پوستر شخصیت‌های فیلم موردانتظار Dolittle منتشر شد

بعد از گذشت بیش از یک ماه از انتشار اولین تریلر فیلم موردانتظار “دولیتل” (Dolittle)، کمپانی یونیورسال پیکچرز به‌تازگی پوستر شخصیت‌های اصلی این فیلم را منتشر کرده است. در همه این پوسترها شاهد حضور بازیگر نقش دکتر دولیتل (با بازی رابرت داونی جونیور) و یکی از حیوانات داستان اصلی فیلم هستیم. توجه داشته باشید که نام بازیگر صداپیشه‌ی هر شخصیت در قسمت بالای پوسترها نوشته شده است. در ادامه می‌توانید این پوسترهای جدید را مشاهده کنید:

داستان این فیلم براساس مجموعه کتابهایی به همین نام ساخته شده است که در دهه ۴۰ میلادی منتشر شده اند. اولین فیلمی که بر اساس این مجموعه کتابها ساخته شد، فیلمی با عنوان “دکتر دولیتل” بود که در سال ۱۹۶۷ اکران شد. پس آن در سالهای ۱۹۹۸ و ۲۰۰۸ نیز دو فیلم دیگر با همین عنوان ساخته و اکران شدند که در گیشه نیز موفق ظاهر شدند.

فیلم جدید “دولیتل” با بودجه ای ۱۷۵ میلیون دلاری و به کارگردانی “استیون گیگان” (Stephen Gaghan) ساخته شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در بهار سال ۲۰۱۹ اکران شود اما به نه ماه تاخیر مواجه شد و اکنون قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران شود.

“دولیتل” که با ژانر کمدی، فانتزی و ماجراجویی راهی پرده ی سینما خواهد شد درباره ی پزشکی به نام دولیتل (با بازی  رابرت داونی جونیور) است که به خاطر عشق و علاقه اش به همه ی موجودات، شروع به ارتباط برقرار کردن با حیوانات می کند و زمانی که متوجه می شود در این کار موفق شده است، یک ماجراجویی خارق العاده را آغاز می کند.

رامی ملک، تام هالند، ماریون کوتیار، اکتاویا اسپنسر، رالف فاینز، سلنا گومز، اما تامپسون، جان سینا و کمیل نانجیانی از جمله صداپیشگان این فیلم هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم