گزارش باکس آفیس آخر هفته: سقوط ترمیناتور به قعر جدول و صدرنشینی فیلم Midway در اولین هفته اکرانش

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “نابودگر: سرنوشت تاریک” (Terminator: Dark Fate) موفق به حفظ جایگاه نخست خود در جدول باکس آفیس هفتگی نشد و با فروش ضعیفی که در گیشه داشت، خیلی زود به قعر جدول سقوط کرد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم جدید “میدوی” (Midway)، به کارگردانی “رولاند امریش” (Roland Emmerich)، موفق شد با 17 میلیون دلار فروش در هفته اول اکرانش صدرنشین جدول فروش هفتگی شود. این فیلم که با ژانر جنگی ساخته شده است داستان گروهی از نظامیان آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده است.

اما فیلم “دکتر اسلیپ” (Doctor Sleep) که یکی دیگر از فیلم‌های مهم ژانر ترسناک در سال 2019 می‌باشد هم شروع نسبتا خوبی در گیشه پشت سر گذاشت و با 14 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار گرفت.

داستان فیلم “دکتر اسلیپ” درباره ی زندگی “دنی تورنس”، پسر “جک تورنس” است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی اش، در هتلی که اتفاقات فیلم “درخشش” در آن جریان داشت، است. فشار روحی و روانی زیاد باعث اعتیاد “دنی” به الکل شده است؛ اما در نهایت او الکل را ترک می‌کند و قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست می‌آورد. “مایک فلناگان” (Mike Flanagan) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینما‌های آمریکا، فیلم “بازی با آتش” (Playing with Fire) در اولین هفته اکرانش به 12 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی “اندی فیکمن” (Andy Fickman) ساخته شده و “جان سینا”، “مایکل کی” و “جودی گریر” از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم “کریسمس گذشته” (Last Christmas) با 11 میلیون دلار در جایگاه پنجم و فیلم “نابودگر: سرنوشت تاریک” (Terminator: Dark Fate) هم با 10 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته‌اند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. فورد در برابر فراری – Ford v. Ferrari

اتفاقات این فیلم در سال ۱۹۶۶ میلادی و در جریان مسابقات اتومبیل رانی شهر لومان فرانسه دنبال می شود که داستان گروهی از مهندسان آمریکایی را روایت می کند که وظیفه ی طراحی اتومبیلی را دارند که در مسابقه موفق به شکست اتومبیل شرکت فراری شود.“جیمز منگولد” (James Mangold) وظیفه ی کارگردانی این فیلم جدید “فورد در برابر فراری” را بر عهده داشته است. “لوگان” (Logan)، “ولورین” (The Wolverine) و “دختر، از هم گسیخته” (Girl, Interrupted) از جمله فیلم هایی اند که به کارگردانی “جیمز منگولد” ساخته شده اند.

“مت دیمون” (Matt Damon)، “کریستین بیل” (Christian Bale)، “کترینا بلف” (Caitriona Balfe) و “جان برنثال” (Jon Bernthal) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “فورد در برابر فراری” به نقش آفرینی پرداخته اند.

کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تاریخ اکران فیلم درام و اکشن “فورد در برابر فراری” را ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اعلام کرده اند.


2. فرشتگان چارلی – Charlie’s Angels

الیزابت بنکس قرار است در فیلم “فرشتگان چارلی” سال ۲۰۱۹ حضور داشته باشد. اما او تنها بازیگر این فیلم نیست بلکه کارگردانی این اثر را نیز برعهده خواهد داشت که پس از فیلم “آوازخوان حرفه‌ای ۲” (Pitch Perfect ۲) سال ۲۰۱۵ دومین اثر او خواهد بود. بازیگران دیگر این فیلم عبارت اند از کریستین استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا. بنکس هم نقش دلال را برعهده خواهد داشت. علاوه بر همه این ها او در نوشتن فیلمنامه هم همکاری دارد، بنابراین اگر این اثر موفق نشود باید او را سرزنش نمود. او در حال حاضر بسیار هیجان زده است و می گوید: “فرشتگان چارلی یکی از فیلم هایی است که از سال های ۷۰ باعث نشان دادن قدرت زنان شد. از همکاری با کریستین، نائومی و الا بسیار خوشحال هستم”. این فیلم هم در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم‌ترین اکران‌های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. shayan

    آبان 21, 1398

    واقعا حقشه…وقتی از گذشته درس عبرت نمیگیرن بایدم اینجوری شکست بخورن.
    کارگردان ترمیناتور رو پارسال توی ی شبکه دیدم که میگفت بازم از این فیلما میسازم چون مردم دوست دارن…نکته اینجاست که با ی لحنی گفت که معلوم بود قرار نیست چیز جدید تری بسازه.
    یا نباید دیگه ترمیناتور بسازن یا باید یکم متفاوت بسازن(مثل ثور رگناروک که کلا جهش فیلم نسبت به بقیه فیلماش عوض شد).
    ترمیناتور شده مث سری اساسینر کرید…

    پاسخ

  2. احمد فاطمه

    آبان 21, 1398

    پس اینطوری باشه خیلی خوبه سریع کیفت بلوری فیلم نابود گر میاد عباس اقا

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به احمد فاطمه

      آبان 21, 1398

      سلام فاطمه جان،
      خیلی شاید فرق نداشته باشه ولی اگه تو گیشه شکست بخوره (که یه جورایی میشه گفت شکست خورده) احتمال داره زودتر از موعد از سینماها خارج بشه و بره برای پخش خانگی

      پاسخ