گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: شروع طوفانی فیلم مطرب در اولین هفته اکرانش

در هفته‌ای که گذشت، اکران فیلم “مطرب” جان تازه‌ای به جدول فروش هفتگی سینماهای کشور بخشید و با شروع بسیار قوی که در گیشه داشت، جایگاه نخست جدول را از آن خود کرد.

این فیلم که به کارگردانی “مصطفی کیایی” ساخته شده است، در اولین روزهای اکرانش موفق شد به 4 میلیارد و 903 میلیون تومان فروش دست پیدا کند. “پرویز پرستویی”، “الناز شاکردوست”، “محسن کیایی” و “مهران احمدی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “مطرب” به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “چشم و گوش بسته”، به کارگردانی “فرزاد موتمن”، هم شروع موفقی را پشت‌سر گذاشت و با 1 میلیارد و 49 میلیون تومان فروش در گیشه، جایگاه دوم جدول فروش هفتگی را به‌دست آورد. داستان این فیلم درباره یک فرد ناشنوا و یک فرد نابینا است که به‌طور اتفاقی شاهد قتل مردی به دست یک زن می‌شوند و حالا باید به هر طریقی که شده از این مهلکه جان سالم به در ببرند.

“امین حیایی”، “بهرام افشاری”، “لیندا کیانی” و “پوریا پورسرخ” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “هزارتو” به کارگردانی “امیرحسین ترابی”، با 753 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به مبلغ 3 میلیارد و 583 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون”، به کارگردانی “محمدحسین مهدویان” با 358 میلیون تومان فروش، در جایگاه چهارم و  فیلم “مسخره باز”، به کارگردانی “همایون غنی زاده” هم با 223 میلیون تومان فروش در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم