حضور افتخاری کیانو ریوز در اولین تریلر انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر از انیمیشن موردانتظار “باب اسفنجی” را منتشر کرده است که حضور ستاره سرشناس هالیوود یعنی کیانو ریوز در این تریلر باعث خوشحالی و شگفت‌زدگی طرفداران شده است. همچنین با انتشار این تریلر، عنوان رسمی این انیمیشن “فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری” (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run) اعلام شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

“فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری” یک فیلم کمدی انیمیشن بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشنی باب‌اسفنجی شلوار مکعبی است. این فیلم سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های باب‌اسفنجی است. زمان این فیلم پیش از وقایع سریال و دو فیلم قبلی است و نشان می‌دهد که چگونه باب اسفنجی جوان با دوستانش ملاقات کرد.

“تیم هیل” (Tim Hill) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده داشته است. “جنگ با پدربزرگ” (The War with Grandpa)، “هاپ” (Hop) و “آلوین و سمورچه‌ها” (Alvin and the Chipmunks) از جمله آثاری هستند که به کارگردانی “هیل” ساخته شده‌اند.

انیمیشن “فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری” یکی از موردانتظارترین انیمیشن‌های سال 2020 به حساب می‌آید که در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

“تان کنی”، “جیل تالی”، “بیل فیجرباک” و “مستر لارنس” از جمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم