اولین تریلر انیمیشن Scoob منتشر شد + ویدئو

کمپانی برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن موردانتظار “اسکوب” (Scoob) را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات اصلی این انیمیشن هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

در این تریلر شاهد نمایش متفاوتی از شخصیت اسکوبی دوو و شگی راجرز هستیم که این تریلر نحوه آشنایی این دو و همچنین آشنایی آن‌ها با دیگر شخصیت‌های مجموعه را در دوران کودکی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد قرار است در بخش‌هایی از انیمیشن به گذشته سفر کنیم و دوران کودکی اسکوبی و شگی و دیگر شخصیت‌های دوست داشتنی این انیمیشن را نیز مشاهده کنیم.

قسمت جدید انیمیشن “اسکوب” (Scoob) به کارگردانی “تونی کرون” (Tony Cervone) ساخته خواهد شد. “آماندا سایفرد” (Amanda Seyfried)، “زک افران” (Zac Efron)، “کن جیونگ” (Ken Jeong) و “کرسی کلمونس” (Kiersey Clemons) از جمله بازیگرانی هستند که وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را برعهده داشته‌اند.

مجموعه تلوزیونی “اسکوبی دو” از سال ۱۹۶۹ میلادی (۱۳۴۸ شمسی) و با عنوان‌های مختلفی از شبکه‌های مختلف تلوزیونی منتشر شده است. آخرین مجموعه این انیمشین با عنوان “بیخیال اسکوبی دو” (Be Cool, Scooby-Doo) از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ و از شبکه CW پخش شده است.

به گفته ی کمپانی برادران وارنر، قسمت جدید این انیمیشن در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) به طور رسمی منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم