصیت‌هایی که با اینکه پر اهمیت بودند، اما زیاد به آنها پرداخته نشد. پرنس چارمینگ یکی از آنهاست.

شاهزاده‌های دیزنی، جایگاه خاصی در دنیا داشته‌اند و و با گذشت زمان دلبستگی شاهزده خانم‌ها به پرنس‌ها تقریباً از بین رفته است. پس شاهزاده بیچاره چه کند؟ ناراحت نباشید! دیزنی به این موضوع پرداخته و حالا می‌خواهد داستان مناسبی برای پرنس چارمینگ بسازد. داستان فعلاً در حال ساخته شدن است و ما درباره آن یا درباره بازیگرانش چیزی نمی‌دانیم، اما برای دیدنش هیجان زده‌ایم.


4. شرور ‒ Wicked ‒ 2021

“جادوگر شهر اوز” (The Wizard of Oz) یکی از محبوب‌ترین داستان‌هاست و شخصیت‌های به یادماندنی زیادی دارد. جادوگر شرور غرب یکی از آنهاست. وقتی “دوروتی” به شهر اوز می‌رسد، ما می‌توانیم شخصیت‌های خوب و بد را ببینیم و همچنین متوجه می‌شویم که چرا به این جادوگر سبز رنگ لقب “شرور” داده شده است. اما این شخیصت نیز مانند تمام شخصیت‌های بد دیگر داستانی را پشت سر گذاشته است! و فیلم جدید “شرور” درباره همین موضوع است. همه چیز از زمانی شروع می‌شود که “الفابا” هنوز جزو افراد خوب بود. این فیلم داستان زمانی را روایت می‌کند که او با جادوگر خوب “گلیندا” سپری می‌کرد، و ماجراهای این دو و مناقشه آنها بر سر چیزهای مختلف، از جمله عشق را به تصویر می‌کشد. الفابا و گلیندا هر دو عاشق یک نفر می‌شوند و این امر باعث می‌شود که الفابا در آینده به جادوگر سبز تبدیل شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند


3. اغوا کردن اینگرید بریگمن ‒ Seducing Ingrid Bergman ‒ (هنوز اعلام نشده است)

“اینگرید بریگمن” یکی از بازیگران پر احترام هالیوود است. او با بازی در فیلم‌های پرفروش و موفق، در حرفه خود کارنامه خوبی دارد و چهره ایست از یک زن موفق آمریکایی (البته او اهل سوئد بود). با اینکه در ظاهر فردی بسیار موفق با زندگی کامل به نظر می‌رسید، اما او نیز انسانی عادی دارای مشکلاتی بود که می‌توانستند زندگیش را مختل کنند. یکی از مشکلاتش از جایی شروع شد که با “رابرت کاپا” آشنا شد. در آن زمان برگمن متأهل بود و کاپا یک عکاس بود که پس از کار در آلمان، در پاریس مشغول به کار بود. دیدار آنها هوسی بیش نبود و در انتها به رابطه‌ای پنهانی تبدیل شد که هر دویشان را در موقعیتی دشوار قرار داد.

فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته “کریس گرینهاف” ساخته شده است. “جسیکا چستین” نقش برگمن و “جیمز منگولد” کارگردانی این فیلم را برعهده دارند.


2. اما ‒ Emma ‒ (بیست و یک فوریه 2020)

کتاب‌های “جین آستین” برای داشتن شخصیت‌های زن پیچیده و عاشق پیشگانشان بسیار مشهورند (محبوب‌ترین آنها آقای دارسی است) که باعث می‌شوند غش و ضعف کنید. “اما” یکی از بهترین و مشهورترین کارهای اوست. اقتباس‌های متعددی از آن ساخته شده است، و در سال 2020، شاهد اقتباس دیگری از آن خواهیم. نمایشنامه این فیلم توسط “النور کاتون” که برای کتاب “پرفروغ‌ها” (The Luminaries) خود، برنده جایزه من بوکر سال 2013 شد. کارگردان این فیلم “آتم د وایلد” می‌باشد، که حرفه خود را با این فیلم آغاز می‌کند.

“آینا تیلور- جوی” نقش شخصیت اصلی را بر عهده دارد. او یک قهرمان است که مانند ملکه زنبور عسل به دنبال جفت خود می‌گردد. “جانی فلین” (بازیگر فیلم‌های “نابغه” (Genius) و “دلباخته” (Lovesick)، نقش “جورج نایتلی” را به تصویر می‌کشد. دیگر ستارگان فیلم “بیلی نای”، “میا گوث” (“سوسپیریا” (Suspiria) و “درمانی برای سلامتی” (A Cure for Wellness)، “میراندا هارت”، “کالم ترنر” (“جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald)، “جاش اوکانر” (“تاج” (The Crown)، “روپرت گریوز” و “جما ولن” می‌باشند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


1. داستان وست ساید ‒ West Side Story ‒ (هشت دسامبر 2020)

عاشقانه رومئو جولیت اثر “ویلیام شکسپیر” بارها در صفحه نمایش به تصویر کشیده شده است. برخی فیلمسازان و نویسندگان در داستان خود از این عاشقانه الهام گرفته‌اند و پیچیدگی‌هایی نیز به آن اضافه کردند. یکی از این اقتباس‌ها نمایشنامه برد “داستان وست ساید” به کارگردانی “استفن ساندهیم” می‌باشد. در سال 1961 فیلمی از این نمایش اقتباس شد. این فیلم مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و برنده ده جایزه اسکار شد.

قرار است این داستان بار دیگر به صحنه باز گردد، و این بار تحت نظر کارگردان افسانه‌ای “استیون اسپیلبرگ” می‌باشد. نمایشنامه این فیلم توسط “تونی کاشنر” که دریافت جایزه پولیتزر و نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد. او در فیلم هی مانند “مونیخ” (Munich) و “لینکلن” (Lincoln) نیز با اسپیلبرگ همکاری کرده است. “داستان وست ساید” در دهه 50 و در نیویورک اتفاق میفتد، که درباره عاشقانه بین دو نوجوان به نام‌های “تونی” و “ماریا” است که عیلرغم دشمنی بین خانواده‌شان، به یکدیگر دل می‌بازند. ستارگان فیلم “آنسل الگورت” (“بخت پریشان”(The Fault In Our Stars) و “ریچل زگلر” می‌باشند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم