لیست بهترین فیلم‌های تام هاردی، ستاره‌ توانای سینمای هالیوود

تام هاردی (Tom Hardy) بازیگری است که تنوع بالا و توانایی خارق العاده‌ای در ایفای نقش‌هایش دارد. این بازیگر با استعداد در فیلم‌های درام، هیجان‌انگیز و حتی ابرقهرمانی ایفای نقش کرده و در هر کدام از نقش‌هایش استعداد بازیگری خود را ثابت کرده است. در لیست زیر 12 فیلم برتر او که طی سال‌های فعالیتش در سینما موردتوجه مخاطبین قرار گرفته‌اند را برایتان آماده کرده‌ایم. با پروشات همراه باشید.


12. کاپون – 2020 – Capone

تام هاردی در این فیلم نقش آل کاپون، یکی از افراد خطرناک عضو مافیا را بازی می‌کند که یازده سال از عمر خود را در زندان سپری کرد و فیلم کاپون هم یک سال آخر عمر او را به تصویر کشیده است. نقش‌آفرینی و گریم این بازیگر در فیلم کاپون، تنها نقطه‌ی مثبت کل فیلم است و بدبختانه ضعف فیلمنامه، این اثر را به کلی نابود کرده است. درحالی که فیلم کاپون می‌توانست به اثری قابل تحسین و دیدنی تبدیل شود،‌ با بی‌توجهی به اهمیت فیلمنامه و اصل داستان، به فیلمی کم‌ارزش و دم‌دستی تبدیل شده است که کل زحمات تیم تولید را رو به نابودی برده‌است.


11. ونوم – ۲۰۱۸ – Venom

فیلم “ونوم” با متیاز ۶,۸ در سایت IMDB ثبت شده است. این فیلم داستان زندگی روزنامه‌نگاری شکست خورده (با بازی “تام هاردی”) را روایت می‌کند که کاملا اتفاقی متوجه وجود موجودی فضایی درون بدن خود می‌شود. او که در ابتدا سعی در خلاصی از این موجود را دارد، رفته رفته در طول فیلم یاد می‌گیرد که از قدرت‌های این موجود ناشناخته، به نفع خود استفاده کند.

ونوم یکی از فیلم‌هایی بود که گرچه با واکنش‌های منفی منتقدین مواجه شد، اما بیننده‌ها از آن استقبال کردند. البته این فیلم کامل نیست و نیم ساعت اول آن تا زمانی که سیمبیوت با ادی ارتباط برقرار می‌کند چندان دلچسب نیست، اما به طور کلی می‌تواند جالب باشد. سونی با ساخت این فیلم تلاش کرد برخی از عناصر فیلم‌های مارول را به کار برده و فیلم خود را تولید کند. ساخت فیلم مستقل ونوم که اثری از مرد عنکبوتی در آن نباشد، یک وظیفه دشوار است که سونی تاحدی موفق بوده و تا حدی شکست خورده است.


10. تلقین – 2010 – Inception

“تلقین” فیلمی علمی-تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است که داستان گروهی از افراد را روایت می‌کند که وارد رویاهای فرد می‌شوند و ناخودآگاه او را دستکاری می‌کنند. تام هاردی نقش فردی به نام ایمز را در این فیلم بازی می‌کند که استاد جعل و تغییر هویت است. او این نقش را با اعتماد به نفس کامل و اطمینان کامل به توانایی‌های خودش و نقشش بازی می‌کند.


9. شوالیه تاریکی برمی‌خیزد – 2012 – The Dark Knight Rises

در این فیلم تام هاردی در نقش بین بازی می‌کند و در این نقش بارها و بارها نشان می‌دهد که عمل کردن بسیار مهم‌تر از حرف زدن است. او در این نقش توانسته شباهت‌های بین آدمکش‌های حرفه‌ای و رهبران فرقه را به‌خوبی نشان دهد. تام هاردی در فیلم “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” و در نقش بین به خصوص در سکانس‌های آخر این فیلم می‌درخشد.


8. مکس دیوانه: جاده خشم – 2015 – Mad Max: Fury Road

هیبت و کله‌شقی ذاتی تام هاردی او را گزینه‌ای عالی برای ایفای نقش مد مکس در فیلم پسا آخرالزمانی مکس دیوانه کرده است. این نقش سال‌ها پیش توسط مل گیبسون بازی شده بود. تام هاردی رابطه محکمی با شارلیز ترون در این فیلم ایجاد کرد و این دو نفر با بازی در کنار یکدیگر فیلم “مکس دیوانه: جاده خشم” را به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تمام دوران تبدیل کردند.


7. بازگشته – 2015 – The Revenant

چیزی عجیب و زیبا در رفتار شخصیت‌های منفی‌ای هست که ذره‌ای از اعمال زشت و پلیدشان پشیمان نیستند. تام هاردی در نقش جان فیتزجرالد نقش کسی را بازی می‌کند که دوست زخمی‌اش هیو گلاس (با بازی لئوناردو دیکاپریو) را در جنگل رها می‌کند و بعدها که گلاس بازمی‌گردد همچنان رفتاری بد با او دارد و دشمنی‌اش را با او ادامه می‌دهد. بعد از دیدن بازی فوق‌العاده او در فیلم “بازگشته” حتی کسانی که در خانه مشغول تماشای این فیلم هستند هم دوست دارند بلند شوند و برای تام هاردی کف بزنند.


6. دانکرک – 2017 – Dunkirk

تام هاردی در این فیلم یک بار دیگر با کریستوفر نولان همکاری کرده و در این فیلم هم صدایش را تغییر داده و صورتش را تا حدی پشت یک ماسک اکسیژن در هواپیماهای جنگی متعلق به جنگ جهانی دوم پنهان کرده است. همه اینها باعث شده که به‌خوبی نقش کسی که به شدت تحت فشار است اما در سخت‌ترین لحظات هم از خود شجاعت نشان می‌دهد را به‌خوبی اجرا کند آن هم زمانی که تنها در یک کابین هواپیما نشسته است و برای زنده ماندن می‌جنگد.


5. کندو – 2014 – The Drop

بازی تام هاردی در فیلم درام “کندو” با آن ریتم آرام و حالت مینیمال داستانی‌اش، بازی‌ای خردمندانه و ظریف است. این داستان که نوشته “دنیس لهان” و برگرفته از اتفاقات زندگی واقعی او است، راجع به گذشته و آینده فعالیت‌های غیرقانونی در شهر بوستون است. تام هاردی نقش متصدی باری را بازی می‌کند که آدمی آرام و سر به زیر است اما رازهایی را از دیگران پنهان می‌کند و همینطور اطلاعات ترسناکی از فعالیت‌های غیر قانونی دارد. خود تام هاردی گفته است که در هنگام ایفای این نقش تصور می‌کرده که اگر “مارلون براندو” این نقش را داشت و به جای او بود چگونه بازی می‌کرد. اما باید اعتراف کنیم که حتی خود براندو هم نمی‌توانست بهتر از تام هاردی این نقش را بازی کند.


4. برانسون – 2008 – Bronson

فیلم “برانسون” راجع به یک خلافکار بریتانیایی است که تقریبا تمام چهل سال گذشته را در زندان‌های مختلف و در انفرادی به سر برده است. منتقدین روزنامه نیویورک تایمز فیلم “برانسون” را مانند نمایشی تک گویی از فیلم “پرتقال کوکی” اثر “استنلی کوبریک” توصیف کرده‌اند. اما فیلم نمایشی تک نفره نیست بازیگران نقش‌های مکملی هم در فیلم حضور دارند اما تام هاردی با بازی خیره کننده‌اش همه توجه تماشاگران را به خود جذب می‌کند. او مردی ضد اجتماع، عصبی مزاج و خشمگین است که چه در تخیلات خود و چه در زندگی واقعی‌اش پشت میله‌های زندان یکی از ترسناک‌ترین نقش‌های دوران سینما را بازی می‌کند. او دست به هر کار خشونت‌آمیزی می‌زند تا چیزی را که بیشتر از هر چیز در دنیا دوستش می‌دارد به دست آورد: توجه.


3. افسانه – 2015 – Legend

تام هاردی در فیلم ساخته “برایان هالگلند” با خودش هم‌بازی شده است. این فیلم درام که بر اساس اطلاعات واقعی ساخته شده است داستان زندگی “رگی” و “روی کرای” دو برادر دوقلو است که در دهه 60 میلادی در لندن افسانه‌ی فعالیت‌های گانگستری و کلاه‌برداری شده بودند. زیبایی بازی کردن تام هاردی در دو نقش این است که بعد از مدتی دست از جستجو برای جزییات فنی‌ای که توسط کارگردان برای تغییر دادن چهره هاردی انجام شده برمی‌دارید و به تحسین و تمرکز بر بازی کردن متفاوت تام هاردی در نقش این دو برادر می‌شوید. او “روی” را به عنوان مردی دمدمی مزاج و با الهام از شخصیت “برانسون” نشان داده و “رگی” را مردی با ثبات‌تر، جاه‌طلب‌تر و خشن‌تر. هنر تام هاردی در بازیگری در این فیلم انکار نشدنی است.


2. مبارز – 2011 – Warrior

داستان این فیلم داستان دو برادر است که در کودکی از هم جدا شده بودند ولی یک بار دیگر برای انجام دادن مسابقه رزمی‌ای سخت و سهمگین با یکدیگر ملاقات می‌کنند. به عقیده بعضی از منتقدان تام هاردی تا زمانی که در این فیلم بازی نکرده بود قدرت واقعی اش را به دنیا نشان نداده بود. او خودش را به عنوان کسی که در حین سخت‌ترین لحظات مبارزه با بدنی کبود و زخمی و ذهنی که مدام بین خشم و احساس گناه، وحشی گری و تنفر از خود در رفت آمد است به مخاطبان عرضه می‌کند. نقطه قوت دیگر نقش‌آفرینی او رابطه باورپذیری است که هاردی با نیک نولتی در نقش پدرش برقرار می‌کند.


1. لاک – 2013 – Locke

“استیون نایت” این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است. تام هاردی تنها بازیگر این فیلم است. او نقش ایوان لاک را بازی می‌کند، مردی تنها که فاصله بیرمنگام تا لندن را در ماشین می‌پیماید و سعی در نظم دادن به زندگی‌اش دارد. این فیلم درامی ساده و در عین حال بسیار تاثیر گذار و قدرتمند است. در طول داستان وقتی خانواده‌ی بی‌صبر و همکاران عصبانی لاک وارد داستان می‌شوند مشخص می‌شود لاک برای انجام دادن کار درست در حال دست و پا زدن است. انگیزه او از انجام دادن این کار درست تجربیات و خاطرات تلخی است که از کودکی‌اش دارد اما این زمان بدترین زمان انجام دادن آن کار درست است. هاردی تنها کسی است که ما میبینیم؛ نقش‌های مکمل تنها صداهایی هستند که از اسپیکر گوشی او شنیده می‌شوند. اما بازی خیره کننده و فوق‌العاده تام هاردی ما را در داستان غرق می‌کند و ما را با شخصیت او آشنا می‌کند. تام هاردی برای بازی در این فیلم برنده جایزه هیئت منتقدان لس‌آنجلس شد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (42)

بستن فرم

  1. علی باقری

    دی 12, 1399

    درود
    دوستان تو لیستتون جای gentleman خالیه،شاهکاری بود در نوع خودش.

    پاسخ

  2. کیارش

    آذر 4, 1398

    از فیلم دانکرک متنفرم

    پاسخ

  3. فومنی

    آبان 21, 1398

    تام هاردی بدون شک ازبهترین بازیگران دودهه اخیرسینماست…جدا ازفیلمهای خوبی که نام برده شده ،وی سریالی رانیزکارگردانی وبازی نموده که فوق العاده زیباست…تنهامشکل من باتام هاردی ،Bisexuality بودن وی بودکه ظاهرا پس ازازدواج ازاین عمل دست کشیده وتشکیل خانواده داده است.

    پاسخ

    • عماد در پاسخ به فومنی

      خرداد 26, 1399

      امیدوارم روزی برسه که آدم ها متوجه بشن این ها گرایشه و نه دست خود شخص و اگه هم دست خودش می بود و این رو انتخاب می کرد به ما ربطی نداست،مثل اینه که بگی چرا فلانی جنسیتش اینه برای این که مرده ازش خوشم نمیاد

      پاسخ

      • Siyavash در پاسخ به عماد

        خرداد 27, 1399

        عماد جان هیچ گرایشی نیست که از سر اختیار نباشه…این گرایش ها رو باید با علم پزشکی:مخصوصا طب سنتی به اعتدال رسوند…

        پاسخ

        • عماد در پاسخ به Siyavash

          خرداد 27, 1399

          ببین این گرایشات چیزی بوده که از شروع و تولد فرد با طرفه و دلیل نمیشه چون جامعه ما مورد قبول ندارتش بگیم بزاره کنار،مثل این هست که یک همجنسگرا بگه من از فلانی بدم میاد چون مثل من نیست نه تو دنیا همه گرایشاتی وجود داره و به کسی هم ضرر می رسونه

          پاسخ

          • Siyavash در پاسخ به عماد

            خرداد 27, 1399

            باور کن به راحتی میشه اثبات کرد این گرایش های غیر عادی،محصول انحراف فرهنگی-تربیتی یا نوعی خلل بیماری واره و قابل درمان:بد برداشت نکن منظورم یه چیزی مثل کم کاری تیروئید یا فقر آهنه،نه بیشتر
            این فقط جامعه ی ما نیس که مخالف این گرایشات غیر رایجه،اغلب مردم دنیا علیه ش موضع دارن:سیاسی کاریای بعضی کشورام صرفا منفعت طلبیه…

            پاسخ

            • فاطمه در پاسخ به Siyavash

              آبان 11, 1399

              خیلی موافقم با شما

              پاسخ

            • ashkan در پاسخ به Siyavash

              خرداد 1, 1400

              ارع موافقم چون اگه همه اینجوری باشن نصل بشر ادامه پیدا نمیکنه این دلیل اصلیشه ولی میدونی تو نمیفهمی که چه حسیه چجوری بهت نیگا میکنن چنتا مثل تو باعث میشن اون فرد از زندگی متنفر شه و واقعا متاسفم که انسان هایی مثل شما باعث میشن خیلیا به عشقشون نرسن شمام اگه قانع نشدین برین سریال اسکام نروژ فصل 3 رو ببینین زیاد نیست ولی راجب اینجور چیزاس که به نظرم همجنس گرایی یه ژن در بعضی از افراده که مشکلی نذاره شمام بهتره اول تحقیق کنین بعد موافق باشین

              پاسخ

          • Rs در پاسخ به عماد

            خرداد 27, 1399

            این تولد زایی مزخرف ترین دلیلی که جدیدا اومده ، کلا هرکنوع نظریه ژنتیکی اکتسابی و ارثی رو زیر سوال میبره ، نکته جالب اینه که وقتی میریم جلو تر گرایش های بیشتر آزاد میشه مثل رابطه با محارم که تو اکثر ایالت های آمریکا هم ممنوعه بعد دوباره میان میگن نه اینم مادر زادیه ، اینطوریه مریضای جنسی هم گرایشاشون مادر زادیه ،اینهمه آدم ،گرایشاشونو عوض میکنن چه حرفیه این ، و از اون خنده دار تر که میگن رو زندگی بقیه تاثیر نداره شما میدونی اثر پروانه ای چیه دیگه ، کوچکترین عمل شما رو زندگی همه تاثیر داره، ویکی پدیا رو بخون از وقتی همجنسگرایی آزاد شده ایدز و بیماری های جنسی به شدت بالا رفته

            پاسخ

          • Rs در پاسخ به عماد

            خرداد 27, 1399

            اینم برای جناب دانشمند که میگه نمیشهگرایش رو عوض کرد از سایت یورو نیوز :
            طبق نتایج یک تحقیق، هیچ ژن واحدی برای تعیین گرایش جنسی یک فرد وجود ندارد و مجموعه‌ای از عوامل ژنتیکی در کنار عوامل محیطی در شکل‌گیری گرایش‌های جنسی همجنسگرایی و دگرجنسگرایی تاثیر دارند………..بررسی‌ها نشان می‌دهد که این واریاسیون ژنتیکی به همراه عوامل کوچک دیگر تنها ۸ تا ۲۵ درصد تغییرات در رفتارهای جنسی همجنسگرایان را تشکیل می‌دهند. برخی از این واریاسیون‌های ژنتیکی با رفتارهای جنسی همجنسگرایان در مردان و برخی دیگر با رفتار جنسی همجنسگرایان در زنان و برخی دیگر در هر دو مرتبط است

            پاسخ

            • عماد در پاسخ به Rs

              خرداد 27, 1399

              این رو برید خودتون مطالعه کنید و منبع درست به آدم بگید،این هم بخونید
              انجمن روان‌شناسی آمریکا معتقد است که براساس اتفاق نظر علوم رفتارشناسی و جامعه‌شناسی و متخصصان سلامت و سلامت روانی همجنس‌گرایی فی‌نفسه نمونه‌ای معمولی و رد نکردنی از اختلاف در گرایش‌های جنسی انسان است.

              پاسخ

              • Rs در پاسخ به عماد

                خرداد 28, 1399

                اول از همه برید سایت رو بخونید بعد به منبعش غر بزنید ، اون چیزی هم که نوشتین هیچ ربطی به حرف من نداره اصلا رد نمیکنتش ، بله معلومه که شرایط مختلف اعم از ژنتیکی محیطی تاثیر گذاره و باعث اختلاف در گرایش جنسی میشه ، طبق همون منبع که گفتم تاثیرش به ۳۰ درصد هم نمیرسه ، بر خلاف حرف شما که میگین اینطوری به دنیا میان و نمیشه عوضشون کرد ، خود گرایش از اول با آدم نیست میل به اونه وجود داره ، مثل میزان مختلف میل جنسی در افراد ، این خود آدم هان که میتونن بهش دامن بزنن یا ازش دور شن

                پاسخ

    • عماد در پاسخ به فومنی

      خرداد 26, 1399

      واقعا دنبال فیلم lawless بودم از بین فیلمهاش جزو بهترین هاست من موندم چجوری کاپون و ونوم رو گذاشتید اونو نه

      پاسخ

    • Siyavash در پاسخ به فومنی

      خرداد 27, 1399

      منم این مشکلو باهاش دارم یا باید بگم داشتم…

      پاسخ

    • امیرمهدی در پاسخ به فومنی

      خرداد 27, 1399

      امبدوارم به درکی برسی که متوجه بشی زندگی خصوصی افراد به خودشون مربوطه
      موفق باشی

      پاسخ

      • Siyavash در پاسخ به امیرمهدی

        خرداد 27, 1399

        زندگی خصوصی انقد که تو فک میکنی گستردگی نداره داداش…مثل این میمونه که طرف با بوی گند تو اتوبوس بشینه کنار دستت بعد بگه زندگی خصوصیمه دوس دارم بو بدم…زندگی خصوصی ینی چیزای که برد و امتداد مزاحمت برا دیگرانو نداره…

        پاسخ

        • عماد در پاسخ به Siyavash

          خرداد 27, 1399

          الان میشه بدونم دوجنسگرایی این فرد چه آسیبی به تو میزنه که توش دخالت میکنی؟هرکسی میدونه گرایش جنسی جزو شخصی ترین چیزیه که هرکس میتونه داشته باشه بویی هم نداره شمارو اذیت کنه
          در مورد اون حرفت هم که گفتی قابل درمانه،اگر تو داشتن آلت رو بیماری بدونی برداشتن اون رو درمان هرچند اگر هیچ تفاوتی برات نداشته باشه.

          پاسخ

          • Rs در پاسخ به عماد

            خرداد 28, 1399

            فک کنم همون آمار ویکی پدیا که نشون میده چقدر بیماری های جنسی بعد از آغاز شدن این قضیه ها زیاد شده ربط خوبی باشه ، هر چند که شما احتمالا باز هم با بهانه تراشی استفاده از وسایل بهداشتی رو راه حل میدونید

            پاسخ

            • عماد در پاسخ به Rs

              خرداد 28, 1399

              حالا که نشون میده میشه لینکش رو هم بزارید ما هم مستفیذ شیم؟

              پاسخ

            • عماد در پاسخ به Rs

              خرداد 28, 1399

              واقعا احساس نصب ویندوز رو چرتکه رو دارم شما دارید متعصبانه نگاه میکنید ومن هم هیچ کاری در این رابطه نمی تونم انجام بدم

              پاسخ

              • Rs در پاسخ به عماد

                خرداد 28, 1399

                شما کامنت میذاری قوانین سایتو نمیخونی ، حق لینک گذاشتن ندارم ، البته به نظر میاد شما نمیدونید ویکی پدیا چیه وگرنه راحت سرچش میکردین

                پاسخ

              • Rs در پاسخ به عماد

                خرداد 28, 1399

                این تنها تیکه ایش بود که قوانین اجازه کپی میده : به گزارش آژانس حفاظت از بهداشت بریتانیا (HPA) بیماری ایدز از سال ۲۰۰۷ در مردان همجنس‌گرا نسبت به مردان دگرجنس‌گرا به شدت رو به افزایش است و نزدیک به نیمی از ۶ هزار ۲۸۰ نفری که در سال ۲۰۱۲ در آنان ابتلا به اچ‌آی‌وی تشخیص داده شد، مردان همجنس‌گرا بودند[۳۱۱] و طبق آمارها از هر ۲۰ مرد همجنس‌گرا، یک نفر اچ‌آی‌وی مثبت است

                پاسخ

                • عماد در پاسخ به Rs

                  خرداد 29, 1399

                  خب همجنسگرا ها اصلا در خظر ابتلای بیشتر باشند
                  الان شما رو مجبور کردن این گرایش رو پیدا کنید
                  وقتی خود فرد ریسکش رو پذیرفته دیگه نمیخواد من و تو براش تصمیم گرفتیم
                  وقتی کسی همجنسگرا بودن خودشو بیماری نمیدونه و گرایشش هست دیگه به من و تو مربوط نمیشه چون گرایش جنسی شخصی ترین چیزی هست که میشه باشه

                  پاسخ

                  • Rs در پاسخ به عماد

                    خرداد 29, 1399

                    واقعا اینکه تو یه جامعه HIV یا HPV یا سوزاک شیوع پیدا کنه خطر جدی نیست از نظر شما ؟

                    پاسخ

                  • Rs در پاسخ به عماد

                    خرداد 29, 1399

                    اگه خطرش رو متوجه نمیشین واستون توضیح بدم !؟

                    پاسخ

          • Siyavash در پاسخ به عماد

            خرداد 29, 1399

            خخخخخخخ…قشنگ گفتی…ولی خب در واقع باید بگم مغلطه ی قشنگی بود که گفتی:بله در دیدگاه خرد و جزئی شاید اصلا هیچ تاثیری تو زندگی من نداشته باشه ولی به لحاظ فرهنگی اجتماعی و از زاویه ی دید کلان و کلی خیلی احتمالش زیاده که زندگی منو به فنا بده…تا اونجاییم که من مطالعه داشتم،علوم اجتماعی و روان شناسی و یا رفتار شناسی حتی یک نظریه ی ثابت راجع به این مقوله ها نداره و آراء مختلفی در این باره هست و بعضی بزرگان این علوم با ادله ی قرص و محکمی مخالف سر سختشن…به هر حال من دشمن متعصب تو نیستم و خیلی از پدیده های دیگه رو خطرناک تر میدونم مثلا امثال اکبر طبری ها رو…شاید تو داری متعصبانه نگاه میکنی:این احتمال رو هم بده:شاید تو دراز مدت این نوع گرایشات برای نسل های دیگه فاجعه بار باشه:من قدیس نیستم اما معتقدم گاهی هم باید از برخی دلخواسته هامون بگذریم و فقط نوک بینیمون رو نبینیم…باید عمیق تر باشیم و همه چیز رو ظواهر ندونیم…

            پاسخ

            • عماد در پاسخ به Siyavash

              خرداد 30, 1399

              برادر من تو از تغییرات می ترسی ولی بدون این تغییرات نه دست من هست نه دست تو نه دست اونی که همجنسگراست
              پس تنها کاری که از دستت برمیاد این هست که تو تغییر نکنی اگه خیلی دوراندیشی ولی باز هم نمیتونی جای دیگران تصمیم بگیری
              بعد هم چند تا از بزرگانی که میدونی با این مقوله مخالف هستند رو برای من مثال بزن جالبه بدونم کدوم بزرگی انقدر حقیره
              بعد هم برو معنی متعصب رو بخون که من رو متعصب صدا نزنی

              پاسخ

              • Rs در پاسخ به عماد

                خرداد 30, 1399

                شما هنوز حرف منو جواب ندادین به نظرتون این خطرناک نیست که این بیماری ها تو جامعه رواج پیدا کنه ؟ البته شاید جوابی ندارید که بدید …

                پاسخ

                • عماد در پاسخ به Rs

                  خرداد 31, 1399

                  اصلا طرف دلش میخواد یک رابطه ای داشته باشه که خطرناک باشه تورو سنن؟
                  بعد هم من هنوز یک سایت معتبر پیدا نکردم که بخوام قبول کنم این خطرات رو داره

                  پاسخ

                  • Rs در پاسخ به عماد

                    خرداد 31, 1399

                    کم کم دارم به آیکیو شما شک میکنن ، همه‌ی این آدما ازوما با یک نفر رابطه ندارن ، همشون هم آدم های پاک نیستن ، همه معتاداشون هم سوزنی که استفاد میکنند رو مثل بچه خوب دور نمیریزن میدن بقیه استفاده کنند ، درضمن ممکنه از فرد همجنسگرا به دو جنسگرا منتقل شه ، در نتیجه از اون ممکنه به بچش منتقل شه ، بازم باید توضیح بدم ؟

                    پاسخ

              • Siyavash در پاسخ به عماد

                تیر 2, 1399

                عماد جون تعصب ینی همین که ندونسته راجع به کسی که بزرگی شو قبول داری صرفا به دلیل مخالفت با نظر تو،بگی حقیره…
                خود فروید به lgbt نقد داره و غیر طبیعی میدونتش…

                پاسخ

                • عماد در پاسخ به Siyavash

                  تیر 2, 1399

                  فروید باهاش مخالف نیست میگه این یک عامل است از نبود پیشرفت جنسی و خود فروید این افراد رو مریض نمیدونه

                  پاسخ

                • عماد در پاسخ به Siyavash

                  تیر 2, 1399

                  بعد در نظر بگیرید که فروید برای چه دوره ای هست و این حرف برای دوره خودشه

                  پاسخ

                • عماد در پاسخ به Siyavash

                  تیر 2, 1399

                  شما که نرفتی کتابش رو بخونی و فقط توی ویکی پدیا قسمت فروید رو خوندی چرا درباره ی آلفرد کینزیش نمیگه که کاملا معتقد به عادی بودن این پدیده داره
                  بله کل اطلاعات شما این هست که یک ربع صفحه ویکی پدیا رو مطالعه کردی که من خیلی موقع پیش مطالعه کرده بودم/////شما حرف از بدون اطلاعات نزن

                  پاسخ

          • فاطمه در پاسخ به عماد

            آبان 11, 1399

            دیدگاه اون اقا چ‌ضرری ب شما میرسونه؟اون اقا طرز فکرش اونجوریه حتمن باید مثل شما فکر کنه؟چرا خودتون میخواین نظرتونو تحمیل کنین اشکال نداره ولی تا یکی میاد میگه اینجور گرایشات باید درمان بشه و فلان کلی سخنرانی میکنین براش؟

            پاسخ

        • امیرمهدی در پاسخ به Siyavash

          خرداد 28, 1399

          قشنگ داری سفسطه میکنی نمی دونم چرا انقد در مقابل فهمیدن مقاومت میکنی این اتفاقات به معانی واقعی،کلمه به ما ربطی نداره
          دوست عزیز ایا شما میتونی به یکی بگی چرا با این زن ازدواج کردی مسلما نه
          پس این اتفاق به من و.شما مربوط نیست این مقاله هات بده به بچه های چهارده پانزده ساله نه به من
          موفق باشی

          پاسخ

          • عماد در پاسخ به امیرمهدی

            خرداد 29, 1399

            احسنت

            پاسخ

            • Rs در پاسخ به عماد

              خرداد 29, 1399

              جا احسنت گفتن یه ذره فکر سلامتی جامعه باش

              پاسخ

    • احسان در پاسخ به فومنی

      مهر 5, 1399

      به ما ارتباطی نداره بقیه تو زندگی شخصیشون چه گرایشهایی دارن مثلا پرسپولیسی هستن یا استقلالی بد اخلاق هستن یا خوش اخلاق یا مجرد هستند یا متأهل اینا به ما ارتباطی پیدا نمیکنه هرکس حق داره اونجوری که دوست داره زندگی کنه ما باید از حرفه ی این شخص خوشمون بیاد که تام هاردی ثابت کرده یکی از بهترین هاست و واقعاً از دیدنه هنرش تو فیلمها لذت میبرم

      پاسخ