اولین تریلر رسمی فیلم No Time to Die منتشر شد + ویدئو

همانطور که وعده داده شده بود، کمپانی یونیورسال پیکچرز و MGM ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی فیلم موردانتظار “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز زیادی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

 

قسمت جدید ۰۰۷ داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده “رامی مالک” خواهد بود.

آخرین فیلمی که از مجموعه فیلم های “جیمز باند” اکران شد، فیلم “اسپکتر” (Spectre) بود که در سال ۲۰۱۵ با بودجه ای ۳۰۰ میلیون دلاری و به کارگردانی “سم مندس” (Sam Mendes) ساخته شد و در مجموع به فروشی ۸۸۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

“کری فوکوناگا” (Cary Joji Fukunaga) وظیفه ی کارگردانی فیلم جدید “باند ۲۵” را بر عهده خواهد داشت و “دنیل کریگ” بار دیگر نقش جیمز باند را در این فیلم بازی می کند.

فیلم “زمانی برای مردن نیست” در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم