رونمایی از ظاهر جدید شخصیت Sonic در تریلر جدید این لایواکشن

اردیبهشت ماه امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) رامنتشر کرد که با اعتراض شدید طرفداران نسبت به طراحی شخصیت “سونیک” مواجه شد. با  اعلام نارضایتی هوادارن، “جف فاولر” (Jeff Fowler)، کارگردان این فیلم، در صفحه ی رسمی خود در توییتر، از ایجاد تغییراتی اساسی در طراحی شخصیت “سونیک” خبر داد و از بازخورد های هوادارن این شخصیت نیز تشکر کرد!

اکنون بعد از گذشت پنج ماه از تایید تغییر طراحی شخصیت سونیک، کمپانی پارامونت پیکچرز با انتشار تریلر جدیدی از ظاهر جدید این شخصیت رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

همانطور که در تریلر هم دیدیم، طراحی ظاهری “سونیک” تغییر زیادی نسبت به نسخه قبلی داشته و انتظار می‌رود که این بار مورد رضایت طرفداران قرار گیرد. همچنین پوستر جدیدی هم از این لایو اکشن با محوریت شخصیت “سونیک” و “دکتر اگمان” (با بازی “جیم کری”) منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

علاوه بر “جیم کری”، “بن شوارتز” (Ben Schwartz)، “جیمز مارسدن” (James Marsden) و “تیکا سامپتر” (Tika Sumpter) دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

لایواکشن “سونیک خارپشت” در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما‌های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم