ساخت قسمت دوم انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse تایید شد؛ اعلام دقیق تاریخ اکران

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی سونی پیکچرز، این کمپانی قصد دارد تا قسمت دوم و دنباله‌ی انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی” (Spider-Man: Into the Spider-Verse) را نیز تولید کند. طبق اعلام این کمپانی قسمت جدید انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی”، برای اکران در تاریخ  ۸ آپریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

“خواکیم دوس سانتوس” (Joaquim Dos Santos)، کارگردان انیمیشن سریالی “آواتار: آخرین بادافزار” (Avatar: The Last Airbender)، وظیفه کارگردانی و “دیوید کالاهام” (David Callaham) هم نویسندگی این انیمیشن را برعهده خواهند داشت.

قسمت اول انیمیشن “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی” که موفق به دریافت جایزه اسکار شد، در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) منتشر شد. این انیمیشن با بودجه‌ای ۹۰ میلیون دلاری ساخته شد و درمجموع موفق شد فروشی ۳۴۵ میلیون دلاری در گیشه داشته باشد. “پیتر رمزی” (Peter Ramsey)، “رودنی روثمن” (Rodney Rothman) و “باب پرسیکتی” (Bob Persichetti) کارگردانی قسمت اول این انیمیشن را بر عهده داشتند.

داستان این انیمیشن درباره نوجوانی است که به طور اتفاقی با مرد عنکبوتی دیدار می‌کند و صاحب قدرت‌های خاصی می‌شود و قسمت دوم آن در ادامه اتفاقات و حوادث قسمت قبلی خواهد بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم