پیتر سارسگارد به جمع بازیگران فیلم بتمن اضافه شد

بعد از تایید و معرفی بازیگرانی مثل “زوئی کراویتز” (Zoe Kravitz) برای بازی در نقش کت وومن یا زن گربه‌ای و همچنین انتخاب “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) به عنوان بازیگر نقش بتمن، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی از اضافه شدن “پیتر سارسگارد” (Peter Sarsgaard) برای ایفای نقش نامعلومی در فیلم “بتمن” (Batman) خبر داد. این درحالی است که برخی منابع احتمال می‌دهند که این بازیگر برای نقش “هاروی دنت” انتخاب شده باشد.

“سارسگارد” سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مثل “هفت دلاور” (The Magnificent Seven)، “فانوس سبز” (Green Lantern) و “پابلوی دوست داشتنی” (Loving Pablo) را در کارنامه خود دارد.

مدتی پیش حضور “پل دینو” (Paul Dano) به عنوان بازیگر شخصیت ادوارد نیگما، ملقب به ریدلر نیز در این فیلم تایید شد. همچنین گفته می‌شود که مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم “بتمن” از ماه ژانویه 2020 (دی و بهمن 98) و در کشور انگلستان آغاز خواهد شد.

“مت ریوز” (Matt Reeves)، فیلمنامه نویس فیلم جدید “بتمن”، همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بود، داستان این فیلم را به دوران جوانی شخصیت “بتمن” اختصاص داده است. علاوه بر این “مت ریوز” از متفاوت بودن داستان این فیلم و همچنین شخصیت “بتمن” نسبت به فیلم های گذشته خبر داد و افزود: نباید توقع داشته باشیم که سری جدید فیلم “بتمن” اقتباسی از فیلم “بتمن:سال اول” (Batman: Year One) باشد. داستان “بتمن:سال اول” یکی از کامیک های مورد علاقه ی من است؛ اما قصد ندارم از آن برای نوشتن این فیلمنامه ی جدید استفاده کنم. به نظر من بهتر است این داستان به طور خاص به روایت شخصیت “بتمن” بپردازد.

فیلم جدید “بتمن” قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم