تاریخ اکران فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون اعلام شد

کمپانی برادران وارنر به تازگی با انتشار پوستر جدیدی از فیلم “بلک آدم” (Black Adam)، تاریخ اکران رسمی این فیلم را اعلام کرده است. در این پوستر شاهد ظاهر متفاوت دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش اصلی این فیلم و تاریخ اکران آن در 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) هستیم. در ادامه می‌توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید:

این اولین حضور بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن یعنی “دواین جانسون” در یک فیلم کمیک بوکی خواهد بود و انتظار می‌رود فیلم “بلک آدم” به دلیل حضور این ستاره سرشناس هالیوودی، بعد از فیلم “شزم” (Shazam) به یکی دیگر از فیلم‌های موفق ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر تبدیل شود.

وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده “ژاومه کویت-سرا” (Jaume Collet-Serra)، سازنده آثاری مثل “بدون توقف” (Non-Stop)، “مسافر همیشگی” (The Commuter) و “ناشناس” (Unknown) خواهد بود. این کارگردان در فیلم موردانتظار “گشت و گذار در جنگل” (Jungle Cruise)، که در تابستان 2020 اکران خواهد شد، نیز با “دواین جانسون” همکاری داشته است.

همچنین بنا به گفته سازندگان فیلم “بلک آدم”، مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه جولای سال 2020 آغاز خواهد شد. تاکنون حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید نشده و جزئیات داستان آن نیز منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم