بهترین فیلم های 2018: لیست ۵۰ تایی به همراه خلاصه داستان و تریلر

بهترین فیلم های ۲۰۱۸ – سال 2018 یکی از بهترین سال ها برای سینما دوستان بود که تعدادی از بهترین فیلم های هالیوود در این سال اکران شدند، بطوریکه دانلود فیلم های 2018 به یکی از پرجستجوترین واژه ها تبدیل شده است. همچنین فیلم های خارجی بسیار باکیفیتی از نقاط مختلف اروپا و آسیا اکران شد که توجه بسیاری را به خود جلب نمود. در این مقاله میخواهیم لیست بهترین و محبوب ترین فیلم های 2018 را به شما معرفی کنیم و در این باره تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین لیست ممکن است را در اختیارتان قرار دهیم. لیستی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم شامل 50 فیلم برتر سینمای هالیوود در سال 2018 است. از آنجاییکه در سال 2018 فیلم های موفق و پرفروشی اکران شدند تهیه این لیست کمی مشکل بود. فراموش نکنید که این فیلم ها با توجه به عوامل مختلف انتخاب شدند، بنابراین اگر لیست موردنظر شما از این لیست متفاوت باشد، تعجبی ندارد زیرا سلیقه ها متفاوت است. با توجه به این که در این سال حدود 300 فیلم اکران شدند طبیعی است که شاید برخی از فیلم ها از قلم افتاده باشند، بنابراین اگر فیلم مورد نظر شما در لیست ما دیده نمی شود می توانید آن را با ما درمیان بگذارید یا حتی لیست موردنظر خود را به ما معرفی کنید. امیدواریم که این فیلم ها را دانلود کرده و تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. منتظر فیلم های پیشنهادی شما هستیم. با پروشات همراه باشید.

این لیست در تاریخ 13 بهمن 97 به طور کامل بازنویسی و بروزرسانی شد.


50. با عشق، سایمون – Love, Simon

دنیای سینما پر از فیلم های کمدی رمانتیک، سرگرم کننده و جالب است که اغلب به زندگی نوجوانان و تجربه عاشقانه آن ها می پردازد. با این حال این فیلم از این جهت متفاوت است که از یک دیدگاه عجیب روایت می شود. این فیلم اولین فیلمی است که از دیدگاه یک پسر همجنسگرای نوجوان روایت می شود و می خواهد دیدگاه ها نسبت به این مسئله را تغییر دهد. از آنجاییکه هنوز تعداد این فیلم ها اندک است، بنابراین به فیلم های همجنسگرایانه بیشتری نیاز داریم تا بیننده را نسبت به این موضوع عادت داده و حس دلگرمی و رضایت او را بیشتر کند.

تریلر فیلم Love, Simon

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های 2019 به همراه تریلر


49. از دخترها حمایت کن – Support The Girls

اگر نام شما رجیناست پس سال خوبی خواهید داشت. زیرا تاکنون نام های رجینا کینگ و رجینا جرج را در لیست های مختلف سینمایی دیده ایم. در این فیلم شاهد حضور رجینا هال هستیم که در این فیلم نقش مهمی دارد و در سال 2015 در فیلم “مردم مکان ها اشیا” (People Places Things) حضور داشت. اما ابتدا باید نقش آفرینی او در این فیلم از اندرو بوجالسکی را مشاهده کنید. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال است. داستان زیبا و بازیگران مکمل موفق این شما را با شرایط مدرن آمریکا آشنا می کند.

تریلر فیلم Support The Girls


48. بورگ در مقابل مک انرو – Borg vs. McEnroe

فیلم های ورزشی یکی از بهترین ژانرهای فرعی هستند و معمولا به هر ورزشی که بپردازنند، در هر صورت بر تیم های ورزشی و قهرمانی آن ها تمرکز می کنند. این فیلم یکی از معدود فیلم های مربوط به تنیس است که به هر دو تیم می پردازد. در این اثر شاهد هردوی بازیکن ها، دوران کودکی و بزرگسالی آن ها و قهرمانی هایی هستیم که آن ها را در کنار هم قرار می دهد.

تریلر فیلم Borg vs. McEnroe


47. بی پایان – The Endless

یک فیلم سفینه ای و فضایی با لایه های مختلف از جاستین بنسون و آرون مورهد به کارگردانی، نویسندگی، فیلمبرداری و نقش آفرینی آن دو، که به دلیل پیوند گذشته و حال به یک ژانر شخصی تبدیل شده و مرزهای روایی معمول را کنار میزند. این دو در گذشته فیلم های “رزولوشن” (Resolution) و “بهار” (Spring) را در ژانر وحشت ساختند اما با ساخت این فیلم توانستند مورد توجه قرار گیرند. روش خاص آن ها در نمایش مفاهیم مورد علاقه شان در قالب رئالیسم احساسی مصداقی از دلیل موفقیت ژانر وحشت در سال 2018 است.

تریلر فیلم The Endless


همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


46. بگذار آفتاب به داخل بتابد – Let The Sunshine In

هیچکس از کلر دنیس انتظار نداشت پس از فیلم “حرامزاده ها” (Bastards) در سال 2013 در یک اثر کمدی رمانتیک ظاهر شود و به همین دلیل این فیلم مورد توجه قرار گرفت. کارگردان فرانسوی در این فیلم داستان ایزابل (ژولیت بینوش) را نشان می دهد، یک زن مطلقه که برای یافتن یک عشق واقعی از یک رابطه به رابطه دیگر می رود. شاید هر رابطه رمانتیک به طور سطحی او را راضی کند اما این حس عمیق نیست. دنیس داستان خود را با طنز آمیخته اما “بگذار آفتاب به داخل بتابد” عمیقا یک تراژدی است. نه تراژدی یک عشق از دست رفته بلکه تراژدی عشقی که هرگز به دست نمی آید. یک فیلم خوش آهنگ، غم انگیز و همانگونه که از دنیس انتظار می رود، غیرقابل مقایسه.


45. شب فرا می رسد – Night Comes On

همانقدر که شب تاریک است و طلوع آفتاب امیدوارکننده، شب فرا می رسد بهترین فیلم در سال 2018 است که تماشا نکرده اید. این اثر شاعرانه و درام تاثیرگذار و حس برانگیز از جوردانا اسپیرو یک فیلم خام و خالص است. بازیگر جوان دامینیک فیشبک نقش آنجل را ایفا می کند، یک زن جوان ساده و احساساتی که به دلیل خشم های فروخرده خود در پی انتقام است. او پس از دنبال کردن خواهرش (تاتوم مریلین هال) تصمیم می گیرد پدرش را یافته و او را به قتل برساند. برخلاف این توصیف این فیلم یک اثر انتقام جویانه خونین نیست، بلکه یک ادیسه دخترانه در یک دنیای عجیب است. با وجود داستان احساسی “مهتاب” (Moonlight) و عواطف فیلم “بخش کوتاه مدت شماره 12” (Short Term 12)، این داستان را باید تماشا کنید.

تریلر فیلم Night Comes On


44. یک لطف ساده – A Simple Favor

پال فیگ پس از ساخت فیلم جاسوسی “جاسوسی” (Spy) شاید این تصور را به وجود نیاورده باشد که بخواهد فیلمی مانند “دختر گمشده” (Gone Girl) را بسازد. به جای آن یک اثر اقتباسی به نام “یک لطف ساده” خلق نموده که ترکیبی از تریلر کمدی و جنایی و یک اثر زیباست. بخشی از دلیل موفقیت این فیلم پیچیدگی های داستان و البته کلیشه های آن است که برای طرفداران جالب و قابل پیشبینی است. یکی از موفقیت های این فیلم اجرای بازیگران است. بلیک لایولی و آنا کندریک در نقش خود خوش درخشیده و زیبایی و نقش زنان قدرتمندی را نشان می دهند. یک فیلم خوش ساخت و زیبا که می توانید از آن لذت ببرید.

تریلر فیلم A Simple Favor


همچنین بخوانید: 10 فیلم پیشنهادی از ژانر های مختلف که می توانید آخر هفته تماشا کنید + تریلر


43. ستاره ای متولد می شود – A Star is Born

این فیلم با وجود زیبایی یکی از ساده ترین داستان های دنیای سینما را دارد. یک سلبریتی یک صدای تازه را کشف کرده و زمانی که این ستاره به تدریج به شهرت و محبوبیت می رسد، سلبریتی قدیمی رو به افول است. این داستان آنقدر ساده است که شاید به کپی دیگری نیاز نباشد، مخصوصا زمانی که صدای لیدی گاگا را می شنویم. ستاره های موسیقی به ندرت در شاهکارهای سینمایی ظاهر می شوند. و بردلی کوپر توانسته این داستان زیبا را به یک شاهکار سینمایی تبدیل کند. نحوه فیلمسازی او در کنار روایت زیبا باعث درخشش این اثر شده است. داستان باوجود تخیلی بودن آنقدر خوب خلق شده که شخصیت های بسیار باورپذیر شده اند، مانند فیلم “زندگی نامه فردی مرکوری” (Bohemian Rhapsody). کوپر عناصر آشنا را در داستان خود افزوده تا آن را باورپذیر و تاثیرگذار کند. مهم تر اینکه، لیدی گاگا یکی از بهترین نقش های سال را ارائه می دهد. اگر طرفدار ژانر موزیکال، درام و عاشقانه هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم را دانلود کرده و تماشا کنید.

تریلر فیلم A Star is Born


42. داستان – The Tale

یک فیلم زندگی نامه ای به کارگردانی جنیفر فاکس که بدون شک جسورانه ترین اثر سال 2018 است. لورا درن نقش فاکس را ایفا می کند، و فیلم داستان آزار جنسی او در کودکی را نشان می دهد. با این حال با اعتماد به بزرگسالان و افرادی که چنین تجربه ای را داشته اند توانست این حادثه را تحمل کند. کارگردانی زیبای فاکس باعث درخشش این فیلم شد. در ابتدای فیلم شاهد رابطه یک جنی 13 ساله با یک مرد مسن هستیم که از طریق فلش بک ها نشان داده می شود. بازیگر نقش جنیفر 13 ساله یک ظاهر معصوم و بچگانه دارد و حوادث رخ داده برای جنیفر را به خوبی نشان می دهد. یک فیلم قدرتمند و جذاب که فاکس توانسته خاطرات و روان زخم خود را به خوبی نشان دهد. او توانست با نشان دادن حوادث رخ داده و تجربه اش بینندگان را با خود همراه کرده و به آن ها کمک کند تا همان احساسات را تجربه کنند. داستان یک فیلم محصول سال 2018 از فاکس است که توانسته یک داستان شخصی را به خوبی روایت کند.

تریلر فیلم The Tale


41. ارتقا – Upgrade

دنیای ونوم ارتقا می یابد. قصد توهین به تام هاردی را نداریم اما این فیلم از لی ونل داستان مشابهی را برداشته، با نویسندگی هوشمندانه آن را ارتقا داده، در یک فضای آینده ای قابل باور و مهم تر از آن پر از جلوه های بصری قرار داده است. صحنه های اکشن خونین با حرکات زیبای دورین باعث شده که هر حرکت چاقو یا ضربه آن را حس کنید. خاطرات فیلم های “پلیس آهنی” (Robocop) و “بلید رانر” (Blade Runner) باعث درحشش ژانر ونل شده است. این فیلم آینده ژانر علمی تخیلی را نشان می دهد.

تریلر فیلم Upgrade


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های دلهره آور (Thriller) سال 2019 که باید ببینید


40. اوقات بد در ال‌ رویال – Bad Times at the El Royale

راه گریزی نیست. می توانید بدوید، می توانید پنهان شوید، می توانید فرار کنید، اما سرانجام عواقب کارتان گریبان تان را خواهد گرفت. در فیلم “اوقات بد در ال رویال” این عواقب کریس همسورث فیزیکی است. که مطمئنا لحظه ای از چشم تان دور نمی ماند. شاید این فیلم را با فیلم های ترسناکی چون “کلبه ای در جنگل” (Cabin in the Woods) تا فیلمی چون “سرنخ” (Clue) مقایسه کنید، اما این فیلم عناصر طنز کمتر و صحنه های خونین بیشتری دارد. نقطه قوت این فیلم طراحی تولید و فیلمبرداری است. فیلم های معدودی در سال گذشته به زیبایی این فیلم بودند.

تریلر فیلم Bad Times at the El Royale


39. جزیره سگ ها – Isle of Dogs

طرفداران وس اندرسون هرگز فیلمی به خوش ساختی و درخشش “جزیره سگ ها” ندیده اند. آخرین انیمیشن استاپ موشن او شاید در نگاه اول کمی سرسختانه به نظر برسد، اما اگر خوب به آن توجه کنید یک فیلم زیبا و قابل درک است. سگ های بیمار یک جامعه به یک جزیره فرستاده شده اند و اکنون یک پسر جوان برای یافتن سگ خود به این جزیره طرد شده می رود. او با چندین دو رگه همراه شده و آن ها به کمک هم به این جزیره می روند تا سگ خود را بیابند. این فیلم مانند همه آثار وس اندرسون ترکیبی از یک اثر سرد و گرم بوده و می تواند رضایت تان را جلب کند.

تریلر فیلم Isle of Dogs


38. شب بازی – Game Night

فیلم های کمدی برای ایجاد طنز و خنده خلق می شوند، اما این فیلم می خواهد در این کار زیاده روی کند. نتیجه کار یک فیلم جالب، خوش ساخت و با کیفیت است که هم نقش آفرینی بازیگران خوب است و هم فیلم برداری. این فیلم یکی از بهترین کمدی های استودیو در دهه اخیر و یکی از بهترین فیلم های کمدی است که می توانید چندین بار تماشا کنید.

تریلر فیلم Game Night


همچنین بخوانید: لیست 20 تایی از بهترین فیلم های ژانر کودک در سال 2019-2020


37. حیات وحش – Wildlife

همه ما می دانیم که پل دانو می تواند از هر بازیگر مردی بهتر باشد، اما امسال متوجه شدیم او می تواند بهتر از اغلب نویسندگان و کارگردان ها بنویسد (با کمک زو کازان) و کارگردانی کند. فیلم به داستان ازدواج جری (جیک جیلنهال) و ژانت برینسون (کری مالیگان) در سال های 1950 در مونتانا می پردازد که ازدواج شان شکست خورده و پسر نوجوان شان جو (اد اکسنبولد) باید مانند یک بزرگسال زندگی خود را در پیش بگیرد. مولیگان در این فیلم بهترین اجرای ممکن را داشته و توانست نقش زنی را که از نقش یک زن سنتی خسته شده و همسرش با بازی جیلنهال، با شرم و خشم دست و پنجه نرم می کند را به خوبی ایفا کند. یک فیلم کوچک که مانند آتشفشانی در آستانه انفجار و درخشش است. حیات وحش یک فیلم دیدنی است.

تریلر فیلم Wildlife


36. جاده تندر – Thunder Road

همه مان تلاش می کنیم بهترین باشیم. گاهی اوقات حتی نمی توانیم با خانواده خود خوب تا کنیم چه برسد به جامعه، و دنیای بزرگ تری که باید با جنبه های مختلف آن دست و پنجه نرم کنیم. جیم کامینگز نویسنده، تولیدکننده و بازیگر، در این فیلم طنز و تراژدی را در کنار هم قرار می دهد. این حس از صحنه آغازی تا صحنه پایانی حاضر بوده و هرگز خسته کننده نمی شود. جاده تندر زندگی دردناک را نشان داده و شاهد ظهور یک استعداد درخشان خواهید بود.

تریلر فیلم Thunder Road


35. خانه ای که جک ساخت – The House That Jack Built

یک فیلم به کارگردانی لارس فون تریه که در زمان اکران چندان با استقبال مواجه نشد و شاید نقدهای خوبی درباره آن نخوانده باشید با این حال اگر به خودتان فرصت داده و فیلم را تماشا کنید نظرتان تغییر می کند. یک اثر جذاب درباره یک قاتل سریالی که نه به دلیل صحنه های اکشن بلکه به دلیل مورد تمسخر قرار دادن این صحنه ها، یکی از بهترین کمدی های سال 2018 می باشد و در حقیقت از بسیاری از آثار این فهرست جالب تر است. البته شاید فیلم مورد علاقه بسیاری نباشد.

تریلر فیلم The House That Jack Built


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های اکشن سال 2019-2020 که نباید از دست بدهید


34. مراقب خودت باش – Minding the Gap

بینگ لیو، نویسنده، کارگردان و سوژه این فیلم یکی از بهترین مستندهای سال را تولید کرده که نه تنها سقف شیشه ای را از بین برد بلکه می تواند رقیب بهترین فیلم سال باشد. داستان مشترک ارتباط، رشد و شکست سه پسر که در خانواده های مشکل شیکاگو بزرگ شده و تجربه مشترکی داشتند. این فیلم با وجود اینکه اولین تجربه کارگردانی بینگ لیو است موفق می باشد. لیو با نمایش یک دهه از اسکیت بازی، ورزش و سروکله زدن این سه تن، مشکلات تجربه شده توسط آنان را نشان می دهد. یک فیلم شخصی که شاید همگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

تریلر فیلم Minding the Gap


33. مادلین مادلین – Madeline’s Madeline

شاید به رقص درآوردن روح مضمون فیلم “سوسپیریتا” (Suspiria) باشد اما این فیلم به کارگردانی ژوزفین دکر است که اصل این عبارت را نشان می دهد. همه عناصر داستان پرانرژی، تاثیرگذار و زیبا هستند. تمام چیزهایی که درباره روایت می دانید را دور بیندازید زیرا این فیلم روایت پیچیده و جدیدی را نشان می دهد. اجرای هلنا هاوارد دیدنی بوده و یکی از بهترین نقش آفرینی های نه تنها سال، بلکه کل دهه محسوب می شود. مادلین مادلین نه تنها یکی از بهترین فیلم های سال بلکه نمونه کاملی از فیلمسازی مدرن است.

تریلر فیلم Madeline’s Madeline


32. آسیایی های خرپول – Crazy Rich Asians

گویی هرروز سال 2018 با تغییراتی همراه بوده است. چه در فرهنگ عامیانه چه در سیاست. اما باوجود فیلم های ساخته شده در سال 2018 تعداد معدودی از آن ها این تغییرات را نشان دادند. آسیایی های خرپول یکی از بهترین فیلم های تابستان 2018 است. این فیلم نه تنها به دلیل موفقیت تجاری اقلیت آسیایی هالیوود اهمیت داشته بلکه یک کمدی رمانتیک زیباست. حتما این فیلم را تماشا کنید.

تریلر فیلم Crazy Rich Asians

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ژانر درام در سال 2019 که نباید از دست داد


31. جنگ سرد – Cold War

عشق چیست؟ پاول پاولیکوفسکی قسمت اعظم دوران فعالیت خود را به پرسش سوالاتی درباره سیاست، رنج اقلیت هایی مانند خود و جستجو برای بخشش در دل تاریخ، صرف کرده است. که همین جستجو به ساخت فیلم “آیدا” (Ida) در سال 2013 منجر شد و باعث شد پاولیکوفسکی به سبک جدیدی روی آورد: سبک مینیمال سیاه و سفید. که یاداور سبک مپل تورپ است. پاولیکوفسکی این سبک را پرورش داده و شاهکار خود را تولید کرده است که همانند جادوی رمان های مارکز عشق را نشان می دهد. او مانند مارکز با کمک تاریخ یک بحث جالب را نشان می دهد. دو عاشق با بازی توماش کات و یوانا کولیگ بحث شرق و غرب را نشان می دهد.  غم و خیانت به وفور در فیلم دیده می شود و البته جاسوسانی که در پی هنر هستند. در این فیلم شاهد سربازانی هستیم که با جنگ مبارزه می کنند و از میان نمی روند. اما تماشای این فیلم به عنوان یک اثر مربوط به شوروی احمقانه است، زیرا این فیلم به مرزهایی که در درون خود و بین عشاق و خانواده ها می کشیم اشاره دارد.

تریلر فیلم Cold War


30. مرگ استالین – The Death of Stalin

زمانی که سریال “فالتی تاورز” (Fawlty Towers) و “حلقه داخلی” (The Inner Circle) را ادغام می کنیم این فیلم پدید می آید. گاهی اوقات بهتر است سیاه ترین صفحات تاریخ را ورق بزنیم. آرماندو یانوچی، کارگردان و نویسنده ما را به مسکو می برد، جایی که استالین می میرد. نقشه های او نقش بر آب شده و شوروی سقوط می کند. روسیه اکنون به رهبر جدیدی نیاز دارد و همه در رقابت اند. تمام بازیگران فیلم می درخشند اما جیسون آیزاک در نقش گئورگی ژوکوف که برای این جایگاه تلاش می کند دیدنی است. و اگر سال 2018 یک چیز را به ما خوب بیاموزد آن تفاوت میان قدرت و قدرتمند است. گاهی اوقات باید حقیقت را با شوخی و طنز آمیخت تا قابل تحمل باشد.

تریلر فیلم The Death of Stalin


29. کم – Cam

این فیلم ترسناک به نویسندگی و کارگردانی دنیل گلدابر و ایسا مازی داستان های پیچیده و رازآلود را به سطح جدیدی می رساند. مازی با استفاده از تجربه خودش به عنوان دختری که در سایت های آنلاین فیلم های برهنه خودشان را پخش می کنند، و کمک آلیس آرکمن در نقش اصلی، دشواری ها و خطرات شاغلان این حرفه را نشان می دهد که هر لحظه در معرض خطر روانی و جایگزین شدن قرار دارند. آلیس از خانه خود که به رنگ صورتی درآورد و شبیه اتاق سرخ “توئین پیکس” (Twin Peaks) فیلم های زنده خود را پخش می کند و گاهی برای افزایش شهرت خود به دروغ خودکشی صوری دست میزند. زمانی که به اوج شهرت می رسد و از این شرایط لذت می برد یک روز کامپیوتر را روشن کرده و متوجه می شود دختری که گویا خواهر دوقلویش است جای او را گرفته. اینجاست که جنگ آلیس با خودش آغاز می شود.

این فیلم با نشان دادن وحشتی که تا مغز استخوان تان نفوذ می کند، و با کمک شخصیت هایش، دشواری های یک کارگر جنسی را نشان می دهد. آلیس درباره حرفه اش به مادرش دروغ می گوید تا اینکه مادرش با دیدن شرم آورترین و تحقیرکننده ترین صحنه ممکن به شغل او پی می برد، در حالی که آلیس از پلیس هم کمک گرفته و باید به سوالات مسخره آن ها پاسخ دهد. یک فیلم پرسرعت و متشنج که جنگ آلیس با دنیای درونی خود و دنیای بیرونی را نشان می دهد. اگر می خواهید به دنبال یک فیلم ترسناک باشید که زندگی شخصیت ها را زیر و رو کرده و بر زندگی شما تاثیر بگذارد این فیلم را تماشا کنید.

تریلر فیلم Cam


28. ردی به جا نگذار – Leave No Trace

یک فیلم دست کم گرفته شده از دبرا گرانیک، کارگردان فیلم “زمستان استخوان سوز” (Winter’s Bone) یک اثر تاثیرگذار است. یک فیلم با اجرای زیبای بن فاستر و توماسین مک ‌کنزی درباره خلافکاران است و البته به افراد مقابل آن ها نیز می پردازد. بن فاستر نقش یک سرباز کهنه کار را ایفا می کند که با دختر نوجوانش (مک کنزی) در جنگل های پورتلند آواره شده و به تدریج داستان به سمت دختر می رود و از نگاه او روایت می شود که نمی تواند مطمئن باشد این زندگی برای اوست. با وجود فاصله سنی گرانیک از نسل جدید او به خوبی توانسته یک ملودرام دلچسب را خلق کند که سبک جالبی داشته و عناصر مختلف را یکجا نشان می دهد: فیلمی از نسل جدید، نقد سرمایه داری و پورنوی طبیعت. از هر منظر که به این فیلم نگاه کنید یک اثر خاص است.

تریلر فیلم Leave No Trace


همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم


27. سوزان – Burning

یک فیلم دو ساعت و نیمه به کارگردانی لی چانگ-دونگ که می تواند یکی از سوزان ترین فیلم های دهه اخیر باشد. قهرمان داستان، جونگ-سو یک نویسنده جوان طبقه کارگر است که با زنی از دوران کودکی که در یک محله بزرگ شدند، به نام هائه-می (جئون جونگ-سئو) رابطه دارد. او در یک آپارتمان کوچک به همراه گربه اش زندگی می کند. زمانی که به همراه دوستش (بن) از سفر کنیا بازمی گردد، جونگ-سو نمی داند چه فکری کند. در ابتدا درگیر حسادت شده و به تدریج این سبک زندگی خاص بن است که توجه او را جلب می کند. این فیلم یکی از زیباترین مثلث های عشقی سال 2018 را نشان می دهد.

تریلر فیلم Burning


26. اگر خیابان بیل می‌ توانست حرف بزند – If Beale Street Could Talk

بری جنکینز که در سال 2016 با فیلم “مهتاب” (Moonlight) به موفقیت رسید، این بار با اقتباسی از یک رمان به همین نام محصول سال 1974 از جیمز بالدوین این فیلم را ساخت. رمان بالدوین نقد اجتماعی و داستان عاشقانه را در یک روایت زیبا نشان می دهد و جنکینز هم با تعهد به داستان منبع دو بازیگر توانا را برای نقش های اصلی انتخاب کرده است. تیش (کیکی لین) باید برای آزادی نامزد جوانش، فانی (استیون جیمز) که به دلیل اتهام تجاوز دروغین در زندان است، کمک کند تا آزاد شود. در دو ساعت این فیلم قلب مان به درد آمده و با تمام وجود با داستان همراه می شویم. داستان عاشقانه تیش و فانی در شهر نیویورک رخ می دهد. با وجود اینکه داستان آن ها پر از پستی و بلندی است اما عمیقا با آن ها همراه شده و به آن ها اعتماد می کنیم.

تریلر فیلم If Beale Street Could Talk


25. سوارکار – The Rider

کلویی ژائو نویسنده و کارگردان با نمایش بردی بلکبرن، یک سوارکار در داکوتای جنوبی که پس از یک سوارکاری مرگبار به زندگی و اجتماع اش می اندیشد، یک اثر هنری حقیقی خلق کرده است. یک فیلم خوش ساخت و زیبا که نه تنها به دلیل داشتن یک روایت تخیلی و البته حقیقی بلکه به دلیل تجربی بودنش یک اثر خاص است. بردی، وین و لیلی بلک برن در حقیقت بردی، تیم و لیلی جاندرو هستند، یک خانواده واقعی (غیربازیگر) که زندگی حقیقی شان را به نمایش می گذارند. زخم فیزیکی، روانی و حسی آن هم حقیقی بوده و همه چیز به تصویر کشیده شده است. یک فیلم که حتما شما را تحت تاثیر قرار داده و از آن چیزهای زیادی می آموزید.

تریلر فیلم The Rider


همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های سینمای هند در سال 2019


24. انتقام جویان: جنگ بی نهایت – Avengers: Infinity War

بدون شک دنیای سینمایی مارول یک دنیای شگفت انگیز و خارق العاده است. در حقیقت جنگ بی نهایت آغازگر پایان یک دهه جادویی برای مارول است که 10 سال داستان گویی این دنیا را به نتیجه می رساند. همچنین این فیلم به ما یادآوری می کند که این چندگانه هنوز به پایان نرسیده و راه درازی در پیش دارد. جنگ بی نهایت آرامش پیش از طوفان است که در سال 2019 نیز با  قسمت دوم خود، یعنی فیلم “بازی آخر” (Endgame) ادامه پیدا میکند. اگر طرفدار ژانر اکشن هستید و این فیلم را هنوز ندیده اید، همین حالا آن را به لیست دانلود خود اضافه کنید!

تریلر فیلم Avengers: Infinity War


23. انتقام – Revenge

فیلمی از کورالی فارگت که تمام عناصر یک فیلم ترسناک انتقام جویانه/تجاوزی را در کنار هم قرار می دهد. جن (متیلدا لوتز) توسط دوست پسر پولدار اما مسن خود به خانه ای صخره ای در صحرا برده می شود. یکی از دوستان مرد به او تجاوز کرده و سپس هر سه آن ها او را رها می کنند تا بمیرد. اما نمی دانند که جن زنده مانده و شاید بهتر بود او را می کشتند تا اکنون از آن ها انتقام نگیرد. کارگردانی فارگت باعث شده که این فیلم نگاه مردانه بسیاری از فیلم های انتقام جویانه را کنار بگذارد. فارگت با نشان ندادن صحنه تجاوز از جنسی کردن این مسئله پیشگیری کرده و بر روان زخم او تاکید می کند. دوربین او هم به انتقام جن علاقه مند است، یک انتقام خونین و وحشیانه. انتقام با وجود نقش آفرینی زیبای لوتز یکی از زیباترین فیلم های ترسناک این سال ها و یکی از بهترین های سال 2018 است.

تریلر فیلم Revenge


22. شب به دنبال مان است – The Night Comes For Us

بدون شک بهترین فیلم اکشن پس از تولید فیلم “یورش 2” (The Raid 2). آخرین همکاری تیمو تیاهانتو با ایکو اویس در ساخت یک ادیسه خشونت آمیز که شاید تمام فیلم های اکشن آرزوی خلق آن را داشته باشند اما به دلیل تخیل ناکافی به آن دست نمی یابند. جو تسلیم، جولی استل و بازیگران دیگری در این فیلم همراه شده اند. بنابراین معرفی کردن این فیلم به عنوان بهترین فیلم اکشن سال اغراق نیست. این فیلم انتظارات را بالا برده وشاید تیاهانتو تنها کسی باشد که با شاهکار خود استانداردها را کنار بزند.

تریلر فیلم The Night Comes For Us


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید


21. مکان آرام – A Quiet Place

در حال حاضر همه از تریلر شاهکار جان کراسینسکی به وجد آمده اند، اما این اولین موفقیت او از جایگاه کارگردانی نیست. او با ساخت فیلم اقتباسی داستان “یک مصاحبه کوتاه با مردان مخوف” دیوید فاستر والاس، اثری تولید کرد که شاید 10 سال بعد به ارزش آن پی ببریم. در حال حاضر با همکاری امیلی بلانت و چند بازیگر کودک یک اثر دیدنی تولید کرده است. یک تریلر هوشمندانه و دیدنی که یکی از بهترین آثار این سال خواهد بود. پس منتظر فیلم های دیگری از این کارگردان هستیم.

تریلر فیلم A Quiet Place


20. رم – Roma

زیباترین صحنه از فیلم های آلفونسو کوارون پس از فیلم “گرانش” (Gravity) در این فیلم دیده شده است. پسری که در دهه 70 مکزیکو بزرگ شده و به عقیده بسیاری نماد خود کارگردان است، روی یک تخته سنگی نشسته و به معشوقه اش کلئو با بازی یالیتزا آپاریشیو رویاهایش را می گوید. این رویاها کودکانه هستند، از آن دست رویاهای تخیلی که برای اسپیلبرگ جالب خواهد بود. کلئو هم رویایی دارد؟ کوارون در این باره چیزی نمی داند و بدون اینکه برای یافتن رویاهای او تلاش کند ما را با زندگی و داستان های او همراه می کند. چند کارگردان بزرگ می توانند این چنین داستانی را به نمایش بگذارند؟ کلئو زندگی بی رویای خود را ادامه می دهد، شاهد داستان های مختلف اطراف است و با مردی که سرانجام او را ترک می کند داستان عاشقانه ای دارد. زندگی او هم مانند زندگی اغلب افراد تکراری و جهنمی است. اگر شاهد نئو-رئال های ایتالیایی باشید متوجه می شوید که کوارون هم می خواهد مسیر آن ها را ادامه دهد، اما در دنیای سیاه و سفید کوارون کودکی که به دنبال دوچرخه بدود یا هیچ صحنه زیبایی وجود ندارد. همین موضوع است که توجه نتفلیکس را جلب می کند. پس بهتر است این فیلم را تماشا کنید. زیرا این فیلم از آن دست فیلم هایی است که می توان صدها سال تماشا کرد و از دیدن آن خسته نشد.

تریلر فیلم Roma


19. تو هرگز واقعاً اینجا نبودی – You Were Never Really Here

یکی از بهترین و جالب ترین فیلم های سال که شاید هر فیلمساز دیگری آن را به یک نقد اجتماعی و فتیشیزم خشونت تبدیل کند درحالی که در دست لین رمزی به مطالعه شخصیت یک مزدور تبدیل شده است. نقش آفرینی خواکین فینیکس، موسیقی متن جانی گرینویچ و کارگردانی رمزی یک داستان زیبا از یک مزدور را نشان می دهد. زیبایی این فیلم فاصله گرفتن آن از خشونت و عدم بزرگنمایی آن است.

تریلر فیلم You Were Never Really Here


18. بیوه‌ها – Widows

یک فیلم زیبا و پیچیده با حضور استیو مک کوئین، یک تریلر جذاب با حضور ستاره هایی چون وایولا دیویس، لیام نیسون، دنیل کالویا و کولین فارل، داستان سه زن که بدون همسرانشان می خواهند به کارهای هیجان انگیز و جالب دست بزنند و کارگردانی مک کوئین آن را جالب تر نموده است. یک فیلم جدی با نمایش شخصیت های زن متفاوت و غیرقابل مقایسه که حضورشان باعث تقویت فیلم است. در سالی که شاهد چهره های تاریک از شخصیت های زن بودیم، این فیلم به سادگی این زنان را به شما نشان داده و کاری می کند تا با آن ها همدردی کنید. اجرای زیبای کالویا تا جمال منینگ سیاست مدار برایان تیری هنری و داستانی که پر از نقد سیاسی است، همه و همه دیدنی بوده و در ژانر خود یک اثر زیبا خلق می کند.

تریلر فیلم Widows


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


17. زندگی خصوصی – Private Life

این فیلم تامارا جنکینس مانند فیلم “جونو” (Juno) و “راهی که می رویم” (Away We Go) درباره تجارت کودک بوده و پر از عناصر جذاب، دیدنی و رئالیسم است. کاترین هان و پل گیاماتی نقش زوجی را ایفا می کنند که برای درمان نازایی خود مراحل زیادی را طی می کنند. آن ها برای بچه دار شدن تلاش خود را می کنند و در این مسیر هیجان و البته ترس های آنان را تجربه می کنیم. یک فیلم زیبا، دیدنی و جذاب که انتظارات ما را برآورده کرده و یکی از کلاسیک های پنهان سال 2018 است.

تریلر فیلم Private Life


16. تو همسایه من نیستی؟ – Won’t You Be My Neighbor

فرد راجرز باور داشت که کودکان باهوش هستند و می توانند با همدلی و عدم شک و بدبینی مشکلات پیچیده را حل کنند. اگر این مستند جذاب از مورگان نویل یک پیام داشته باشد آن پیام این است که دیگر به قدرت یک فرد باور نداریم. نه به آن صورتی که آقای راجرز باور داشت. و شاید دلیل افول انسانیت در این روزها همین باور باشد. شاید پاسخ آن عشق است. فرد راجرز با کلمات و اعمال شخصیت های این فیلم این پیام را منتقل کرد.

تریلر فیلم Won’t You Be My Neighbor


15. ماموریت غیرممکن: فال اوت – Mission: Impossible – Fallout

تام کروز یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که با حضور در فیلم های ماموریت غیرممکن توانسته قدرت بازیگری خود را ثابت کند. فال اوت آخرین سری از فیلم های ماموریت غیرممکن است که همانند سری های پیشین موفق می باشد. یکی از جذابیت های این فیلم حضور تام کروز در صحنه های خطرناک به جای بدلکار است.

تریلر فیلم Mission: Impossible – Fallout


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟


14. دزدان فروشگاه – Shoplifters

خانواده عنصر اصلی شخصیت ماست و گرچه یک مفهوم ساده به نظر می رسد اما شالوده اصلی آخرین فیلم هیروکازو کورئیدا است. یک فیلم جالب، دیدنی و شیرین درباره روابط خانوادگی که از آغاز تا پایان دیدنی بوده و قلب تان را شاد می کند. اجراها زیبا بوده و عاشق بازی ساکورا اندو خواهید شد.

تریلر فیلم Shoplifters


13. بلکککلنزمن – Blackkklansman

اسپایک لی در حال حاضر در اوج قرار دارد و در این فیلم هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. او در این فیلم تاریخ نژادپرستانه آمریکا از دوران بردگی تا شارلوتزویل را نشان می دهد و ثابت می کند که تعصب نژادی هنوز وجود دارد. گرچه بخش های اصلی فیلم نژاد پرستان را نشان داده و ما را به تمسخر کردن آن ها تشویق می کنند، اما در اصل فیلم بر وجود چنین باورهایی صحه می گذارد. صحنه پایانی فیلم با وجود شوک، اشک و سکوت ناراحت کننده اش بسیار تاثیرگذار بود. اسپایک لی سینما را دوست داشته و می خواهد ما را سرگرم کند. این فیلم هم با وجود اینکه یک کمدی است اما موضوع تاریک و سیاهی دارد. یک فیلم خاص و زیبا.

تریلر فیلم Blackkklansman


12. سوسپیریا – Suspiria

در بخش اول این فیلم هفت بخشی، یک دختر جوان (کلویی گریس مورتس) مشکلات روحی و روانی اش را فاش می کند و فریاد می زند که آن ها جادوگرند. یک فیلم از لوکا گوادانینو که بازسازی اثر کلاسیک داریو آرجنتو در سال 1977 محسوب می شود. شخصیت موتز به زودی ناپدید شده و سوزی جوان (داکوتا جانسون) با آرزوهای بزرگ به اوهایو می رود تا در آکادمی رقص جای او را بگیرد. در آنجا نظر هنرمند بزرگ مادام بلانک (مهم ترین نقش از سه نقش تیلدا سوئینتن) را جلب کرده و توسط او حمایت می شود. حمایت های او باعث شکوفا شدن استعدادهای سوزی شده و او به یکی از بزرگترین هنرمندان رقص آکادمی بلانک تبدیل می شود. این فیلم لوکا گوادانینو در تضاد با تخیل آرجنتو بوده و با طیف رنگ های زمستانی ساخته شده است. روایت چندلایه او به یک اوج زیبا ختم شده که با بازی زیبای جانسون بیش از پیش می درخشد. در این فیلم شاهد زنان پرقدرت هستیم که البته تمام شان جادوگر هستند.

تریلر فیلم Suspiria


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید


11. وراثتی – Hereditary

این فیلم ترسناک در مقایسه با فیلم هایی چون “بابادوک” (The Babadook)، “بچه رزماری” (Rosemary’s Baby) و هر فیلم دیگری از کراننبرگ، ترسناک تر است. این فیلم آری استر چیزی بین فیلم وحشت و درام روان شناسانه بوده و عناصری از هردو را نشان می دهد. تونی کولت در نقش مادری که با خاطرات یک تراژدی خانوادگی تسخیر شده دیدنی بوده و میلی شاپیرو و الکس ولف در نقش فرزندان او می درخشند. داستان استر حقیقتا ترسناک بوده و صحنه های ترسناکی را به شما نشان می دهد که تا روزها از یادتان نمی رود.

تریلر فیلم Hereditary


10. اولین اصلاح شده – First Reformed

در سال 1972 پل شریدر درباره فیلمسازی یک کتاب نوشت، و در سال 2018 او اولین فیلم خود را براساس آن سبک تولید کرد. این فیلم با استفاده از سبک خاص فیلمسازی او که شامل صحنه های طولانی و ویرایش نشده و توجه به مفاهیمی چون خشونت، انتقام، ایمان، گناه و شخصیت های تنهاست که از زمان تولید فیلم “راننده تاکسی” (Taxi Driver) ذهن شریدر را به خود مشغول کرده بود. اجرای ایتان هاوک همانند اجرای رابرت دنیرو در نقش تراویس بیکل در داستان ارنست تولر ماهیت روانشناسانه دارد و افسردگی یک مرد تنها و بی ایمان را نشان می دهد، فیلمبرداری الکساندر دینن این تنهایی را بیشتر نشان می دهد و آن را تا پایان داستان به رخ می کشد. این فیلم زیبا و بدیع اوج هنر فیلمسازی شریدر است.

تریلر فیلم First Reformed


9. مندی – Mandy

کانوس کوسماتوس کارگردان “آنسوی رنگین کمان سیاه” (Beyond the Black Rainbow) با ساخت این فیلم ژانر وحشت/انتقام جویانه/تریلر/هنری و به کمک موسیقی متن جانسون جوهانسون، یک اثر فراموش نشدنی خلق کرده است. فیلم داستان انتقام شخصیت نیکلاس کیج از قاتل همسرش مندی با بازی زیبای آندریا رایزبورو است که به یک فیلم انتقام جویانه و خونین جاده ای بدل شده است. این فیلم بیشتری از لحاظ سبک زیباست تا محتوا، و استقبال از آن از طرف منتقدین و مردم نشانه موفقیت آن می باشد. این فیلم صحنه های زیبایی دارد: صحنه زیبای گروه دوچرخه سواران که با مصرف اسید انسانیت را زیرپا گذاشته و به هیولا بدل شده اند، نیکلاس کیج که با نوشیدن ودکا و درحالی که لباس ندارد در حمام افتاده و صحنه انیمیشنی است و صحنه ای که گروهی به رهبری جرمیا ساند (با بازی زیبای لاینس روچ) در تبلیغ عشق و پذیرش مردم را زنده زنده می سوزانند.

مندی مرز میان مسخرگی و هنری بودن را کمرنگ می کند و البته بازی زیبای نیکلاس کیج خونین در این امر بی تاثیر نیست. یک فیلم با رنگ های صورتی و سرخ و فضای وهم آلود و ترسناک که صبر مخاطب را می طلبد. با این حال پس از دو ساعت تماشای فیلم شاهد یک اثر دیدنی و زیبا هستید که با وجود صحنه های اکشن و اجرای کیج دیدنی تر می شود. در فیلم مندی شاهد حضور کیج به عنوان یک حیوان وحشی و خشمگین هستیم که تا مدت ها این حیوان وحشی را از یاد نخواهید برد.

تریلر فیلم Mandy


همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید


8. پدینگتون دو – Paddington 2

سری دوم این فیلم از پل کنیگ با کمک جلوه های رایانه ای یک خرس سخنگو را نشان داد که پربازدیدترین فیلم روتن تومیتوز بود. زیرا سری دوم هم مانند سری اول یک اثر طنز، جذاب و دیدنی است. زیبایی فیلم های پدینگتون در پیام صادقانه، حقیقی و الهام بخش آن خلاصه می شود. این خرس دوست داشتنی یادآور زیبایی و بزرگی انسان هاست و امیدواریم سری های مختلف این فیلم ادامه داشته باشد.

تریلر فیلم Paddington 2


7. ببخشید مزاحم شما شدم – Sorry to Bother You

بوتس ریلی نمی خواهد ذهنیت تان را تغییر دهد. بلکه می خواهد نمای جدیدی از جهان را نشان دهد. یک نمای واقعی که نشان دهنده خشم فروخورده نسبت به جهان امروزی است. ریلی با استفاده از پوچ گرایی جادویی، صحنه های طنز هم خلق می کند که البته با نمایش حقیقت همراه است. شاید در پانزده دقیقه ابتدایی بخندید اما سپس اشک تان درآمده و بعد هم خشمگین می شوید. اما نگذارید این احساسات آنی در توجه شما به فیلم تاثیر بگذارند و از آن لذت ببرید.

تریلر فیلم Sorry to Bother You


6. انتخاب غلط – Blindspotting

فیلمی که از آغاز تا پایان یک معجزه است، هر لحظه آن پرانرژی و دیدنی است که هم خشم تان را برمی انگیزد و هم شما را به خنده می آورد. دیوید دیگز، با اجرای زیبایش، نقش کولین را بازی می کند، مردی که در آخرین روزهای عفو مشروط شاهد تیراندازی یک پلیس به یک فرد است. درک تدریجی کولین نسبت به این حادثه و تحمل آن تحت تاثیر رابطه اش با بهترین دوستش مایلز (رافائل کازال که در فیلمنامه نویسی با دیگز همکاری کرد) قرار می گیرد. این فیلم با جلوه های صوتی و تاثیر از آلفرد هیچکاک بدون شک یکی از بهترین فیلم های سال است. یک فیلم که تن تان را لرزانده، خشم تان را درآورده و زبان تان را بند می آورد، این فیلم با هیچ فیلم دیگری قابل مقایسه نیست.

تریلر فیلم Blindspotting


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


5. مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی – Spider-Man: Into the Spider-Verse

پتر پاکر مرد عنکبوتی واقعی نیست، او حتی پتر پارکر واقعی نیست. این فیلم مانند فیلم های پیشین امید استن لی برای انسانیت را نشان می دهد. عنکبوت های رادیواکتیوشده و اقوام مرده تغییری ایجاد نمی کنند. ما گونه ای هستیم که دائم با شک، ترس و غم در جنگ بوده و همیشه به قهرمانی ایمان داریم. همانگونه که مایلز در اوج فیلم به مخاطب می گوید: “هرکس می تواند ماسک را بپوشد. تو می توانی ماسک را بپوشی.” پس اراده و قدرت خود را پیدا کن.

اگر معرفی این شخصیت کافی نیست باید بدانید که باب پرسیچتی، پیتر رمزی و رودنی روثمن زیباترین اقتباس کتاب های کامیک را ارائه می دهند. این فیلم با جلوه های جدید انیمیشنی این داستان کامیک را به خوبی نشان می دهند. این فیلم با وجود پنل ها، توضیحات، بالون های فکری، صحنه های اکشن، جلوه های صوتی جدید و غیره، یک فیلم انقلابی به وجود آورده که نماد هنر است.

تریلر فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse


4. مورد علاقه – The Favourite

به طور خلاصه بگوییم اگر از نقشه کشیدن خوشتان می آید این فیلم را تماشا کنید. در جدیدترین اثر از یورگوس لانتیموس، بانو سارا (ریچل وایز) و ابگیل اشرافی و تنها (اما استون) تلاش می کند تا به شخصیت محبوب دربار ملکه آن (الیویا کولمن) تبدیل شود. حضور نیکلاس هالت، این فیلم پوچ گرایانه را زیباتر می کند. اجرای کولمن بدون شک زیبا بوده و ملکه آن را از یک شخصیت ساده لوح به یکی از بهترین شخصیت های سال تبدیل می کند. لانتیموس توانسته به خوبی یک ژانر طنز را در قالب یک اثر قرن هجدهمی نشان داده و از یک ژانر خسته کننده یک اثر جذاب پدید آورد. او در این فیلم از سبک های مختلف استفاده کرده که یکی از آن ها فیلمبرداری رابی رایان است که از شات های عریض استفاده می کند. صحنه خودارضایی موجود در این فیلم تنها نمونه از این موضوع در سینماست که با فیلم “استاد” (The Master) از امی ادمز و فیلیپ سیمور هافمن رقابت می کند.

تریلر فیلم The Favourite


3. کلاس هشتم – Eighth Grade

بو برنهام 30 ساله از یک کاربر یوتیوب به یک کمدین و سپس یک کارگردان تبدیل شده و در این فیلم درباره اینترنت به رابطه نسل جوان و تکنولوژی می پردازد. کایلا (السی فیشر) روزهای پایانی دوران راهنمایی را با دنیای اینترنت و دوران بلوغ ادغام می کند. اجرای فیشر دیدنی است. او توانسته اجرای فیزیکی را با بازی روانی و حسی ترکیب کند. دوربین برنهام در نمایش تاثیرات شبکه های اجتماعی موفق است. گویی نسل جوان از طریق اسنپ چت و شبکه های دیگر زندگی شخصی خود را اجتماعی می کنند. برنهام تاثیر شانس، اضطراب و عناصر دیگر را نشان می دهد.

تریلر فیلم Eighth Grade


همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


2. نابودی – Annihilation

ساخت یک اثر علمی تخیلی کار آسانی نیست اما در این فیلم چنین اتفاقی رخ داده و موفق بوده است. این فیلم از الکس گارلند با نمایش داستان پنج زن که به یک دنیای ناشناخته قدم می گذارند این کار را انجام می دهد. نتیجه یک فیلم زیبا، جذاب و نفس گیر است که هم مبارزه فیزیکی و هم مبارزه درونی و روانی را نشان می دهد.

تریلر فیلم Annihilation


1. پلنگ سیاه – Black Panther

این فیلم که در ماه فوریه سال 2018 اکران شد، در روتن تومیتوز امتیاز 97%، در متاکریتیک جایگاه 88 (از بین 100 فیلم)، و در روتن تومیتوز 79% امتیاز مثبت را دریافت کرد. گرچه 15،000 نفر این فیلم را به عنوان فیلم برتر معرفی کردند، این اثر هنوز در IMDB امتیاز 7.4 را دریافت کرده است. این فیلم پرفروش ترین اثر 2018 است. تا به امروز فروش آن از فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” مارول دو میلیون دلار بیشتر بوده است. و هنوز پرفروش ترین فیلم تاریخ مارول می باشد.

یکی از دیدنی ترین، خوش ساخت ترین و جذاب ترین فیلم های سال که کمپانی دیزنی، که یکی از موفق ترین و قوی ترین کمپانی های فیلمسازی است از کارگردان فیلم “ایستگاه فروتویل” (Fruitvale Station) درخواست کرد که با توجه به سابقه همکاری خود با سیاهپوستان یک فیلم ابرقهرمانی با یک قهرمان سیاهپوست بسازد. این فیلم زیبا یک سرزمین تخیلی آفریقایی را نشان می دهد که با بردگی مبارزه می کند. انتخاب این مضمون فرهنگی و همه گیر می تواند برای یک فیلم مایه افتخار باشد. این فیلم حاصل همکاری دیزنی و مارول است.

در پایان پلنگ سیاه، اریک کیلمانگر با جمله معروف خود واکاندا را می لرزاند: “مرا در اقیانوسی دفن کنید که اجدادم از کشتی ها در آن پریدند، زیرا خوب می دانستند که مرگ از اسارت بهتر است.”

تریلر فیلم Black Panther


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (51)

بستن فرم

  1. سلام توی عکس اول صفحتون دومی از راست اون بکسره اسم فیلمش چیه

    پاسخ

  2. سجاد

    دی 14, 1398

    داداش فیلم دنیای ژوراسیک2 والفا و ددپول 2 و مگ و………این چرا تو لیست نیستند؟

    پاسخ

  3. ستاره

    آذر 22, 1398

    من ک نفهمیدم الان این کدومش خوب بود

    پاسخ

    • shahab در پاسخ به ستاره

      آذر 24, 1398

      سلام بنظرمa Quiet Place مکان آرام رویکردی نسبت به موضوع جدید و کارگردانی خوب همراه بازیگرانی عالی را دارا میباشد این فیلم از دید بنده ارزش دیدن را حتما دارد

      پاسخ

  4. محمد حسن

    فروردین 31, 1398

    متشکرم

    پاسخ

  5. علی

    فروردین 28, 1398

    ممنونم بابت راهنماییتون عالی بود ****

    پاسخ

  6. مزدک ولدیان

    اسفند 16, 1397

    عالی بود. من واقعا ممنونم بابت زحمتی که کشیدی و کمک خیلی بزرگی به من بود برای انتخاب فیلم برای دیدن
    یه پیشنهاد
    ممکنه لیست فیلمهای سال‌های قبل رو هم قرار بدهی؟!!!!!
    همینطور به تفکیک ژانر

    پاسخ

  7. مترجم

    بهمن 17, 1397

    ترجمه ها مشکل داره مثلا widows به معنی بیوه هارو نوشته پنجره ها (windows)

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به مترجم

      بهمن 17, 1397

      سلام،
      بله درسته، مقاله اصلاح شد.
      ممنون بابت فیدبک 🌷

      پاسخ

  8. باقر

    دی 2, 1397

    لینک دانلود یا ورود به سایت برای دانلود فیلم ها بذارید لطفا

    پاسخ

  9. سلام عباس اقا خوبی از فیلم های 2018 تموم شده بیشتری ها شون اکران شده ….

    غیر موتور های مرگبار …اکوامن …رابین هود هم 4 روز دیگه اکران میشه …..لیست فیلم ها ی 2018 تموم شد

    پاسخ

  10. خیلیم عالی که این مطالبو میذارید…خوبه موفق باشید …البته خداکنه به حال تاینی موویز دچار نشید

    پاسخ