پوستر شخصیت‌های فیلم Jumanji: The Next Level منتشر شد

تابستان امسال بود که کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم پرطرفدار “جومانجی: مرحله بعد” (Jumanji: The Next Level) را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی داستان و اتفاقات فیلم بودیم. در ادامه اولین پوستر رسمی این فیلم و دومین تریلر آن نیز در ماه جاری منتشر شدند که تبدیل شدن یک از شخصیت‌های فیلم به یک اسب سیاه را نشان دادند!

اکنون کمپانی سونی پیکچرز درحالی که حدود یک ماه به اکران رسمی فیلم “جومانجی: مرحله بعد” باقی مانده، پوستر شخصیت‌های این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

داستان و اتفاقات فیلم جدید “جومانجی: مرحله بعد”، در ادامه اتفاقات قسمت قبلی این فیلم، در جریان خواهد بود و همانطور که در تریلر این فیلم دیدیم، به نظر می‌رسد که شاهد ماجراجویی‌ها و حوادث جدید و متفاوتی در فیلم خواهیم بود. قسمت قبلی این فیلم با عنوان “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” (Jumanji: Welcome to the Jungle) در سال ۲۰۱۷ اکران شد که عملکردی بسیار موفق را پشت‌سر گذاشت و به فروشی ۹۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

“جیک کاسدان” (Jake Kasdan) مجددا کارگردانی این قسمت از فیلم “جومانجی” را بر عهده داشته است. “دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کوین هارت” (Kevin Hart)، “کارن گیلان” (Karen Gillan) و “جک بلک” (Jack Black) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “جومانجی: مرحله بعد” به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم