مراحل فیلمبرداری دنباله‌های فیلم Avatar در سال 2019 به پایان رسیده است؛ انتشار تصویر جدیدی از پشت‌صحنه

زمستان سال گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم از آغاز مراحل تولید و فیلمبرداری دنباله‌های فیلم “آواتار” (Avatar) در کشور نیوزیلند خبر داد و گفته شد که تا پایان سال 2019 بخش عمده‌ای از دنباله‌های این فیلم با حضور بازیگران اصلی آن به پایان خواهد رسید و ادامه مراحل ساخت در سال‌های آتی انجام خواهد شد.

اکنون این کمپانی با انتشار تصویری از پشت‌صحنه مراحل ساخت دنباله‌های فیلم “آواتار”، از به پایان رسیدن فیلمبرداری این فیلم‌ها در سال 2019 خبر داد. در تصویر منتشر شده شاهد بخش عرشه Sea Dragon هستیم که یک مدل واقعی آن طراحی شده و در سیاره پاندورا و محیط‌های آبی قرار است استفاده شود که در واقع این موضوع نشان می‌دهد که در فیلم‌های آواتار قرار است شاهد محیط‌های آبی زیادی باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

“ادی فالکو”، “میشل یئو”، “سم ورتینگتون”، “زویی سالدانا”، “استفن لانگ” و “سیگورنی ویور” از جمله بازیگرانی هستند که در مجموعه فیلم‌های “آواتار” به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. “جیمز کامرون” (James Cameron) نیز همانند قسمت اول، کارگردانی دنباله‌های این فیلم برعهده دارد.

تاریخ اکران هر یک از این فیلم‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • “آواتار ۲”: ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)
  • “آواتار ۳”: ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)
  • “آواتار ۴”: ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)
  • “آواتار ۵”: ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶)

قسمت اول فیلم “آواتار” در سال ۲۰۰۹ با بودجه ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و با عبور از مرز دو میلیارد دلار فروش، در لیست پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار گرفت. همچنین این فیلم موفق به دریافت دو جایزه ی اسکار و دو جایزه ی گلدن گلوب در سال ۲۰۱۰ نیز شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم