اولین پوستر رسمی فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شد

بعد از تایید عنوان رسمی قسبمت سوم فیلم “شکارچیان روح” (Ghostbusters)، کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی با انتشار پوستر رسمی این فیلم اعلام کرد که نخستین تریلر رسمی این فیلم روز دوشنبه منتشر می‌شود. در پوستر جدید فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” (Ghostbusters: Afterlife) شاهد حضور هیچ یک از شخصیت‌های داستان نیستیم و با توجه به آن احتمالا شاهد سفری ماجراجویانه در این فیلم خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید:

اولین قسمت از فیلم “شکارچیان روح” در سال ۱۹۸۴ میلادی (۱۳۶۳ شمسی) و به کارگردانی “ایوان رایتمن” (Ivan Reitman)، پدر “جیسون رایتمن”، تولید و اکران شد.

بعد از گذشت ۳۲ سال از پخش فیلم “شکارچیان روح”، “پال فیگ” (Paul Feig)، کارگردان ۵۶ ساله ی آمریکایی، در تابستان سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت قسمت جدیدی از این فیلم را به عنوان دنباله ی قسمت قبلی تولید کند. این فیلم با بودجه ای ۱۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد فروشی ۲۲۹ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

داستان این فیلم درباره ی حمله ی ارواح به شهر منهتن و تسخیر تمام شهر توسط آنها است. به دنبال این اتفاق مردم شهر بسیار وحشت زده می شوند تا اینکه یک فیزیکدان به همراه گروهی از دوستانش وسیله ای را برای شکار و دستگیری ارواح اختراع می کنند تا به مردم کمک کرده و ارواح را از شهر بیرون کنند. اما اوضاع طبق برنامه ریزی آنها پیش نمی رود و مشکلاتی بر سر راهشان قرار می گیرد.

“جیسون رایتمن” (Jason Reitman) وظیفه کارگردانی فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” را برعهده داشته است؛ “کری کُن” (Carrie Coon)، “فین ولفهارد” (Finn Wolfhard)، “مکینا گریس” (Mckenna Grace) و “پال راد” (Paul Rudd) ازجمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم