گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: چهارمین هفته صدرنشینی برای فیلم مطرب

فیلم “مطرب” این هفته هم فروش بالایی را در گیشه تجربه کرد و با 4 میلیارد و 473 میلیون تومان فروش همچنان در جایگاه نخست جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا پایان هفته چهارم اکرانش به مبلغ 17 میلیارد و 308 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “مطرب” به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است؛ “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن”، با 1 میلیارد و 308 میلیون تومان فروش در هفته گذشته، جایگاه دوم خود در جدول را حفظ کرده است. این فیلم هم تا پایان هفته چهارم اکرانش درمجموع به 4 میلیارد و 558 میلیون تومان فروش دست پیدا کرده است.

داستان این فیلم درباره یک فرد ناشنوا و یک فرد نابینا است که به‌طور اتفاقی شاهد قتل مردی به دست یک زن می‌شوند و حالا باید به هر طریقی که شده از این مهلکه جان سالم به در ببرند. “امین حیایی”، “بهرام افشاری”، “لیندا کیانی” و “پوریا پورسرخ” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “منطقه پرواز ممنوع”، به کارگردانی “امیر داسارگر”، با 724 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم هم نیز اکنون به 1 میلیارد و 574 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “هزارتو” به کارگردانی “امیرحسین ترابی”، با 399 میلیون تومان فروش در مقام چهارم و فیلم “بنیامین”، به کارگردانی “محسن عنایتی”، با 344 میلیون تومان فروش در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای ایران قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم